Gå til innhold

Størrelsen er definitivt viktig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Penispumpen som gjør susen ? hehe :gjeiper:

Ja, det gjør faktisk susen, men man skal jo være litt forsiktig, så det brukes jo ikke hver gang. Men man kan faktisk øke MYE i størrelse midlertidig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør faktisk susen, men man skal jo være litt forsiktig, så det brukes jo ikke hver gang. Men man kan faktisk øke MYE i størrelse midlertidig.

NICE

:sengekos:

Jeg kjenner at jeg fikk lyst på sex nå ja , hehe :fnise:

Skrevet

Noen som passer til de små penisene Stefan?

Hvem da?

Er du sikker på at de blir tilfredsstilt?

Eller kanskje de bare "holder ut" med mannen fordi de synes synd på ham og ikke vil være utro?

Det du kanskje bør innse er at ikke alle er like. Heldigvis. Dere varierer like mye i størrelse som det vi gjør. Derfor vil det finnes små kvinner for små menn. Eller at de møter noen som faktisk har innsett at størrelse ikke har noe å si. Det er faktisk mange av dem også. Selv på dette forumet. Som klarer fint å ha sex med små peniser. Deilig sex også. Fordi de har innsett at sex er langt mer enn antall cm. Som ikke er så fattige og kjedelig seksuelt at de er nødt til å sette overfladiske krav.

• Liker 1
Skrevet

NICE

:sengekos:

Jeg kjenner at jeg fikk lyst på sex nå ja , hehe :fnise:

Hehe. Tror rekorden er ca 21 cm i lengden og 16 cm i omkrets. Noe mer trykk tør jeg faktisk ikke, for det skal ikke brukes slik at det blir ubehagelig.

Skrevet

Det du kanskje bør innse er at ikke alle er like. Heldigvis. Dere varierer like mye i størrelse som det vi gjør. Derfor vil det finnes små kvinner for små menn. Eller at de møter noen som faktisk har innsett at størrelse ikke har noe å si. Det er faktisk mange av dem også. Selv på dette forumet. Som klarer fint å ha sex med små peniser. Deilig sex også. Fordi de har innsett at sex er langt mer enn antall cm. Som ikke er så fattige og kjedelig seksuelt at de er nødt til å sette overfladiske krav.

Alle er ikke like og det varierer mye i størrelse,sier du, og ja det er nok riktig, jeg sa aldri noe annet.

Det finnes små kvinner til små menn? Vel, jeg er liten og tynn selv, men blir ikke tilfredsstilt når mannen har liten penis.Og ja, sikkert mange som klarer å ha sex med små peniser, men liker de det da? Blir de virkelig tilfredsstilt ? Hvordan vet du det?......forresten så er ikke jeg fattig og kjedelig seksuelt,som du antyder.

Skrevet

Hehe. Tror rekorden er ca 21 cm i lengden og 16 cm i omkrets. Noe mer trykk tør jeg faktisk ikke, for det skal ikke brukes slik at det blir ubehagelig.

Ved hjelp av penispumpen og penisringen som du nevnte før? :gjeiper:

Skrevet

Alle er ikke like og det varierer mye i størrelse,sier du, og ja det er nok riktig, jeg sa aldri noe annet.

Det finnes små kvinner til små menn? Vel, jeg er liten og tynn selv, men blir ikke tilfredsstilt når mannen har liten penis.Og ja, sikkert mange som klarer å ha sex med små peniser, men liker de det da? Blir de virkelig tilfredsstilt ? Hvordan vet du det?......forresten så er ikke jeg fattig og kjedelig seksuelt,som du antyder.

Hva er en liten penis i dine øyne forresten? Hvor stor må den være for at du blir fornøyd?

Skrevet

Ved hjelp av penispumpen og penisringen som du nevnte før? :gjeiper:

Ja.

Skrevet

Hva er en liten penis i dine øyne forresten? Hvor stor må den være for at du blir fornøyd?

SÅÅÅÅÅ stor!!!

:lol:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skrev jo angående dette før.

10 cm i erigert tilstand er altfor liten.

Den må være minst 15 cm altså.

Men den skal ikke være så altfor stor heller da :fnise:

Tror nok at sånn ca 17-20 cm er akkurat passe .

Men hvorfor spør du ?

Endret av Lene21
  • Liker 2
Skrevet

Små kvinner i form av små og trange vaginaer, skjønte du vel. Som du er med på å illustrere har ikke høyde og vekt noe med vaginastørrelse å gjøre. Selvsagt er det mange som liker å ha sex med sine menn med små peniser også. Hvorfor tror du ellers de blir hos dem? Tror du virkelig det kun er sympatiknull? Jeg har en kompis som klarer seg utmerket med sin lille, og jeg vet at dama hans er veeeeldig fornøyd. Ja, med dine holdninger er du nok et riktig fyrverkeri...

Skrevet

Så kjekt å høre...

Dama di er heldig da :fnise:

Hehe, takk. Men har ikke fast følge for tiden da så "hun" får jo heller bli den heldige utvalgte :P

Skrevet

Små kvinner i form av små og trange vaginaer, skjønte du vel. Som du er med på å illustrere har ikke høyde og vekt noe med vaginastørrelse å gjøre. Selvsagt er det mange som liker å ha sex med sine menn med små peniser også. Hvorfor tror du ellers de blir hos dem? Tror du virkelig det kun er sympatiknull? Jeg har en kompis som klarer seg utmerket med sin lille, og jeg vet at dama hans er veeeeldig fornøyd. Ja, med dine holdninger er du nok et riktig fyrverkeri...

Jeg er ganske trang der også, i tillegg til å være tynn og liten.

Allikevel så blir ikke jeg tilfredsstilt når mannen har liten penis.

Er jeg et riktig fyrverkeri sa du?

Fyrverkeri i senga , mente du ? hahaha :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hehe, takk. Men har ikke fast følge for tiden da så "hun" får jo heller bli den heldige utvalgte :P

aaaaaa, singel du og? Jeg og :popcorn:

Skrevet

aaaaaa, singel du og? Jeg og :popcorn:

Jepp singel, men eg har iallefall pumpa mi eg :gjeiper:

Skrevet

Jepp singel, men eg har iallefall pumpa mi eg :gjeiper:

Du har det ja ????

Hehe,men sikkert bedre med litt sex da?

Skrevet

Du har det ja ????

Selvfølgelig er det bedre ;) Jeg må si du er direkte hvertfall...det skal du ha :popcorn:

Skrevet

Du har det ja ????

Var det et tilbud?

Skrevet (endret)

Var det et tilbud?

Et generelt spørsmål hehe .

Men siden du nevnte det, hvor gammel er du da?

Endret av Lene21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...