Gå til innhold

Er dette HENGEPUPPER ?

196 stemmer

1. 1. Defineres dette som hengepupper ?

• Ja
      165
    • Nei
      11
    • i grenselandet
      20

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei :fnise: Og det er derfor jeg synes det ser så innmari teit ut med store silikonpupper ala 400-700 ml i hver pupp! Det ser så unaturlig ut som det går ann. Hvorfor gidde å se fake ut når du kan legge i litt og heller la folk lure på om de er ekte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er faktisk helt naturlig med hengepupper etterhvert hvis du velger å la de forbli naturlige og uten kirurgiske inngrep.

Eller har du noensinne sett store pupper stå rett ut?

For å være ærlig så skjønner jeg hva som menes med naturlig heng. Pupper henger enten pga at de er slappe eller i dette tilfelle fordi de rett og slett er så tunge at de blir trekt nedover. Så i forhold til den enorme tyngden jura til den dama må ha så synes jeg likevel de har en fin naturlig fasong, størrelsen tatt i betraktning.

• Liker 2
Skrevet

OMG ! ! :sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Jeg oppdaget plutselig at navelen hennes er rett over skjørtet ! Og på høyde med brystvortene. Hadde egentlig tenkt til å stemme at de var i grenselandet eller ikke var hengepupper fram til at jeg så dette. Har ikke alle her inne sett det?

Skrevet

Jaja, da har alle hengepupper. For de henger jo på kroppen, ingen kroppsdel trosser tyngdekraften..

• Liker 1
Skrevet

Det var noen digre pupper - og jeg vil ikke kategorisere dem som hengepupper. Så store naturlige pupper kan da ikke stå rett ut ... merkelig at ikke flere ser ut til å begripe at brystene hennes har en helt naturlig fasong ift størrelse og tyngde.

De fleste kvinner over en viss alder(som ikke legger seg under kniven) har en form for hengepupper. Hos meg så er den såkalte blyanttesten bare en vits .. jeg kunne jo fått et helt penal til å henge hvis jeg hadde prøvd :fnise:

Enig. Synes egentlig de er ganske flotte selv om de er abnorme.

Om hun hadde begynt å løpe med bare pupper så kunne hun ha fått puppen i øyet.

Skrevet

Jeg tror at på folkemunnen så blir uttrykket "Hengepupper" brukt som begrep om slappe pupper som henger rett ned :tristbla: . Hennes henger noe på grunn av ganske stor vekt, likevel så har de en del fasong og brystvorten peker mer rett fram en de gjør nedover. Dette er naturlig fasong for så store pupper, uansett alder. Det er latterlig å anta at hun får nakke og/eller rygg problemer. Det kommer helt an på kroppen ellers.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er faktisk helt naturlig med hengepupper etterhvert hvis du velger å la de forbli naturlige og uten kirurgiske inngrep.

Eller har du noensinne sett store pupper stå rett ut?

Selvfølgelig er det naturlig, men det betyr da ikke at de ikke henger. Hva er egentlig "unaturlig heng"?

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Selvfølgelig er det naturlig, men det betyr da ikke at de ikke henger. Hva er egentlig "unaturlig heng"?

Det lurer jeg også litt på. Jeg har små pupper, så de henger ikke. Men før eller senere så tviler jeg ikke på at tyngdekrften vinner. Har jeg da unaturlig heng?

• Liker 1
Skrevet

Jeg mente ihvertfall at store pupper alltid vil henge litt - de vil aldri stå rett ut fra kroppen.

Små pupper vil ofte være mer struttende helt til de også begynner å henge pga alder, graviditet, amming, osv .. At små pupper blir mer dinglete er også helt naturlig og kan ikke kalles annet enn naturlig heng.

Men i dette tilfellet var det enormt store pupper .. som selvsagt aldri har kunnet stå rett ut - og da vil det alltid kalles naturlig heng.

Hva er unaturlig heng? Tja, si det ... det er ikke et uttrykk jeg har brukt noengang og jeg kan ikke se at det skulle kunne brukes i noen sammenheng med pupper.

For meg betyr unaturlige pupper at det er operert inn fremmedlegemer i dem .. og jeg har aldri sett hengende silikonpupper ... dermed finnes det ikke pupper med unaturlig heng etter mine begreper.

• Liker 1
Skrevet

Det lurer jeg også litt på. Jeg har små pupper, så de henger ikke. Men før eller senere så tviler jeg ikke på at tyngdekrften vinner. Har jeg da unaturlig heng?

Forskjellen er vel at da henger de fordi de har mistet elastiten og har blitt slappe. Dama i tråden har enorme pupper som sikkert veier mye og det blir nesten umulig å ikke henge. Derfor synes jeg begrepet slappe pupper er mer naturlig å bruke en hengepupper.

Skrevet

Hehe, det må jo være photoshop :hoho: Hvis de mot formodning skulle være ekte vil jeg tro hun har syyykt vondt i ryggen stakkar...

Skrevet

Forskjellen er vel at da henger de fordi de har mistet elastiten og har blitt slappe. Dama i tråden har enorme pupper som sikkert veier mye og det blir nesten umulig å ikke henge. Derfor synes jeg begrepet slappe pupper er mer naturlig å bruke en hengepupper.

Men det er naturlig at pupper mister elastitet også. Pupper som henger er hengepupper. Og såfremt puppene ikke er opererte har alle hengepupper "naturlig heng", uansett størrelse og årsak.

• Liker 2
Skrevet

Vil du si at denne dama har hengepupper?

www.bigtitsnews.net/img/081025/nelliroono3.jpg

Det skjer ikke noe når jeg trykker på linken.

Skrevet

Det kommer litt an på. I vektløs tilstand vil de ikke henge noe særlig, utenom å henge fast da, selvfølgelig.

Skrevet

Det skuffer meg å se så mange krasse og nedlatende kommentarer som det er i denne tråden. Vi snakker om noe av det som definerer en som kvinne, og her rakker kvinner ned på kvinner. Hjelper til med å ødelegge andre kvinners selvbilde og forhold til egen kropp. Jeg skjems av innholdet i denne tråden.

• Liker 1
Skrevet

Det skuffer meg å se så mange krasse og nedlatende kommentarer som det er i denne tråden. Vi snakker om noe av det som definerer en som kvinne, og her rakker kvinner ned på kvinner. Hjelper til med å ødelegge andre kvinners selvbilde og forhold til egen kropp. Jeg skjems av innholdet i denne tråden.

Jeg kan garantere at det ikke er noen kvinner som leser denne tråden, som har så store pupper som henne :) Ellers så skyldes vel de krasse kommentarene at TS og en del andre menn tenner på så enorme pupper. Når det er sagt så tipper jeg at noen av de krasseste også har de minste puppene. :fnise:

Skrevet

Jeg kan garantere at det ikke er noen kvinner som leser denne tråden, som har så store pupper som henne :) Ellers så skyldes vel de krasse kommentarene at TS og en del andre menn tenner på så enorme pupper. Når det er sagt så tipper jeg at noen av de krasseste også har de minste puppene. :fnise:

Du har noget rett i dine betraktninger, men ikke helt. Dessverre er denne hetsen veldig vanlig kvinner mellom. Og det er bare ikke deres bryster det rakkes ned på. Det er skremmende og trist og se hvor onde kvinner er med hverandre, spesielt når det kommer til kropp.

Skrevet

Jøss, har god kontroll på sakene du!

• Liker 1
Skrevet

Ja, eller så har de struttende silikonpupper :fnise:

Skrevet

Jeg antar at du bare troller, og at svaret er åpentbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...