Gå til innhold

Er dette HENGEPUPPER ?

196 stemmer

1. 1. Defineres dette som hengepupper ?

• Ja
      165
    • Nei
      11
    • i grenselandet
      20

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du har noget rett i dine betraktninger, men ikke helt. Dessverre er denne hetsen veldig vanlig kvinner mellom. Og det er bare ikke deres bryster det rakkes ned på. Det er skremmende og trist og se hvor onde kvinner er med hverandre, spesielt når det kommer til kropp.

Ja, jeg vet. Men jeg satte det litt på spisen fordi jeg vet at årsaken også kan skyldes mere å bli "kvitt konkurransen" en å være ond. Jeg er selv litt over snitt i høyde og har lange bein. Når jeg gikk med stretch eller lowrider jeans sa flere gode venninner at jeg ikke kledde det og at det ble litt to much. Etter en stund så gjorde jeg som jeg ville. Jeg har fått et utrolig antall mange komplimanger for å ha lange pene ben. Men tro det eller ei, jeg trodde lenge at det ikke var pent. Ellers så er det heller ikke ukjent med jenter som prøver å ovebevise andre om at de trenger brystreduksjon , men som samtidig sparer opp til silikonpupper :fnise: selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså, det der er ikke bare hengepupper, men SLENGEPUPPER. Jeg tror ikke at jeg hadde vært nødt til å slå opp i en ordbok for definisjonen av hengepupper når jeg også hadde klart å kaste dem bak ryggen og fått dem til å berøre hverandre bak der også...

• Liker 3
Skrevet

altså, det der er ikke bare hengepupper, men SLENGEPUPPER. Jeg tror ikke at jeg hadde vært nødt til å slå opp i en ordbok for definisjonen av hengepupper når jeg også hadde klart å kaste dem bak ryggen og fått dem til å berøre hverandre bak der også...

Synes egentlig de så ganske pene ut til tross for størrelse og at de henger noe. Hun kan sikkert slenge med de om hun vil :skratte: , men de er jo så store at alle betegnelser blir litt malplassert. Selv bruker jeg betegnelsen dvaske pupper om pupper som som har mistet helt fasongen, og skvalpe pupper er hun langt i fra å ha.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Til dere som har stemt ja, man må vel også ta hensyn til at de veier en del?

Skrevet

Til dere som har stemt ja, man må vel også ta hensyn til at de veier en del?

Og? Det er fortsatt hengepupper, siden de henger. En naturlig følge av tyngden, ja, men det er ikke mindre hengepupper av den grunn.

Skrevet

Jeg vil si hun kanskje har hengepupper, men ikke slappe pupper, om det makes sense. Tør ikke gjette på hvordan de ser ut om 10år :fnise:

Skrevet

Nå har jeg hørt det også :skratte: . Hva er forskjellen på "naturlig heng for digre pupper" og "vanlige" hengepupper?

Vanlige hengepupper er overdrevent signe i forhold til størrelsen. Hva angår henget på de enorme jura på bildet er jeg litt usikker, da størrelsen i seg selv gjør det vanskelig å vurdere hvorvidt henget er proporsjonert til størrelsen. Dog heller jeg litt mot hengepupper der, ja.

Skrevet

:skratte: :skratte: :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...