Gjest Raindrops Skrevet 10. november 2011 #61 Skrevet 10. november 2011 Det her måtte jo komme, Shannon lå aldri an til å vinne. Jeg likte henne i grunnen, men er ikke direkte trist over at hun måtte ut. Enig med deg. Jeg synes ikke hun har utmerket seg i denne sesongen. Flere ganger har jeg glemt at hun har vært med.
Sol79 Skrevet 10. november 2011 #62 Skrevet 10. november 2011 Syns også det var på tide at Shannon gikk ut. Det er et eller annet med ansiktet hennes som for meg gjør at hun ser gammel ut. Syns også det er utrolig rart at de ikke har kommentert huden til Laura. Vet ikke helt hvem jeg håper skal vinne. Jeg liker Dominique veldig godt.
Gjest Wanted Skrevet 10. november 2011 #63 Skrevet 10. november 2011 Syns også det var på tide at Shannon gikk ut. Det er et eller annet med ansiktet hennes som for meg gjør at hun ser gammel ut. Syns også det er utrolig rart at de ikke har kommentert huden til Laura. Vet ikke helt hvem jeg håper skal vinne. Jeg liker Dominique veldig godt. Ser gammel ut? Hun ER jo gammel. I forhold til de andre og standarden i modellverdenen. Bra at hun gikk ut, selv om jeg egentlig håpet mest på at Laura skulle gå. Synes hun er mindre pen og svært kjedelig. Heier på Dominique, Allison og Lisa. Ikke bestemt meg for hvem som er favoritten.
Sol79 Skrevet 11. november 2011 #64 Skrevet 11. november 2011 (endret) Hvor gammel er Shannon da? Jeg syns flere av de andre jentene virker eldre enn henne, men det er i modenhet og ikke i utseende. Laura er veldig søt, men hun er ikke spesielt pen nei. Edit.: Shannon er født i 1984 Lisa i 1980 Dominique i 1984 Allison i 1988 Laura i 1989 Angelea i 1987 Endret 11. november 2011 av Sol79
Mangopai Skrevet 11. november 2011 #65 Skrevet 11. november 2011 Ikke rart jeg syns Lisa ser så gammel ut da... Hun ser kjempebra ut på bildene, men i panel så er hun helt forferdelig...
Sol79 Skrevet 11. november 2011 #66 Skrevet 11. november 2011 Syns Lisa er veldig søt jeg, men det kommer an på hvordan hun har håret.
Gjest Wanted Skrevet 11. november 2011 #67 Skrevet 11. november 2011 Hvor gammel er Shannon da? Jeg syns flere av de andre jentene virker eldre enn henne, men det er i modenhet og ikke i utseende. Laura er veldig søt, men hun er ikke spesielt pen nei. Edit.: Shannon er født i 1984 Lisa i 1980 Dominique i 1984 Allison i 1988 Laura i 1989 Angelea i 1987 Wow. Jeg var sikker på at hun var i begynnelsen av tredveårene.. Shannon altså. Hun er jo mye yngre enn jeg trodde. :gjeiper:
Scorpina Skrevet 11. november 2011 #68 Skrevet 11. november 2011 ALISON HARVARD/Creepy Chan! Hvis ikke hun vinner spiser jeg sokkene mine! Underwater Synd sangen ikke er lenger enn bare noen og førti sekunder.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. november 2011 #69 Skrevet 14. november 2011 heia Allison!! Irriterer meg grenseløst at Tyra og YouTube-kidden ødela videoen hennes Men syns hun var den eneste som klarte å integrere Pot Lodem slik at det var en del av sangen.
Gjest Consensio Skrevet 17. november 2011 #70 Skrevet 17. november 2011 (endret) What!??? Av Dominique og Angelea så sendte de feil jente hjem. Skjønner ikke hva de tenkte med der altså Endret 17. november 2011 av Consensio 1
pandabear Skrevet 17. november 2011 Forfatter #71 Skrevet 17. november 2011 Nei, nei, nei! Var virkelig ikke Domunique sin tur til å gå. Angelea hadde ikke ett bra bilde, og hun er jo på kanten av sammenbrudd.
Gjest Raindrops Skrevet 17. november 2011 #72 Skrevet 17. november 2011 Allison har minst potensiale? Right. Feigt forsøk på å bryte ned selvtilliten hennes, synd hun ikke så det selv. 1
Sol79 Skrevet 18. november 2011 #73 Skrevet 18. november 2011 Allison med flest best photo har minst potensiale? Latterlig. Fatter ikke at Dominique gikk ut før Angela. Tragisk. Like Dominique så godt.
Gjest Wanted Skrevet 18. november 2011 #74 Skrevet 18. november 2011 Angelea er skikkelig "ghetto-trash", og klarer jo ikke å oppføre seg sivilisert. Forstår ikke hvorfor hun ble. Ja, hun er til å huskes, men på en svært negativ måte.
Gjesten Skrevet 18. november 2011 #75 Skrevet 18. november 2011 Huff, dette begynner å irritere meg. Det er som om Angelea er denne sesongens Alex: hun får sjanse på sjanse på sjanse og de sender hjem en haug av jenter med større potensial enn henne bare fordi de av en eller annen grunn har lagt sin elsk på henne. Hun er vel den som har vært blant de siste to flest ganger, og jeg synes det er på tide at de sender henne hjem. Dominique fortjente i alle fall ikke å gå.
Gjest Raindrops Skrevet 18. november 2011 #76 Skrevet 18. november 2011 Skulle ikke forundre meg om de beholder henne bare for å få mer drama og høyere seertall.
Gjesten Skrevet 18. november 2011 #77 Skrevet 18. november 2011 Skulle ikke forundre meg om de beholder henne bare for å få mer drama og høyere seertall. Det kan faktisk hende det er det som ligger bak. Allison, Laura, Lisa og Dominique er veldig voksne jenter, så det hadde sikkert blitt alt for "kjedelig". Lisa er den eneste der som kunne blitt involvert i noe drama, men det ville aldri skjedd med tanke på hvem de tre andre ville vært.
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2011 #78 Skrevet 18. november 2011 Faen, ligger to episoder bak pga all spillingen min og eksamen, skulle aldr forvillet meg inn her
Lykkelitenen Skrevet 20. november 2011 #79 Skrevet 20. november 2011 Damn, nå har jeg også sett episoden, dritt Angelea, hun fikk jo så dårlige tilbakemeldinger! Dominique gjorde det ikke værre enn henne og har generelt bedre bilder enn henne OG fikk bedre tilbakemelding når de to sto igjen til slutt. Føkk!
Shabana Skrevet 20. november 2011 #80 Skrevet 20. november 2011 Finner ikke noe sted å se på disse episodene jeg. Så linken som ble lagt ut tidligere, men da fikk eg beskjed om at videoen var fjernet pga "copy right infringement"... Finnes det flere steder å følg med på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå