Gå til innhold

Din brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk kjolen min i dag! :)

Alt i alt likte jeg kjolen veldig godt, den var bra sydd og den ser ordentlig ut... den hadde noen småfeil, siden kjolen skulle egentlig være ivory, men synes den så for hvitt ut, og den skulle heller ikke ha den lange halen, men den så bra ut med halen likevel så jeg er egentlig ganske fornøyd :)

Kanskje jeg dropper beltet, synes at den får meg til å se litt "fyldigere ut" :fnise: og er ikke helt sikker på blomsten, men det får vi se når dagen kommer.

åja! bildene ble veldig dårlige siden jeg tok dem selv, kjolen er finere i virkeligheten :P

img0460dn.jpg

img0458qp.jpg

img0453gh.jpg

img0455td.jpg

Veldig pen kjole! :)

Angående beltet vil jeg si meg enig i at du kanskje bør droppe det, evt gjøre noe med det slik at det ikke lager slike bulker i midjen din. Skjønner hva du mener med at det får deg til å se større ut. Du er jo overhodet ikke en stor dame :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Natalie_M, liker kjolen din! Og med riktig undertøy og litt hjelp til å legge beltet ordentlig, tror jeg det vil bli helt nydelig! :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke siter bilder! Klipp ut bildene av innleggene dere siterer, ellers kan ikke den som la ut bildene velge å fjerne dem senere. Dessuten tar de utrolig mye plass på siden :)

• Liker 3
Skrevet

det får du lov til! hehe... Nei, betalte ikke så mye for den :) det ble i underkant av 1300 kroner inkl. porto

Ååå, det er jo drømmepris :hjerter: Og så DEN flotte kjolen! Får du til å legge beltet ordentlig, så blir du SÅ RÅLEKKER på dagen din at folk kommer til å få hakeslepp!! :biggrin:

Skrevet

Ikke siter bilder! Klipp ut bildene av innleggene dere siterer, ellers kan ikke den som la ut bildene velge å fjerne dem senere. Dessuten tar de utrolig mye plass på siden :)

Er enig i at bilder tar mye plass, hvertfall når man skal sitere med dem, men om jeg vil fjerne de bildene jeg har lagt ut, endrer jeg bare URL på hvor de ligger... Da vil ikke kodene fungere lenger. Dette gjelder da ikke for de som faktisk laster opp bildene på siden.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ååå, det er jo drømmepris :hjerter: Og så DEN flotte kjolen! Får du til å legge beltet ordentlig, så blir du SÅ RÅLEKKER på dagen din at folk kommer til å få hakeslepp!! :biggrin:

Tusen takk til deg og alle de andre som har sagt at den er fin! :)

Det med belte skal jeg huske! det er en del av den som er sydd fast til kjolen, det er kun nederste delen som tas av, men ja, tror at det blir fint likevel med riktig undertøy også håper jeg å bli noen kilo lettere da :fnise:

edit: skrivefeil

Endret av Natalie_M
Skrevet

Her var det mye fint jenter :) Ser plutselig at det er mange kjoler jeg aldri ville kastet et ekstra blikk på i butikken som jeg her synes er ganske så fine. Kanskje man må utvide søket litt? ;)

Jeg elsker toppen på denne kjolen! Ryggen er spesielt fantastisk :rodmer:

http://www.sinceritybridal.com/sin/3700

Har lyst på en lang kjole, så får se om min gode venninne som er dameskredder har lyst å spesialsy en til meg ;)

• Liker 1
Skrevet

Her var det mye fint jenter :) Ser plutselig at det er mange kjoler jeg aldri ville kastet et ekstra blikk på i butikken som jeg her synes er ganske så fine. Kanskje man må utvide søket litt? ;)

Har lyst på en lang kjole, så får se om min gode venninne som er dameskredder har lyst å spesialsy en til meg ;)

Den var veldig elegant og tidløs.

Det jeg liker med den type kjoler, er jo at man kan finne frem bilder av den om 10-20 år og man vil enda se klassisk ut og ikke totalt utdatert;)

Skrevet

Åh, den vil jeg ha!!! Nå er jo jeg gift da, men vil ha den sånn generelt. Synd den ikke fantes i flere farger... Hadde jeg giftet meg på sommeren er det mulig jeg hadde hatt en slik kjole :)

Skrevet

Tusen takk Amens og Doh :) Jeg er rett og slett forelsket i den :rodmer:

Meeen.. Det er jo så mange fine der ute! Fant denne igår :hjerter:

http://www.sinceritybridal.com/sin/3706

Er det mulig å få i pose og sekk? :sjenert:

Vanskelig å bestemme seg :forvirret:

Den var og ganske pen men jeg likte den andre bedre.

Sånne draperinger over bysten er utrolig vakkert, men jeg er ikke kjempe fan av så enkle skjørt, synes det kan være noe som skjer. Som f.eks ett artig snitt eller påsydd pynt som blonder eller perler.

• Liker 1
Skrevet

Den var og ganske pen men jeg likte den andre bedre.

Sånne draperinger over bysten er utrolig vakkert, men jeg er ikke kjempe fan av så enkle skjørt, synes det kan være noe som skjer. Som f.eks ett artig snitt eller påsydd pynt som blonder eller perler.

Det er jeg helt enig i, så jeg tenker at hvis det blir en enkel kjole så må jeg piffe den opp med noe. Noe som gjenspeiler personligheten min :)

Jeg elsker rødt, så kunne godt tenkt meg et rødt bånd i livet eller en blomst. Og så har jeg bestemt meg for å ha røde sko ;)

Skrevet

Det er jeg helt enig i, så jeg tenker at hvis det blir en enkel kjole så må jeg piffe den opp med noe. Noe som gjenspeiler personligheten min :)

Jeg elsker rødt, så kunne godt tenkt meg et rødt bånd i livet eller en blomst. Og så har jeg bestemt meg for å ha røde sko ;)

Rødt kan fungere veldig bra, men da synes jeg det blir penest når man komibnerer flaggrødt og elfenbenshvit i stedet for rødt og helt hvit, den kombinasjonen har en tendens til å se litt flat ut.

Jeg vurderte det samme selv til en ganske pen silke kjole med folder, men det ble litt for dyrt.

Skrevet

Rødt kan fungere veldig bra, men da synes jeg det blir penest når man komibnerer flaggrødt og elfenbenshvit i stedet for rødt og helt hvit, den kombinasjonen har en tendens til å se litt flat ut.

Jeg vurderte det samme selv til en ganske pen silke kjole med folder, men det ble litt for dyrt.

Elfenbenshvitt er det jeg planlegger ja :) Hadde blitt alt for blek i en helt hvit kjole.

Prisen er det jeg er redd for hvis jeg må få gjort mange endringer slik at kjolen jeg finner skal bli akkurat slik jeg vil ha den. Hvis man ikke finner en kjole som tilfredstiller kravene da ;)

Skrevet

Ingen som syns min kjole var fin? :( Må vel kjøpe en ny da.. :(

Smaken er som baken, men blant alle disse kjolene her skiller din seg ut og da ikke i en positiv forstand. Men at du skal kjøpe ny basert på hva kvinnemennesker på nettet sier er tull, det viktigste er at du liker den.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg likte den, litt vicotriansk og goth, så tilbehøret må være freskt.

Skrevet

Så langt i kjoleprøvingen er det denne som har festet seg i hodet mitt. Skal prøve litt til men det blir nok denne. Sitter som et skudd :-)

post-34739-0-79374600-1333204532_thumb.j

post-34739-0-43561400-1333204541_thumb.j

post-34739-0-76809200-1333204547_thumb.j

Skrevet

Så langt i kjoleprøvingen er det denne som har festet seg i hodet mitt. Skal prøve litt til men det blir nok denne. Sitter som et skudd :-)

Det var en utrolig pen kjole!

Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Smaken er som baken, men blant alle disse kjolene her skiller din seg ut og da ikke i en positiv forstand. Men at du skal kjøpe ny basert på hva kvinnemennesker på nettet sier er tull, det viktigste er at du liker den.

Lenge siden jeg har vært her nå. Og min kjole er drit fin! Du skulle sett den forran. :lur: Jeg kommer til å rocke gulvet når jeg går opp! ;) høhøhøhø ;P

Deres kjoler ser himla fine ut, jenter. :klemmer:

Endret av Madelene1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...