Gå til innhold

Er dette HENGEPUPPER ?

196 stemmer

1. 1. Defineres dette som hengepupper ?

• Ja
      165
    • Nei
      11
    • i grenselandet
      20

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Å herregud, du skjønnte hva jeg mente...

Unnskyld da, det må være kjedelig å ta alt alvorlig og ikke tåle en spøk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Koseklumpen
Skrevet (endret)

Sorry, var ikke meningen å komme med et så lite kunstruktivt svar tidligere.

Hatt en stressa dag og tolket komentaren din som at du mobbet meg pga mitt utsagn. Desverre påvirker humøret av og til svar her inne også og ikke bare IRL :sjenert:

Edit: Klønete formulert setning.

Endret av Koseklumpen
Skrevet

Du er flink til å lage spøker basert på andres utsagn, eller på andres bekostning som noen liker å kalle det. Ikke alle syntes det er like morsomt.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Du er flink til å lage spøker basert på andres utsagn, eller på andres bekostning som noen liker å kalle det. Ikke alle syntes det er like morsomt.

Jeg kjenner igjen dette fra deg. Du har tydeligvis fått meg i vrangstrupen. Kan du gi meg eksempler på hva du anser som godkjent spøk og hva jeg bør unngå, og også vise eksempler på hva jeg har skrevet tidligere som er så ille. Takk!

Endret av Belladonna
Skrevet

Jeg kjenner igjen dette fra deg. Du har tydeligvis fått meg i vrangstrupen. Kan du gi meg eksempler på hva du anser som godkjent spøk og hva jeg bør unngå, og også vise eksempler på hva jeg har skrevet tidligere som er så ille. Takk!

Jeg har aldri skrevet noe kritisk om deg tidligere, tvert i mot så liker jeg deg ellers. Men jeg har lagt merke til flere steder hvor du har kommentert på dårlige formuleringer og gjort en spøk av det. Gidder ikke finne eksempler for jeg husker ikke hvilke tråder det var i. Poenget er at hvis du skal spøke på andres bekostning må du regne med at de reagerer og ikke bli sint tilbake og si at de ikke har humor.

• Liker 2
Skrevet (endret)

inne på siden bildet er hentet fra, ser man mange flere med store, naturlige pupper. Disse har jo også naturlig heng, men ikke hengepupper. www.bigtitsnews.net/

Endret av Kjemi
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg har aldri skrevet noe kritisk om deg tidligere, tvert i mot så liker jeg deg ellers. Men jeg har lagt merke til flere steder hvor du har kommentert på dårlige formuleringer og gjort en spøk av det. Gidder ikke finne eksempler for jeg husker ikke hvilke tråder det var i. Poenget er at hvis du skal spøke på andres bekostning må du regne med at de reagerer og ikke bli sint tilbake og si at de ikke har humor.

Jeg uttrykker meg sikkert klønete siden jeg blir misoppfattet som om jeg angriper personen og ikke spøker med en morsom setning som vedkommende har skrevet. Jeg er ikke ondskapsfull og skriver ikke for å fornærme noen. Jeg skal være svært forsiktig heretter.

Endret av Belladonna
  • Liker 1
Skrevet

Sorry, var ikke meningen å komme med et så lite kunstruktivt svar tidligere.

Hatt en stressa dag og tolket komentaren din som at du mobbet meg pga mittutsagn. Desverre påvirker humøret svar litt også av og til :sjenert:

Koseklumpen det er ofte slik at man smører på og bruker litt saftige utrykk på Internett og utrykker seg litt kraftigere en ellers for å bli lagt merke til eller få fram en mening. Noe av årsaken skal vist være at man ikke kan bruke kroppsspråk. Så når noen sier noen saftige utsagn om at å si hun har store jur er å fornærme kuer eller at katten gjemmer seg bak puppene osv. Så hadde man kanskje i live sagt det var litt av noen jur, men i tillegg rullet med øyne eller lagd store øyer.

Når jeg først startet med Internett og forumer for noen år siden tok jeg mye personlig og fikk en følse at folk var litt rølpete. Slik er det ikke alltid. Håper at jeg fikk fram budskapet mitt :)

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Jeg uttrykker meg sikkert klønete siden jeg blir misoppfattet som om jeg angriper personen og ikke spøker med en morsom setning som vedkommende har skrevet. Jeg er ikke ondskapsfull og skriver ikke for å fornærme noen. Jeg skal være svært forsiktig heretter.

For meg så ble det som sagt oppfattet som et angrep på meg, eventuellt min skrivemåte. Jeg klarte ikke å se humoren i din kommentar. Slike missforståelser blir det av og til på nett.

Koseklumpen det er ofte slik at man smører på og bruker litt saftige utrykk på Internett og utrykker seg litt kraftigere en ellers for å bli lagt merke til eller få fram en mening. Noe av årsaken skal vist være at man ikke kan bruke kroppsspråk. Så når noen sier noen saftige utsagn om at å si hun har store jur er å fornærme kuer eller at katten gjemmer seg bak puppene osv. Så hadde man kanskje i live sagt det var litt av noen jur, men i tillegg rullet med øyne eller lagd store øyer.

Når jeg først startet med Internett og forumer for noen år siden tok jeg mye personlig og fikk en følse at folk var litt rølpete. Slik er det ikke alltid. Håper at jeg fikk fram budskapet mitt :)

Jeg har hvert på KG nå i 5 års tid så jeg er egentlig ikke en slik som tar meg så veldig nær av ting som blir sakt ut i fra mine innlegg.

Har full forståelse for at en komentar kan virke morsom for en,mens en annen tolker det på enhelt annen måte.Denne gangen var det minn tur til å missforstå :)

Men nå skal jeg gå OT mere :)

Skrevet

...men de henger da uansett. Ergo hengepupper. Pupper som henger.

Hengepupper er noe man tenker på som noe negativt. Pupper med naturlig heng høres bare ut som.. pupper.

Gjest Raindrops
Skrevet

Hengepupper er noe man tenker på som noe negativt. Pupper med naturlig heng høres bare ut som.. pupper.

Kanskje du tenker på det som negativt, men jeg tenker bare på det som pupper som henger. Store pupper henger mer enn små, det er helt logisk, det ser jo jeg også.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Kanskje du tenker på det som negativt, men jeg tenker bare på det som pupper som henger. Store pupper henger mer enn små, det er helt logisk, det ser jo jeg også.

Du skjønner det, Raindrops, at mannfolka her har sin egen sære logikk. Når brystvortene peker nedover, er det hengepupper. Hvis de sitter høyere, er det ikke hengepupper, selv om de hviler på lårene når damen sitter :fnise: .

Skrevet

Det var noen digre pupper - og jeg vil ikke kategorisere dem som hengepupper. Så store naturlige pupper kan da ikke stå rett ut ... merkelig at ikke flere ser ut til å begripe at brystene hennes har en helt naturlig fasong ift størrelse og tyngde.

Jeg er helt enig !

Egentlig så vil jeg trekke det så langt å si at har hun faste pene pupper. De er bare så enorme at den vanlige puppe-loven ikke kan brukes. Om de veier 3 kg pr. pupp som noen skrev, så er det samme vekt som to 1,5 liter flasker med brus. Det er ganske mye kraft som trekker nedover. :sjokkert:

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er helt enig !

Egentlig så vil jeg trekke det så langt å si at har hun faste pene pupper. De er bare så enorme at den vanlige puppe-loven ikke kan brukes. Om de veier 3 kg pr. pupp som noen skrev, så er det samme vekt som to 1,5 liter flasker med brus. Det er ganske mye kraft som trekker nedover. :sjokkert:

Fire flasker mener du vel? 4x1,5=6

Skrevet

Fire flasker mener du vel? 4x1,5=6

Ja, 4 flasker totalt.

Skrevet (endret)

Du skjønner det, Raindrops, at mannfolka her har sin egen sære logikk. Når brystvortene peker nedover, er det hengepupper. Hvis de sitter høyere, er det ikke hengepupper, selv om de hviler på lårene når damen sitter :fnise: .

Hvile på lårene, slik som hun gjør her ? :

http://www.hugenaturalslovers.com/wp-content/uploads/2008/11/nelli-roono-10.jpg

Jeg skjønner hva du mener, men faktisk så er det mest på grunn av den enorme størrelsen som gjør det mulig. :sjokkert:

Img-tags fjernet

SportyShorty, mod

Endret av SportyShorty
Gjest Blondie65
Skrevet

Ja forstå det den som kan. Hengepupper = pupper som henger. Pupper er noe mer enn brystvorten.

Skrevet

Denne tråden har lært meg noe nytt. "NATURLIG HENG".

Om en type spør meg når tyngdkraften har fått herjet litt mer.

Har du hengepupper? Så kan jeg svare: Ja, jeg har det, men ta det med ro det er NATURLIG HENG. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden har lært meg noe nytt. "NATURLIG HENG".

Om en type spør meg når tyngdkraften har fått herjet litt mer.

Har du hengepupper? Så kan jeg svare: Ja, jeg har det, men ta det med ro det er NATURLIG HENG. :fnise:

Ja, det er faktisk helt naturlig med hengepupper etterhvert hvis du velger å la de forbli naturlige og uten kirurgiske inngrep.

Eller har du noensinne sett store pupper stå rett ut?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...