Gå til innhold

på besøk på kvelden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samme tenkte jeg - bare å ta med vogn!

Vi syntes reiseseng var stress, men folk er forskjellige :)

Enig at det er litt mer stress med reiseseng. Men nå når hun nærmer seg to har vi ikke noe skikkelig vogn til henne hjemme lenger, den står fast i barnehagen som sovevogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frøken am

Enig at det er litt mer stress med reiseseng. Men nå når hun nærmer seg to har vi ikke noe skikkelig vogn til henne hjemme lenger, den står fast i barnehagen som sovevogn.

Ah, den tenkte jeg ikke på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover hun hele natten? I så fall er jo beste løsning å ha barnevakt, men da bør det være noen som kjenner barnet slik at hun ikke blir redd av å møte fremmede hvis hun våkner.

Vi har alltid gjort det slik framfor å forskyve leggetiden eller legge barnet borte for så å vekke ham når vi skal hjem. Vi har alltid vært opptatt av at rutinene skal forstyrres minst mulig.

Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mange vennepar med barn i alderen 0-2 år. Her tar vi alle med barna og møtes for litt mat og litt vin (til de som ikke kjører) hos en av oss og legger barna på ledige rom i vognbag eller reiseseg. Og drar hjem rundt midnatt :) Fungerer nå veldig fint for alle oss. Vi foreldre får kommet oss ut å være sosiale og hygge oss uten å bortplassere barnet hos barnevakt. Det syns jeg er bedre å bruke når barnet ikke kan være med oss (type fest f.eks). Liker ikke ha barnevakt til barnet alt for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...