Gå til innhold

Er dette HENGEPUPPER ?

196 stemmer

1. 1. Defineres dette som hengepupper ?

• Ja
      165
    • Nei
      11
    • i grenselandet
      20

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og under disse kan du gjemme oppvaskmaskinen og sofaen din!

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De henger mnedenfor navlen, så ja! Æsj!

Årsaken til at de når ned til navlen er jo på grunn av størrelsen i større grad en at de henger.

• Liker 2
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Enig i at det er hengepupper, men trenger dere å være så fæle i uttalelsen om dem?

• Liker 4
Skrevet

Enig i at det er hengepupper, men trenger dere å være så fæle i uttalelsen om dem?

Enig. Det er faktisk ikke noe gøy å lese for de som har hengepupper her inne og som allerede plages nok med det psykisk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde at hengepupper var pupper hvor brystvortene peker rett ned. Det gjør det jo ikke på henne. Tror ikke man kan bruke blyant testen som målestokk når man er over en viss størelse.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg trodde at hengepupper var pupper hvor brystvortene peker rett ned. Det gjør det jo ikke på henne. Tror ikke man kan bruke blyant testen som målestokk når man er over en viss størelse.

Hengepupper er hengepupper uansett hvor brystvortene sitter. Jeg mistenker mange menn for ikke å ha greie på hvor stor variasjon det er på kvinnebryster.

• Liker 2
Skrevet

Sjalusi !

Gjest badeand1
Skrevet

Sjalusi !

of course.. alt er jo sjalusi bare man har en annen mening...

• Liker 2
Gjest Bloodless
Skrevet

Og under disse kan du gjemme oppvaskmaskinen og sofaen din!

Nå lo jeg faktisk så høyt at katten min ble redd. :skratte:

Skrevet

Jeg lurer på hva hun bruker i BH-Størrelse, om hun i det hele tatt får kjøpt noen som passer. :skratte:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg lurer på hva hun bruker i BH-Størrelse, om hun i det hele tatt får kjøpt noen som passer. :skratte:

Hun må bruke putevar i størrelsen 50x70 cm og stappe puppene inni, tenker jeg.

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Nei, det er ikke noe jeg vil si..

Dama har pupper som henger som bare faen. Er ikke et definisjonsspørsmål engang.

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Sjalusi !

Kan du forklare meg hva jeg skulle være sjalu for? Jeg sa selv at denne damen har hengepupper, men synes at noen i denne tråden hadde veldig unødvendige komentarer på puppene.

Prøver du å si at jeg føler meg truffet? Det er ikke det samme som sjalusi.

Man trenger ikke å være sjalu bare fordi man synes noen er unødvendig frekke.

Skrevet

Nå lo jeg faktisk så høyt at katten min ble redd. :skratte:

Pass på så hu ikke løper å gjemmer seg under monsterpuppene :gjeiper:

Skrevet

De må da være fine å bære ved med til vinteren? :tommelsmil:

Skrevet

Puppene hennes var da herlige! Dette er moder natur på sitt vakreste. :) Noen har små, andre har store. Hvorfor blir store pupper med naturlig heng sett på med slik avsky?! Selvfølgelig vil de henge når de er så store og naturlige. Synes det er både vakkert og sensuelt, jeg.

Ikke alle jenter har bittesmå struttepupper som passer perfekt til designerkjolen... Og takk Gud for det. Tenk hvis vi hadde begynt å si æsj og fysj om flatbrystede jenter?! Skjerpings, folkens.

• Liker 8
Skrevet

Kan du forklare meg hva jeg skulle være sjalu for? Jeg sa selv at denne damen har hengepupper, men synes at noen i denne tråden hadde veldig unødvendige komentarer på puppene.

Prøver du å si at jeg føler meg truffet? Det er ikke det samme som sjalusi.

Man trenger ikke å være sjalu bare fordi man synes noen er unødvendig frekke.

Jeg skrev det litt for å provosere kanskje, men litt også av egen erfaring. Jeg har hatt veldig store bryster helt siden jeg var 17. Fikk alltid mange kommentarer av jentene i klassen over hvor vanskelig det mått være å handle tøy, å trene osv. Hadde jeg litt utrigning på byen var det alltid noen i gjengen som var "bekymret" for at jeg kunne virke simpel eller tiltrekke meg feil gutter. En del har spurt om jeg har rygg, nakke problemer, om det gjør vondt å jogge osv. Det rare er kanskje at de som er opptatt av dette er de som også har minst bryster. Derfor føler jeg kanskje at mange smører ekstra på for kanske føle seg litt bedre selv.

Skrevet

Pass på så hu ikke løper å gjemmer seg under monsterpuppene :gjeiper:

ha ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...