Gå til innhold

Halvt noe annet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ifølge hvem? Det var forresten ikke ment som et amgrep på skandinavisk utseendet, men jeg synes mange utenlandske har mer spennende utseendet. er det så fælt å mene?

Og takk for komplimentet ;-)

Det er fælt å mene, forde du fornærmer oss som er skandinaviske, HL.. -.-

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Å, så hårsåre vi var da :kose:

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Hehe.. Ok. Jeg er skandinavisk selv jeg altså. Er jo slettes ikke sikkert at jeg har utenlandsk blod i meg. Pappaen min er jo mørk med brune øyne, og helnorsk, så muligens er jeg "bare" norsk.

Dessuten forstår jeg ikke slike smilyer du har på slutten. :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Bare en liten dråpe sameblod som jeg vet om. :)

Skrevet

Helt kurdisk !!

Fordeler: Kan kurdisk, tyrkisk, engelsk, norsk, og holder på å lære tysk hehe:)

Ulemper: Har ingen.

Skrevet

Selv er jeg helt norsk,men datteren min er halvt tyrkisk.Jeg håper hun kan lære litt av språket senere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvart tater. Teller det?

Jeg også!

Men kan ikke annet av språket enn lattjo dives og burobeng..

Skrevet

Jeg er en nordmann med en god dæsj nederlandsk, tysk og samisk blod. Eneste som "avslører" meg er etternavnet. :gjeiper:

Skrevet

Så godt og se at vi er ett slikt mangfold av nasjonaliteter! :jepp:

Skrevet

Norsk, med islandsk og finsk i blodet.

Skrevet

Norsk tilbake til oldeforeldrene mine i hvert fall, men det kan hende det er noe taterblod på morssiden (basert på utseende, hvor i landet de er fra og klassetilhørighet for noen generasjoner siden).

Skrevet (endret)

Helt kurdisk !!

Fordeler: Kan kurdisk, tyrkisk, engelsk, norsk, og holder på å lære tysk hehe:)

Skulle ønske at jeg også hatt vært kurdisk, da hadde jeg kanskje gjort det enda bedre i engelsk på skolen :tongue:

Endret av DBM
Skrevet

Setareh er en persisk jente:) navnet hennes betyr stjerne;) hun er født og oppvokst i norge, og kan både persisk&norsk. :hjerte:

Skrevet (endret)

Halvt norsk og halvt arabisk (fra Marokko).

Fordeler: Man får en god del mer innblikk i kulturforskjeller, religionsforskjeller, verdier o.l. Synes også at utseende er en god fordel :sjenert: Høres sikkert ut som DEN selvdiggeren nå, men er glad i øynene mine, håret mitt og mitt (litt?) eksotiske utseende :) Til de som har sett profilbildet mitt her før så regner jeg med at jeg ser ser eksotisk ut. Det er også kjekt å lære et nytt språk.

Sønnen min blir kvart norsk, kvart arabisk og halvt tyrkisk :fnise: Fin blanding det :)

Ser ingen ulemper.

Edit: Har visst profilbildet fremme fortsatt til tross for at jeg har slettet det :klo:

Endret av HenLu
Skrevet

Jeg er 1/8 asiatisk, (men ikke orientalsk) og har noen dråper tysk og svensk blod i årene også. Ser så heilnorsk ut som det går an, trur jeg: kraftig bygd, høy, blond og grønnøyd. ;)

Skrevet (endret)

spanjoler langt ute i familien

Endret av nupp
Skrevet

Half blood boricua (Puerto rican)

Skrevet

1/4 tysk, 1/4 portugisisk, 1/4 norsk og 1/4 samisk.... :tommelsmil:

Skrevet

Jeg vet, nå orker jeg knapt og være der inne lengre da den yngre garde har tatt over med tampong-og-jomfru-tråder. :fnise:

Hvordan går det med svangerskapet? :kgbaby:

Haha, såpass ja? :fnise: Joda, det går no fremover :fnise: Gleder meg til lillemann er ute! :nigo:

Skrevet

Haha, såpass ja? :fnise: Joda, det går no fremover :fnise: Gleder meg til lillemann er ute! :nigo:

Hehe, det skjønner jeg! :fnise:

Har dere funne ett navn til denne multikulturelle babyen da? Blir det norsk, arabisk, tyrkisk eller en blanding? :jepp:

BTW, blanding er skikkelig kult, har en kollega på jobb som er fra Tyrkia og han er gift med ei norsk dame, sønnen deres heter Tanner-Pål. Tanner er tyrkisk og Pål vet vi jo alle hvor kommer ifra. DET navnet er driitkult synes jeg. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...