Gå til innhold

Din brudekjole

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som syns min kjole var fin? :( Må vel kjøpe en ny da.. :(

HErregud, bekreftelsesbehov much? Slapp av, verken verden eller dette forumet dreier seg om deg.

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel å banne i kirken å legge ut noen bilder av meg i brudekjolen min, siden jeg er litt større enn normalen og har en stroppeløs kjole. Men jeg følte meg fin, så blæh på haters i så fall!

dsc_5703.jpg?w=700&h=

dsc_5687.jpg?w=700&h=

dsc_5691.jpg?w=700&h=

Min nydelige Ladybird :rodmer:

:ninja: I know who you are!

Skrevet

Litt av min brudekjole <3

Jeg elsker at bikkja fikk være med på bildet. :P Du blir forresten en fin brud. :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Så fin alle kommer til å bli på den store dagen. Gratulerer til alle på forskudd.

• Liker 4
Skrevet

Litt av min brudekjole <3

Skuldrene var NYDELIGE!!! :rodmer:

Skrevet

Her :)

Fiiin! Og slettes ikke gærn pris heller!! :mrgreen:

Skrevet

Det er vel å banne i kirken å legge ut noen bilder av meg i brudekjolen min, siden jeg er litt større enn normalen og har en stroppeløs kjole. Men jeg følte meg fin, så blæh på haters i så fall!

Min nydelige Ladybird :rodmer:

Så nyyydelig du ble!! Og for en vakker kjole! :rodmer:

Gjest Tekola
Skrevet

Så nyyydelig du ble!! Og for en vakker kjole! :rodmer:

Tusen takk!

Skulle ønske jeg kunne bruke den flere ganger... :sjenert::fnise:

Skrevet

Tusen takk!

Skulle ønske jeg kunne bruke den flere ganger... :sjenert::fnise:

Hva med et KG-treff der alle har på seg brudekjole? :)

• Liker 7
Skrevet

Hva med et KG-treff der alle har på seg brudekjole? :)

Jaaaa! Så får vi alle brukt dem flere ganger :fnise:

Skrevet

Fikk kjolen min i dag! :)

Alt i alt likte jeg kjolen veldig godt, den var bra sydd og den ser ordentlig ut... den hadde noen småfeil, siden kjolen skulle egentlig være ivory, men synes den så for hvitt ut, og den skulle heller ikke ha den lange halen, men den så bra ut med halen likevel så jeg er egentlig ganske fornøyd :)

Kanskje jeg dropper beltet, synes at den får meg til å se litt "fyldigere ut" :fnise: og er ikke helt sikker på blomsten, men det får vi se når dagen kommer.

åja! bildene ble veldig dårlige siden jeg tok dem selv, kjolen er finere i virkeligheten :P

img0460dn.jpg

img0458qp.jpg

img0453gh.jpg

img0455td.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)

Natalie_M

Jeg synes og kjolen var meget elegant^_^

Jeg tror jeg ville prøvd kjolen med skikkelig undertøy før jeg hadde gjort noen endringer. Korrekt undertøy kan gjøre underverker, selv på oss slanke^_^

Jeg bestilte ny kjole på mandag:

KK.jpg

På bildet har den empireliv og hele skjørtet er A-linje, men jeg har bedt dem om naturlig liv og havfrue skjørt på laget under blondelaget, det kommer enda til å være A-linje.

Skissen på bildet er det jeg som tegnet for å vise syersken hva jeg mente.

Butikken hennes finner dere link til her: http://www.weddingdressfantasy.com/default.asp

Endret av Amens
Skrevet

Natalie_M

Jeg synes og kjolen var meget elegant^_^

Jeg tror jeg ville prøvd kjolen med skikkelig undertøy før jeg hadde gjort noen endringer. Korrekt undertøy kan gjøre underverker, selv på oss slanke^_^

Jeg bestilte ny kjole på mandag:

KK.jpg

På bildet har den empireliv og hele skjørtet er A-linje, men jeg har bedt dem om naturlig liv og havfrue skjørt på laget under blondelaget, det kommer enda til å være A-linje.

Skissen på bildet er det jeg som tegnet for å vise syersken hva jeg mente.

Butikken hennes finner dere link til her: http://www.weddingdressfantasy.com/default.asp

Synes kjolen var utrolig pen!

og ja, hadde tenkt på det og, kanskje jeg får tak i sånne "hold-in" truser eller noe :fnise:

Skrevet

Synes kjolen var utrolig pen!

og ja, hadde tenkt på det og, kanskje jeg får tak i sånne "hold-in" truser eller noe :fnise:

Hold-in truser ser veldig bra ut, men jeg håper de har en smart løsning slik at man slipper å dra av alt når man skal på do...

Skrevet

Fikk kjolen min i dag! :)

Alt i alt likte jeg kjolen veldig godt, den var bra sydd og den ser ordentlig ut... den hadde noen småfeil, siden kjolen skulle egentlig være ivory, men synes den så for hvitt ut, og den skulle heller ikke ha den lange halen, men den så bra ut med halen likevel så jeg er egentlig ganske fornøyd :)

Kanskje jeg dropper beltet, synes at den får meg til å se litt "fyldigere ut" :fnise: og er ikke helt sikker på blomsten, men det får vi se når dagen kommer.

åja! bildene ble veldig dårlige siden jeg tok dem selv, kjolen er finere i virkeligheten :P

Beltet synes jeg var skikkelig fint! Og nydelig kjole! Er det chiffon? Eller hva slags stoff er det?

• Liker 1
Skrevet

Beltet synes jeg var skikkelig fint! Og nydelig kjole! Er det chiffon? Eller hva slags stoff er det?

Tusen takk! :)

Ja, det er elfenben-hvit chiffon og tyll. Originalmodellen var laget bare med tyll, men jeg synes det ble for mye tyll, så chiffon ble det istedet :)

Skrevet

Tusen takk! :)

Ja, det er elfenben-hvit chiffon og tyll. Originalmodellen var laget bare med tyll, men jeg synes det ble for mye tyll, så chiffon ble det istedet :)

Fint valg synes jeg! Brudekjoler i chiffon synes jeg er så eventyrlig fint. :) Betalte du mye for den? (om det er lov å spørre? :unsure: )

Skrevet

Fint valg synes jeg! Brudekjoler i chiffon synes jeg er så eventyrlig fint. :) Betalte du mye for den? (om det er lov å spørre? :unsure: )

det får du lov til! hehe... Nei, betalte ikke så mye for den :) det ble i underkant av 1300 kroner inkl. porto

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...