Gå til innhold

Americas Next Top Model 17


pandabear

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har sett alle sesongene av Top Model bortsett fra the short cycle, så det er kanskje derfor jeg ikke forstår hva som er greia med Laura. På intervjuene med skjerf på hodet var hun rett og slett litt småstygg, og jeg ser ikke helt sjarmen. Det er nok fordi jeg ikke har sett sesongen hennes, for jeg hadde ikke tenkt litt modell engang om jeg hadde sett henne.

Alexandria kledde det nye håret, men herregud, hun er utrolig vanskelig å like. Puffy fjes også! Stakkars Camille er fremdeles clueless. Bre og Bianca er nydelige! Pølseshootet var idiotisk mtp. at de skulle bringe ordet sitt inn i bildet. Unexpected, tough, free, persistence, daring pølsespising?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bare se The short cycle :)

Laura er herlig, samtidig syns jeg at hun er veldig fotogen!

Hva skjedde med Alex sitt utbrudd? Virker som om hun hatet håret, men prøvde å late som hun elsket det istede.

Shannon er BORING, Lisa er ekkel, men det var helt greit at Sheena dro hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura er nydelig, du burde absolutt se den sesongen!

Jeg likte personligheten til Sheena, men hun tok ikke noe gode bilder, så det var greit at hun dro. Så lenge de fire jentene mine får være igjen, er jeg fornøyd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Det var jo ikke hun som skulle dra hjem. Skjønner ikke hva dommerne driver med, skal de begynne å beskytte Alex igjen? Kroppen hennes var bra på bildet, men ikke ansiktet. Hun så jo dopa ut, øynene forsvant opp i hodet. Hadde det vært noen andre, ville de utvilsomt kommentert det :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Modeller skal se litt dopa ut.. :gjeiper:

Mine favoritter er Dominique, Allison og Kayla.

Jeg håper virkelig Kayla klarer å ta bedre bilder snart. Hun er jo så vanvittig vakker!

Jeg liker Alexandria i personlighet, men jeg liker ikke utseendet. Overhodet ingen modell-look i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har vi glemt serien? To nye episoder og ingen kommentarer!?

Hva syntes dere om jackson-episoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var vært så veldig spennende. Stiller meg også litt likegyldig til at Bre gikk ut. Hun hadde ikke spesielt gode bilder og ingen minneverdig personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett så og si alle de før 16 sesongene av ANTM, men etter å ha sett 1. episode av sesong 17: All Star season så vet jeg ikke om jeg gidder å følge med, i allefall ikke før det kommer på tv. De har liksom tatt inn igjen nesten alle de deltagerne jeg hatet i de forige sesongene, som bare bitcher og krangler og tror de er best i verden. Men jeg liker Laura, Sheena og Kayla da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg syns om Allison jeg.. Hun gjør jo ikke så mye annet enn å sperre opp øynene.. Og det virker heller ikke som om hun vil dete så veldig..

Litt trist at Kayla gikk ut, husker faktisk ikke hvem andre som gikk ut selvom jeg så den for noen timer siden.. jajaj.

Syns at de kunne fått litt mindre reklame bilder og litt mer fashion da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett så og si alle de før 16 sesongene av ANTM, men etter å ha sett 1. episode av sesong 17: All Star season så vet jeg ikke om jeg gidder å følge med, i allefall ikke før det kommer på tv.

Jeg har sett absolutt alle sesonger utenom 'the short cycle', men denne ga jeg opp etter to episoder. Det var rett og slett ikke interessant. Jeg likte ikke deltakerne spesielt godt heller. Crazy Tyra som prøver å vise hvor mye personlighet hun har og utfordringene som følger med er nettopp den delen av de vanlige cyclene jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Endelig gikk Bianca ut. Hun har irritert meg så utrolig mye med de latterlige divanykkene, og "Jeg er den ENESTE her som er en EKTE modell, skjønner ikke hva de andre gjør her engang blablablaBLA"

Bitch had it coming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med at Bianca gikk ut.

Men hun fra the short season har ikke hun veldig kvisete hud til tider?

Jeg syns veldig mange av de ser helt normalte ut så lenge de ikke er stylet. Alexandra med den nye sveisen, og hun fra the short season f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...