AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #261 Skrevet 18. mars 2012 Ingen som syns min kjole var fin? Må vel kjøpe en ny da.. HErregud, bekreftelsesbehov much? Slapp av, verken verden eller dette forumet dreier seg om deg. 12
Nonstop_82 Skrevet 18. mars 2012 #262 Skrevet 18. mars 2012 Min kjole I diamond white, ikke champagne som på bildet http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?line=m&pageSize=100&page=2&style=A557GB 1
Niennas Skrevet 18. mars 2012 #263 Skrevet 18. mars 2012 Det er vel å banne i kirken å legge ut noen bilder av meg i brudekjolen min, siden jeg er litt større enn normalen og har en stroppeløs kjole. Men jeg følte meg fin, så blæh på haters i så fall! Min nydelige Ladybird I know who you are!
Dove Skrevet 20. mars 2012 #265 Skrevet 20. mars 2012 Litt av min brudekjole <3 Jeg elsker at bikkja fikk være med på bildet. Du blir forresten en fin brud.
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #266 Skrevet 20. mars 2012 Så fin alle kommer til å bli på den store dagen. Gratulerer til alle på forskudd. 4
GrænOrka Skrevet 21. mars 2012 #267 Skrevet 21. mars 2012 Litt av min brudekjole <3 Skuldrene var NYDELIGE!!!
GrænOrka Skrevet 23. mars 2012 #268 Skrevet 23. mars 2012 Her Fiiin! Og slettes ikke gærn pris heller!!
GrænOrka Skrevet 23. mars 2012 #269 Skrevet 23. mars 2012 Det er vel å banne i kirken å legge ut noen bilder av meg i brudekjolen min, siden jeg er litt større enn normalen og har en stroppeløs kjole. Men jeg følte meg fin, så blæh på haters i så fall! Min nydelige Ladybird Så nyyydelig du ble!! Og for en vakker kjole!
Gjest Tekola Skrevet 23. mars 2012 #270 Skrevet 23. mars 2012 Så nyyydelig du ble!! Og for en vakker kjole! Tusen takk! Skulle ønske jeg kunne bruke den flere ganger...
Gjest Doh Skrevet 24. mars 2012 #271 Skrevet 24. mars 2012 Tusen takk! Skulle ønske jeg kunne bruke den flere ganger... Hva med et KG-treff der alle har på seg brudekjole? 7
bobbi Skrevet 24. mars 2012 #272 Skrevet 24. mars 2012 Hva med et KG-treff der alle har på seg brudekjole? Jaaaa! Så får vi alle brukt dem flere ganger
Daxi Skrevet 28. mars 2012 #273 Skrevet 28. mars 2012 Fikk kjolen min i dag! Alt i alt likte jeg kjolen veldig godt, den var bra sydd og den ser ordentlig ut... den hadde noen småfeil, siden kjolen skulle egentlig være ivory, men synes den så for hvitt ut, og den skulle heller ikke ha den lange halen, men den så bra ut med halen likevel så jeg er egentlig ganske fornøyd Kanskje jeg dropper beltet, synes at den får meg til å se litt "fyldigere ut" og er ikke helt sikker på blomsten, men det får vi se når dagen kommer. åja! bildene ble veldig dårlige siden jeg tok dem selv, kjolen er finere i virkeligheten 1
Amens Skrevet 28. mars 2012 #274 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Natalie_M Jeg synes og kjolen var meget elegant^_^ Jeg tror jeg ville prøvd kjolen med skikkelig undertøy før jeg hadde gjort noen endringer. Korrekt undertøy kan gjøre underverker, selv på oss slanke^_^ Jeg bestilte ny kjole på mandag: På bildet har den empireliv og hele skjørtet er A-linje, men jeg har bedt dem om naturlig liv og havfrue skjørt på laget under blondelaget, det kommer enda til å være A-linje. Skissen på bildet er det jeg som tegnet for å vise syersken hva jeg mente. Butikken hennes finner dere link til her: http://www.weddingdressfantasy.com/default.asp Endret 28. mars 2012 av Amens
Daxi Skrevet 28. mars 2012 #275 Skrevet 28. mars 2012 Natalie_M Jeg synes og kjolen var meget elegant^_^ Jeg tror jeg ville prøvd kjolen med skikkelig undertøy før jeg hadde gjort noen endringer. Korrekt undertøy kan gjøre underverker, selv på oss slanke^_^ Jeg bestilte ny kjole på mandag: På bildet har den empireliv og hele skjørtet er A-linje, men jeg har bedt dem om naturlig liv og havfrue skjørt på laget under blondelaget, det kommer enda til å være A-linje. Skissen på bildet er det jeg som tegnet for å vise syersken hva jeg mente. Butikken hennes finner dere link til her: http://www.weddingdressfantasy.com/default.asp Synes kjolen var utrolig pen! og ja, hadde tenkt på det og, kanskje jeg får tak i sånne "hold-in" truser eller noe
Amens Skrevet 28. mars 2012 #276 Skrevet 28. mars 2012 Synes kjolen var utrolig pen! og ja, hadde tenkt på det og, kanskje jeg får tak i sånne "hold-in" truser eller noe Hold-in truser ser veldig bra ut, men jeg håper de har en smart løsning slik at man slipper å dra av alt når man skal på do...
GrænOrka Skrevet 28. mars 2012 #277 Skrevet 28. mars 2012 Fikk kjolen min i dag! Alt i alt likte jeg kjolen veldig godt, den var bra sydd og den ser ordentlig ut... den hadde noen småfeil, siden kjolen skulle egentlig være ivory, men synes den så for hvitt ut, og den skulle heller ikke ha den lange halen, men den så bra ut med halen likevel så jeg er egentlig ganske fornøyd Kanskje jeg dropper beltet, synes at den får meg til å se litt "fyldigere ut" og er ikke helt sikker på blomsten, men det får vi se når dagen kommer. åja! bildene ble veldig dårlige siden jeg tok dem selv, kjolen er finere i virkeligheten Beltet synes jeg var skikkelig fint! Og nydelig kjole! Er det chiffon? Eller hva slags stoff er det? 1
Daxi Skrevet 28. mars 2012 #278 Skrevet 28. mars 2012 Beltet synes jeg var skikkelig fint! Og nydelig kjole! Er det chiffon? Eller hva slags stoff er det? Tusen takk! Ja, det er elfenben-hvit chiffon og tyll. Originalmodellen var laget bare med tyll, men jeg synes det ble for mye tyll, så chiffon ble det istedet
GrænOrka Skrevet 28. mars 2012 #279 Skrevet 28. mars 2012 Tusen takk! Ja, det er elfenben-hvit chiffon og tyll. Originalmodellen var laget bare med tyll, men jeg synes det ble for mye tyll, så chiffon ble det istedet Fint valg synes jeg! Brudekjoler i chiffon synes jeg er så eventyrlig fint. Betalte du mye for den? (om det er lov å spørre? )
Daxi Skrevet 28. mars 2012 #280 Skrevet 28. mars 2012 Fint valg synes jeg! Brudekjoler i chiffon synes jeg er så eventyrlig fint. Betalte du mye for den? (om det er lov å spørre? ) det får du lov til! hehe... Nei, betalte ikke så mye for den det ble i underkant av 1300 kroner inkl. porto
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå