Gå til innhold

Størrelsen er definitivt viktig

Fremhevede innlegg

Skrevet

stor har ike noe med at vi synes mannen er verdiløs, stygg eller lignende. SAKEN ER AT EN MANN MED LITEN PIKK, TILFREDSTILLER IKKE OSS, VI FØLER INGENTING NÅR VI HAR SAMLEIE. hadde en liten pikk gitt meg mye følelser så hadde jeg brydd meg lite om den var stor eller liten.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ENIG:D

Typen min har verdens mest deilige kuk, der en nemlig både lang og tykk:D

Jeg elsker den, nyter det, digger det med andre ord.

Synes liten kuk ødelegger mye av morroa.

Been there, done that=/ Ikke bra, lite morro med liten pikk.

ELSKER TYPEN MIN<3

Skrevet

Er de det?

De har masse ledig tid, ihvertfall. :Hehe:

Skrevet

Pupper kan IKKE sidestilles eller sammenlignes med penis.De har faktisk forskjellige oppgaver : )

Det dummeste jeg hører er menn som påstår størrelse ikke teller,at jenter skal være glad til om junior er 10-12 cm og kjempetynn i tillegg.Såvidt innenfor normalen.Finnes mange menn med slike.

Dere menn aner ikke hvordan det føles.

Prøv å forestill deg selv at du penetrerer ei dame som er kjempevid og det er nesten ingen friksjon. Føles likedan for oss damer med mini- kuk som er tynn i tillegg.

Selv om vi ikke er vid.Finnes det menn som rett og slett bare er for liten til å kunne gi oss et godt samleie /orgasme.Det er synd.Skulle ønske alle menn var minst 14-15 og litt tykk i det minste. Men også ++

Merkelig at ikke utstyret står i forhold til jobben den skal gjøre.Alt er desverre ikke perfekt i naturen.

Selvsagt kan det sammenlignes. Det skal veldig mye til for at en penis er for liten til å tilfredsstille rent fysisk, sier sexologer. Da er det ikke direkte utenkelig at det meste sitter i hodet på både mannen med den lille penisen, og kvinnen som synes han har for liten. Så den mentale delen kan absolutt sammenlignes. Det har med tenningsmønster å gjøre. Dersom man føler at det ikke er samsvar mellom preferanser og virkelighet i det hele tatt, skaper det en mental blokk. Jeg har en kompis som ikke klarer å ha sex med damer med små pupper. Det ligger mentalt hos ham.

Hvorfor ikke bare godta at folk er forskjellig, og gjøre det beste ut av det. Jeg har enda ikke lagt skylden for dårlig sex på hverken vid vagina eller små pupper. Det synes jeg blir en altfor fattig og banal konklusjon. Sex har med helheten å gjøre. Seksuell kjemi, og evnen til å legge bort detaljer som ikke tilsvarer preferanser. En av mine beste opplevelser har jeg hatt med ei dame jeg ikke fikk plass til inni engang. Stort sett de dårligste opplevelsene seksuelt har jeg hatt med såkalte size queens...

Skrevet

En av mine beste opplevelser har jeg hatt med ei dame jeg ikke fikk plass til inni engang. Stort sett de dårligste opplevelsene seksuelt har jeg hatt med såkalte size queens...

Der sa du det selv. Størrelsen er viktig, både når det kommer til menn og kvinner :)

• Liker 1
Skrevet

Der sa du det selv. Størrelsen er viktig, både når det kommer til menn og kvinner :)

Nei, det har ikke noe med størrelsen å gjøre. Det har med innstilling å gjøre. De som roper etter stort er ikke nødvendigvis de aller største. Men de har en innstilling til sex som gjør dem fattige i senga på flere områder. Et par jeg har sett på som vide har gjort en langt bedre jobb enn disse size queensa... grunnet innstillingen. Sex er så vanvittig mye mer enn bare pikk og mus.

• Liker 1
Skrevet

Vel Stefan, synes det høres ut som om at kuken din er for stor for meg iallefall.

Skrevet

Vel Stefan, synes det høres ut som om at kuken din er for stor for meg iallefall.

Jeg har ei dame jeg er veldig fornøyd med på alle måter, så det hadde vært uaktuelt uansett, edderkoppdame.

Skrevet

Jeg har ei dame jeg er veldig fornøyd med på alle måter, så det hadde vært uaktuelt uansett, edderkoppdame.

Nå var ikke dette ment som en "du kan aldri få meg Stefan". Bare for å si at størrelse faktisk teller og slik du gir inntrykk av at størrelsen på kuken din er, vil jeg anta at det ville blitt i største laget for meg. Men ja, innstilling har noe å si - eller skal jeg kanskje si stilling? - har alri avvist noen grunnet størrelse - verken den ene eller andre veien for det bryr meg ikke så veldig mye, men stor kuk setter visse begrensninger for meg.

• Liker 1
Skrevet

http://www.kvinneguiden.no/artikler/storrelsen_er_definitivt_viktig/101440

"Et annet funn viser at også 50 prosent av mennene ønsker seg en større penis, mens bare 18 prosent av kvinnene ønsker at deres partner var mer velutstyrt."

Når mindre enn en av og fem kvinner vil at partneren skal ha større penis, men halvparten av menn ønsker seg større penis - vil man ikke da heller konkludere med at det er menn som fokuserer på størrelsen, ikke kvinner?

Dermed er ikke størrelsen "definitivt viktig" for annet enn uopplyste menn?

Det er sikkert både menn og kvinner som fokuserer på størrelsen, vil jeg tro.

For meg er størrelsen veldig viktig.Menn med små peniser er ikke noe særlig.Jeg vært borti 5 sånne og jeg kan garantere deg at sexen var ELENDIG.Jeg følte ingenting,det ga meg ingeting.

• Liker 1
Skrevet

For meg er størrelsen veldig viktig.Menn med små peniser er ikke noe særlig.Jeg vært borti 5 sånne og jeg kan garantere deg at sexen var ELENDIG.Jeg følte ingenting,det ga meg ingeting.

Ingenting er så kjedelig som å diskutere penis størrelse.Herregud- det er da åpenbart for de fleste at nøkkelen må passe nøkkelhullet for å kunne låse den opp ???

Prøv med feil nøkkel,og begge blir skuffet.

Det er bare kjedelig.Ingenting man gidder å bruke mer tid på eller snakke om.

• Liker 1
Skrevet

Herregud- det er da åpenbart for de fleste at nøkkelen må passe nøkkelhullet for å kunne låse den opp ???

Prøv med feil nøkkel,og begge blir skuffet.

Det er bare kjedelig.

Bra sagt.

Skrevet

Hva syntes du er en liten penis da?

Men som mann så syntes jeg egentlig ikke størrelsesdebatter bør gjøres til noen stor greie. Kan godt skjønne at mange kvinner kan syntes det er spennende med en stor, men man trenger jo ikke akkurat å gni det inn hvis han faktisk har en liten.

Jeg har heller ikke noen problemer med min egen størrelse, på nærmere 17 cm og tykkelse på 13 så er jeg vel bra nok til mange kvinner, men jeg har jo også faktisk brukt penispumpe dersom hun har hatt lyst til å prøve litt større. Det kan man faktisk, og selv om det ikke er mulig å få større penis permanent, så øker faktisk pumpe + penisring størrelsen, spesielt tykkelsen en del når det gjelder.

Skrevet

Hva syntes du er en liten penis da?

Men som mann så syntes jeg egentlig ikke størrelsesdebatter bør gjøres til noen stor greie. Kan godt skjønne at mange kvinner kan syntes det er spennende med en stor, men man trenger jo ikke akkurat å gni det inn hvis han faktisk har en liten.

Jeg har heller ikke noen problemer med min egen størrelse, på nærmere 17 cm og tykkelse på 13 så er jeg vel bra nok til mange kvinner, men jeg har jo også faktisk brukt penispumpe dersom hun har hatt lyst til å prøve litt større. Det kan man faktisk, og selv om det ikke er mulig å få større penis permanent, så øker faktisk pumpe + penisring størrelsen, spesielt tykkelsen en del når det gjelder.

Din er jo absolutt ikke liten da !!!!!!

Jeg snakket om små og tynne peniser.

Nå har ikke jeg akkurat målt penisene til de jeg refererte til før,men det er sikkert snakk om sånn ca 10 cm i erigert tilstand (pluss minus da).Jeg tok jo på dem og skjønte jo at de var altfor små.I tillegg følte jeg nesten ingenting under sexen.

• Liker 1
Skrevet

Nå var ikke dette ment som en "du kan aldri få meg Stefan". Bare for å si at størrelse faktisk teller og slik du gir inntrykk av at størrelsen på kuken din er, vil jeg anta at det ville blitt i største laget for meg. Men ja, innstilling har noe å si - eller skal jeg kanskje si stilling? - har alri avvist noen grunnet størrelse - verken den ene eller andre veien for det bryr meg ikke så veldig mye, men stor kuk setter visse begrensninger for meg.

Klart størrelsesforskjell både den ene og andre veien kan skape utfordringer. Det kommer jo helt an på hvordan man takler utfordringen. Jeg mener mange gir seg altfor raskt. Man tilpasser seg jo hverandre etterhvert. En kvinne som opplever størrelsesforskjell med en mann har muligheten til å tilvenne seg noe større enn hun har vært vant til, og ved kniping og tilvenning, vil hun også tilpasse seg mindre. Mest av alt føler jeg det er mentalt. At det gjør vondt, og så tør man ikke forsøke igjen. Sex er langt mer enn bare penetrasjon, men jeg skjønner det kan bli et savn.

• Liker 1
Skrevet

stor har ike noe med at vi synes mannen er verdiløs, stygg eller lignende. SAKEN ER AT EN MANN MED LITEN PIKK, TILFREDSTILLER IKKE OSS, VI FØLER INGENTING NÅR VI HAR SAMLEIE. hadde en liten pikk gitt meg mye følelser så hadde jeg brydd meg lite om den var stor eller liten.

Signerer denne :gjeiper:

Skrevet

Din er jo absolutt ikke liten da !!!!!!

Jeg snakket om små og tynne peniser.

Nå har ikke jeg akkurat målt penisene til de jeg refererte til før,men det er sikkert snakk om sånn ca 10 cm i erigert tilstand (pluss minus da).Jeg tok jo på dem og skjønte jo at de var altfor små.I tillegg følte jeg nesten ingenting under sexen.

Hehe, nei min er ikke liten, gjennomsnittet er jo en 15 cm, men det er likevel spennende å eksperimentere litt.

Skrevet

Hehe, nei min er ikke liten, gjennomsnittet er jo en 15 cm, men det er likevel spennende å eksperimentere litt.

Penispumpen som gjør susen ? hehe :gjeiper:

Skrevet

Heldigvis er det noen som passer til disse små penisene også. Det gjelder bare å ikke gi opp, selvom man opplever mye rart inne på slike debattfora som dette.

Skrevet

Heldigvis er det noen som passer til disse små penisene også. Det gjelder bare å ikke gi opp, selvom man opplever mye rart inne på slike debattfora som dette.

Noen som passer til de små penisene Stefan?

Hvem da?

Er du sikker på at de blir tilfredsstilt?

Eller kanskje de bare "holder ut" med mannen fordi de synes synd på ham og ikke vil være utro?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...