Gå til innhold

Americas Next Top Model 17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag begynner ANTM igjen, og denne gangen med en utvalgt fra de forige sesongene!

Flere som gleder seg :)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det visste jeg ikke. Så bra at du sa ifra. :skravle:

Skal definitivt se det.

• Liker 1
Skrevet

Hvilken kanal og når?

Gjest Consensio
Skrevet

På nettet, når du vil etter at de har blitt lagt ut.

Skrevet

Kommer på nettet ja. I morgen en gang regner jeg med.

Skrevet

Har dere sett episoden? Jeg har ikke funnet den ennå, men har sett et par "trailere" med intervju fra tidligere deltagere.

Noen som kjenner til konseptet? Er det tidligere deltagere som skal konkurrere på vanlig måte?

Skrevet

Sett episoden nå.

Tror de skal konkurere på vanlig måte, men personlighet og andre ting enn bilder teller itillegg.

HATER håret til Nigel forresten.

Skrevet

Ooh jeg liker den nye så langt! Det er gamle deltakere som konkurrerer på nesten vanlig måte, bare at alt er jekket opp et par hakk, og personlighet o.l. spiller mye større rolle.

Det er mange av mine gamle favoritter som er med, f.eks. Alison, Kayla, Isis og Lauren. Gleder meg veldig til å se hvordan det går med dem, og synes det er supert at de alle får en ny sjanse, spesielt Isis som ikke kom seg så langt forrige gang, på tross av et enormt potensiale. Det irriterer meg veldig at Alex er der. Da hun var med var hun den grusomme jenta vi liksom aldri ble kvitt. Hun fikk sjanse på sjanse på sjanse, og tross trusler fra dommerene ble hun aldri sendt hjem. Er redd det kommer til å bli det samme denne gangen, håper inderlig ikke det da.

Gjest Consensio
Skrevet

Syns synd på Alexandria (?) som ble buet på når hun kom ut foran dommerne.

Skjønner at hun kan virke litt slem noen ganger, men for meg virker hun bare misforstått.

Skrevet

ALISON HARVARD/Creepy Chan! :rodmer: Hvis ikke hun vinner spiser jeg sokkene mine!

Gjest Consensio
Skrevet

ALISON HARVARD/Creepy Chan! :rodmer: Hvis ikke hun vinner spiser jeg sokkene mine!

Ja, jeg elsker henne. Syns hun eller Alexandria skal vinne, vakre, vakre jenter :)

Skrevet

Heier på Laura! Hun er så søt :) Liker Allison helt ok, men hun spiller litt for mye på det at hun er corky.

Syns også synd på Alexendria. Likte hun ikke i forige sesong, men det der fortjente hun IKKE.

Lurer på om det blir mskeover i år å? Hva tror dere?

Og hva syns dere om håret til Nigel?

Skrevet

Ja, jeg elsker henne. Syns hun eller Alexandria skal vinne, vakre, vakre jenter :)

Ja, også er Alison så unik med de store øynene sine :hjerte: Hun er også ganske flink til å ordlegge seg. Airheads er det nok av i det programmet. Alexandria er også hot : D

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at noen kan like Alex, jeg tror ikke hun er misforstått engang. Når hun driver med den "nice act"-greia si nå, får jeg bare følelsen av at hun sitter og lyver til kameraet. Håper hun går ut neste uke.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

SELVSAGT SKAL JEG FØLGE MED !!!!

Og har allerede sett episode 1. Denne sesongen blir awesome.. Men fikk vondt av stakkars Alexandria i første episoden.

Gjest HunterLady
Skrevet

Favorittene så langt er jeg forresten ikke helt sikker på.

Men muligens hun countryjenta og wild childen, også Kayla.. :)

Og jeg liker IKKE Bianca...!

Skrevet

Elsker Laura! Håper hun kommer langt, og Allison! :jepp:

Ja jeg liker ikke Alexandria, men det der var bare slemt gjort, stakkars!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...