Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Favoritten er Allison, og faktisk har jeg også begynt å like Angelea litt bedre. :)

Shannon er sinnsykt pen, muligens den peneste der, men hun er for gammel og for kjedelig i mine øyne.

Alexandria har ingenting der å gjøre. Elendig modell som ikke virker til å forstå helt hva hun driver med. Hun er nok bare der ennå for å skape drama i huset.

Lisa liker jeg sånn passe. Hun tar noen ganger veldig kule bilder og er sikkert en fryd å være sammen med i små doser, men av og til blir det rett og slett litt mye av det gode.

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Aaah, endelig er Alexandria ute!

Jeg heier på Allison, har jeg gjort hele tida. Hun har noe spesielt. Lisa liker jeg også.

Skrevet

Jeg heier på Allison, har jeg gjort hele tida. Hun har noe spesielt. Lisa liker jeg også.

BITCH!!!!! :gjeiper:

Jeg skulle jo se denne episoden ikveld.

Jaja. Skal ikke på denne tråden på dagtid lengre.. :P

Gjest Consensio
Skrevet

Neeeeei! Jeg har ikke sett episoden enda og dumme meg bare måtte inn på denne tråden!!!!!

Gjest Daenerys
Skrevet

Synd for dere sier jeg bare :fnise: Det har skjedd meg MANGE ganger før, håper dere har lært! :gjeiper:

Gjest Consensio
Skrevet

Synd for dere sier jeg bare :fnise: Det har skjedd meg MANGE ganger før, håper dere har lært! :gjeiper:

Ja dette lærte jeg for lenge siden, jeg bare glemmer det fra gang til gang :fnise:

Skrevet

Haha, klarte å holde meg unna her til jeg fikk sett episoden :P

Helt greit at Alex gikk, hun var kjedelig i denne sesongen.

Liker Angelea bedre og bedre jeg å..

Skrevet

Jeg greide å holde meg :fnise:

Jeg er fornøyd med at Alex er ute. Synes også det var kjempesøtt at Game ble helt betatt av Allison, han så jo rent forelsket ut :fnise:

Jeg begynner å gå skikkelig lei av Tyra nå. Typisk henne å kreve etter at sangene er ferdige at alle må skrive in Top Model baklengs, og like typisk at hun insisterer på å være med i alles videoer. Det er jo bare fordi hun vet at disse kommer på YouTube, og hun vil ha eksponeringen. Hun passet jo over hodet ikke inn, og hva gjør "Pot Ledom - top model backwards" i en sang om Sharons ektemann eller Allisons døde far?

• Liker 1
Skrevet

Jeg greide å holde meg :fnise:

Jeg er fornøyd med at Alex er ute. Synes også det var kjempesøtt at Game ble helt betatt av Allison, han så jo rent forelsket ut :fnise:

Jeg begynner å gå skikkelig lei av Tyra nå. Typisk henne å kreve etter at sangene er ferdige at alle må skrive in Top Model baklengs, og like typisk at hun insisterer på å være med i alles videoer. Det er jo bare fordi hun vet at disse kommer på YouTube, og hun vil ha eksponeringen. Hun passet jo over hodet ikke inn, og hva gjør "Pot Ledom - top model backwards" i en sang om Sharons ektemann eller Allisons døde far?

Jeg er helt enig med deg! I absolutt alt du skriver her!! :)

Tyra er litt too much innimellom og hadde hatt godt av å jekke seg noen hakk ned.

Og Allison er nydelig! :)

Skrevet

Mee too! Pluss Dominique :)

Gjest Consensio
Skrevet

Nå har jeg sett episoden og alt jeg kan si er :skratte:

Seriøst, Tyra Banks dummet jo ned musikkvideoene deres. Greit at mange artister i dag bruker andre artister også i sine egne låter/musikkvideoer, men da på en smakfull måte.

Og hun sa til Angelina at hennes video var ubehagelig å se på? Vel, jeg syns det var skikkelig ubehagelig å se på hennes opptreden i hver eneste en av de videoene... tenk å ødelegge f.eks Allison sin video med tøys.

Skrevet

Syns det var urettferdig at Lisa ikke vant. Allison gjør jo ikke annet enn å lage stirreblikk, også blir alt fantastisk. Lisa jobbet faktisk for sin video. Enig ang Tyra. Hun er litt for høy på seg selv.

Skrevet

Enig i at denne episoden var en nedtur med tanke på Tyra. Jeg er vanligvis fan, men det ble rett og slett for mye, for kleint og for desperat. Men jeg merker at jo mer jeg ser jo mer spent blir jeg på hvem som kommer videre for hver gang, mange av jentene som utmmerker seg mer enn jeg husket dem, noe som gjør det vanskelig å luke ut de jeg tror står igjen som "final three", selv om jeg har noen ønsker ;)

Skrevet

Syns det var urettferdig at Lisa ikke vant. Allison gjør jo ikke annet enn å lage stirreblikk, også blir alt fantastisk. Lisa jobbet faktisk for sin video. Enig ang Tyra. Hun er litt for høy på seg selv.

Tja, jeg mener talent handler om å kjenne sine styrker og svakheter. Allison har blitt veldig flink til å finne vinkler som ikke fremhever de gigantiske øynene hennes på bilder, og det må være utrolig vanskelig. I hennes første sesong var omtrent alle bildene preget av de enorme øynene, i denne sesongen har hun klart å se tilnærmet normal ut på en del bilder. I denne musikkvideoen passet det perfekt å stirre. Den var mørk, dyp og stemningsfull. De spilte på den spøkelsesaktike porselensdukke kvaliteten hennes, og hun bruke det perfekt. Lisa gjorde jo ikke stort mer hun, hun stod jo bare der og ga utløp for ADHD-en sin. Begge to fikk med relativt enkle grep brukt det som kommer enklest for dem til å gjøre det godt på denne oppgaven. At Allison vant synes jeg var helt fair, men ville ikke kranglet på det hvis Lisa hadde vunnet. Men å si at Allison ikke fortjente det bare fordi hun brukte øynene sine, synes jeg blir helt feil.

• Liker 1
Skrevet

Skal vi begynne en liten tippeliste eller? Hvem tror vi kommer til å vinne? :skravle:

Jeg tror faktisk kanskje det blir Lisa, selv om hun ikke er min favoritt. Hun har utmerket seg veldig denne sesongen, og jeg synes det virker som dommerne liker henne. Dessuten er det mye mer plass til den voldsomme personligheten hennes i en All Star-sesong enn det var i den normale sesongen hun var med i.

Skrevet

Tror absolutt Lisa og Allison kommer til å stå igjen denne sesongen, de har begge utmerket seg godt frem til nå og har dommerne på "sin side". Føler dommerne har sett med på den totale pakken denne sesongen og ikke legger like mye vekt på det bildet som vises ved utstemming, noe som de begge vil ha til sin fordel, spesielt Lisa! At det handler om branding i så stor grad som det har gjort har jo også mye å si for modellene.

Håper at Dominique også kommer langt denne gangen, men jeg tror desværre ikke hun når langt nok, hun drukner innimellom litt i mengden og ender i skyggen av de store personlighetene. Hadde også tro på Kayla, men hun ble så opphengt i seg selv og sin legning at jeg faktisk ble lei etter to episoder. Hadde jeg aldri trodd om meg selv, for hun var min favoritt i sin sesong.

Men blir definitivt spennende å se videre!

Skrevet

Enig i at Pot Ledum - greiene virka litt umotivert. Regner med de måtte ha med litt filler, siden sangene ellers ville blitt for korte? Uansett... Det fungerte kanskje greit nok på noen av sangene, mens på andre var det komplett malplassert.

Jeg heier på Alison, før Lisa og Dominique. Den jeg liker minst er Shannon.

Skrevet

Shannon er BOOOORING. Hun var kanskje kul i sin sesong, men i denne er hun bare platt.

Skrevet

Jeg synes det er rart at Shannon enda er med! Noe så vanvittig kjedelig!! Synes ikke hun får så mye skryt av dommerne heller.

Skrevet

Det her måtte jo komme, Shannon lå aldri an til å vinne. Jeg likte henne i grunnen, men er ikke direkte trist over at hun måtte ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...