Frufly Skrevet 19. september 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 19. september 2011 I helga begynte Herrfly å ta tran og multivitaminer Dette har han komt på heelt av seg selv,jammen ikke værst Håper det hjelper på denne pp I dag skal jeg være flink å gå på step uansett om venninna mi blir med eller ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. september 2011 #22 Del Skrevet 19. september 2011 I helga begynte Herrfly å ta tran og multivitaminer Dette har han komt på heelt av seg selv,jammen ikke værst Håper det hjelper på denne pp I dag skal jeg være flink å gå på step uansett om venninna mi blir med eller ikke Så bra at Herrfly tar litt initiativ han også Krysser fingrene for at det hjelper ja! Så flink du er å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. september 2011 #23 Del Skrevet 19. september 2011 I helga begynte Herrfly å ta tran og multivitaminer Dette har han komt på heelt av seg selv,jammen ikke værst Håper det hjelper på denne pp I dag skal jeg være flink å gå på step uansett om venninna mi blir med eller ikke Så bra at Herrfly tar litt initiativ han også Krysser fingrene for at det hjelper ja! Så flink du er å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. september 2011 Forfatter #24 Del Skrevet 19. september 2011 Så bra at Herrfly tar litt initiativ han også Krysser fingrene for at det hjelper ja! Så flink du er å Er skikkelig imponert av han Det trengs virkelig å trene etter all den gode isen jeg spiste i Italia i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. september 2011 #25 Del Skrevet 19. september 2011 Må jo følge deg jeg også Krysser fingrene for deg! At HerrFly tar ansvar og tar vitaminer og tran er jo kjempebra, det gjør nok sjansene litt større for treff denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. september 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 19. september 2011 Må jo følge deg jeg også Krysser fingrene for deg! At HerrFly tar ansvar og tar vitaminer og tran er jo kjempebra, det gjør nok sjansene litt større for treff denne måneden Så gøy med enda en følger Verd et forsøk Ekstra gøy når han gjør en innsats selv. Liker ikke å mase på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. september 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 19. september 2011 Treninga var skikkelig hard i dag, :omg: men var godt å få det unnagjort Nytt program og ny musikk gjorde susen Satser på å få trent 2-3 ganger pr uke + sykle en dag til jobb pr uke. Må ikke ha for store mål ellers greier jeg ikke å fullføre. Håper treninga kan hjelpe på at spiren setter seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. september 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Lurer litt på om jeg skal prøve hostesaft denne pp. Er det vits å starte en dag eller to før min fruktbare dager ? andre som har prøvd hostesaft? alt må prøves Endret 20. september 2011 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. september 2011 #29 Del Skrevet 20. september 2011 Italiensk is Har ikke prøvd hostesaft, men har vurdert det... Skader vel ikke å prøve selv om det ikke er så lenge igjen til EL Kjør på du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. september 2011 #30 Del Skrevet 21. september 2011 Prøvde aldri hostesaft, men sikkert greit å begynne noen dager før! Grapefruktjuice skal visst også være bra! Smaker forferdelig, men Flinke treningsjenta du er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 21. september 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 21. september 2011 Italiensk is Har ikke prøvd hostesaft, men har vurdert det... Skader vel ikke å prøve selv om det ikke er så lenge igjen til EL Kjør på du Joda, kjører på med det jeg Prøvde aldri hostesaft, men sikkert greit å begynne noen dager før! Grapefruktjuice skal visst også være bra! Smaker forferdelig, men Flinke treningsjenta du er da! Æsj,grapefruktjuice er ikke godt.. meeeen jeg kommer nok til å prøve det ut ja Prøver meg på hostesaften først:) Veldig stolt over treninga Satser på å holde meg litt i form før og (kanskje,hvis det er mulig) under graviditeten Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 22. september 2011 #32 Del Skrevet 22. september 2011 Garpejuice og hostesaft? Skal dette hjelpe på? Aldri hørt/tenkt over d:p Hehe... Hver dag liksom? Håper ellers det står bra til med deg Frufly:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 22. september 2011 Forfatter #33 Del Skrevet 22. september 2011 Garpejuice og hostesaft? Skal dette hjelpe på? Aldri hørt/tenkt over d:p Hehe... Hver dag liksom? Håper ellers det står bra til med deg Frufly:) har hørt det:jepp:, men er ikke bevist at det skal hjelpe.. men verd et forsøk vil jo såå gjerne ha en bebis Står veldig bra til med meg Har akuratt trent så har super masse energi Håper kjære er klar for prøving til helga 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 22. september 2011 #34 Del Skrevet 22. september 2011 har hørt det:jepp:, men er ikke bevist at det skal hjelpe.. men verd et forsøk vil jo såå gjerne ha en bebis Står veldig bra til med meg Har akuratt trent så har super masse energi Håper kjære er klar for prøving til helga Heier på dere Kan nesten ikke vente til å bli gravid med min kjære å la han få stryke meg på babymagen å sjenne første spark av flere Det får ta den tiden det tar bare det blir en realitet sier jeg til meg selv hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta79 Skrevet 22. september 2011 #35 Del Skrevet 22. september 2011 I helga begynte Herrfly å ta tran og multivitaminer Dette har han komt på heelt av seg selv,jammen ikke værst Håper det hjelper på denne pp I dag skal jeg være flink å gå på step uansett om venninna mi blir med eller ikke Sånne menn liker vi :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 23. september 2011 #36 Del Skrevet 23. september 2011 Stakk bare innom for å ønske deg og din kjære en GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 23. september 2011 Forfatter #37 Del Skrevet 23. september 2011 Heier på dere Kan nesten ikke vente til å bli gravid med min kjære å la han få stryke meg på babymagen å sjenne første spark av flere Det får ta den tiden det tar bare det blir en realitet sier jeg til meg selv hele tiden Hallo Der har du et godt poeng Nå skal jeg hente pakke i posten, gravid klær som jeg har bestilt på H&M syns de hadde så mange kule gravid klær at jeg måtte bare kjøpe litt :gjeiper: Har faktisk masse energi jeg i dag Har fått trent 4 dager siden søndag, og med EL rett rundt hjørnet så det er god grunn til å danse på bordet Sånne menn liker vi :gjeiper: flinke mannen Stakk bare innom for å ønske deg og din kjære en GOD HELG Så koselig Slikt varmer GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 23. september 2011 #38 Del Skrevet 23. september 2011 Hopper innom for å ønske deg lykke til med prøvingen og en riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 23. september 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 23. september 2011 Hopper innom for å ønske deg lykke til med prøvingen og en riktig god helg!! Hei og Tusen takk!! Tror vi trenger det God helg til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 23. september 2011 Forfatter #40 Del Skrevet 23. september 2011 6 dager til EL i følge babyverden meeeen en ting er at vi skal ut med noen venner i morgen. Hva gjør jeg da? venter med prøvning til søndag/mandag? arhh.. å de som har sagt før at de mistenker at jeg er gravid.. Haaater slike situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå