Stefan Skrevet 23. september 2011 #181 Skrevet 23. september 2011 Jeg er ganske trang, kjære deg. Jeg vet det, og forresten så har ikke jeg født heller(for etter en fødsel kan man bli litt videre har jeg hørt). Har du så mye erfaring kjære Stefan? Det har nå blitt litt opp igjennom årene. Hvor er logikken med trangheten din? Om du er så trang, hvorfor trenger du store da? Hvordan får du plass til dem? Jeg har møtt trange kvinner, og de passer ikke til store peniser, tro meg. Og jeg har vært sammen med kvinner som har født som har virket godt trangere enn mange som ikke har født. Det har med at de som oftest har forstått viktigheten av knipeøvelser. 3
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #182 Skrevet 23. september 2011 Det har nå blitt litt opp igjennom årene. Hvor er logikken med trangheten din? Om du er så trang, hvorfor trenger du store da? Hvordan får du plass til dem? Jeg har møtt trange kvinner, og de passer ikke til store peniser, tro meg. Og jeg har vært sammen med kvinner som har født som har virket godt trangere enn mange som ikke har født. Det har med at de som oftest har forstått viktigheten av knipeøvelser. Jeg er ganske trang, enten du tror det eller ei. Jeg liker ikke små peniser , har jeg sagt, for da føler jeg ingenting.Ja jeg trenger store , men da mener jeg ikke akkurat en kjempesvær penis på 25 cm, for akkurat dette kan være ganske vondt .Jeg har skrevet at 17 cm (i erigert tilstand) er vel perfekt størrelse.Jeg blir ikke tilfredsstilt ellers. Og hvem har sagt at jeg ikke vet noen ting om knipeøvelser? 1
Stefan Skrevet 23. september 2011 #183 Skrevet 23. september 2011 Jeg er ganske trang, enten du tror det eller ei. Jeg liker ikke små peniser , har jeg sagt, for da føler jeg ingenting.Ja jeg trenger store , men da mener jeg ikke akkurat en kjempesvær penis på 25 cm, for akkurat dette kan være ganske vondt .Jeg har skrevet at 17 cm (i erigert tilstand) er vel perfekt størrelse.Jeg blir ikke tilfredsstilt ellers. Og hvem har sagt at jeg ikke vet noen ting om knipeøvelser? Hadde du vært trang, hadde du kjent noe til små peniser. Det er enkel logikk. At du har dine preferanser er greit, selvom jeg synes det er skivebom å måle god sex i antall cm, men å prestere å si at du er trang, samtidig som du må ha store, blir bare tåpelig. Kvinner som har funnet ut av viktigheten med knipeøvelser pleier også å være de som ikke bryr seg om størrelse, merkelig nok. 7
Timseh Skrevet 23. september 2011 #184 Skrevet 23. september 2011 Signerer Stefan's siste innlegg. Har denne tråden blitt en sjekketråd forresten? Når det ser ut til at det er helst menn som vil ha større penis kan man ikke konkludere det med at størrelsen er viktigst, nei. Synes størrelsen gjør noe, ja. De fleste sexpartnerne mine har faktisk hatt en ganske så stor kuk, men jeg har hatt sex med en mini-kuk også. Ikke kunne han noe (verken forspill eller annet) og ikke kunne han penetrere skikkelig. Jeg kjente han så vidt der han peisa på (hvis det var det han gjorde), men jeg tror det hadde vært deilig hvis han ikke hadde vært så stresset og opptatt med "ut og inn"-metoden.
danbanan Skrevet 23. september 2011 #185 Skrevet 23. september 2011 Hadde du vært trang, hadde du kjent noe til små peniser. Det er enkel logikk. At du har dine preferanser er greit, selvom jeg synes det er skivebom å måle god sex i antall cm, men å prestere å si at du er trang, samtidig som du må ha store, blir bare tåpelig. Kvinner som har funnet ut av viktigheten med knipeøvelser pleier også å være de som ikke bryr seg om størrelse, merkelig nok. Er enig i det meste du sier her inne Stefan, men er en ting som bekymrer meg litt når det kommer til størrelse!; Det er jo sant at en trang kvinne kan være mere en fornøyd nok med en penis med normal størrelse, MEN en kvinne som er helt normal selv, altså verken trang eller vid, har jo fortsatt plass til litt større!Da er det jo veldig lett for oss karer med helt normal størrelse å tenke at det absolutt hadde vært en bonus å hadde litt større, som feks 14-15 cm i omkrets? Oddsen for å møte en kvinne med normal vidhet er jo også betydelig større en å møte en kvinne som er trang, skulle jeg tro? Det er i hvertfall det jeg tenker og tror jeg aldri kommer til å slutte å ha det i bakhodet, dessverre:/ Det beste
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #186 Skrevet 23. september 2011 Hadde du vært trang, hadde du kjent noe til små peniser. Det er enkel logikk. At du har dine preferanser er greit, selvom jeg synes det er skivebom å måle god sex i antall cm, men å prestere å si at du er trang, samtidig som du må ha store, blir bare tåpelig. Kvinner som har funnet ut av viktigheten med knipeøvelser pleier også å være de som ikke bryr seg om størrelse, merkelig nok. Og du tror at du vet alt du Stefan? Tro om igjen, sier nå jeg. Kanskje du er en av de mennene som har liten penis og derfor du kommer med alle disse teoriene dine ? 1
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #187 Skrevet 23. september 2011 Har denne tråden blitt en sjekketråd forresten? Ja det ble en del avsporinger her.
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2011 #188 Skrevet 23. september 2011 Jeg er ganske trang, kjære deg. Jeg vet det, og forresten så har ikke jeg født heller(for etter en fødsel kan man bli litt videre har jeg hørt). Har du så mye erfaring kjære Stefan? Videre hvor? Etter det jeg forstår er det livmorhalsen som blir permanent utvidet. Tissen skal helst ikke inn der. 4
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #189 Skrevet 23. september 2011 Videre hvor? Etter det jeg forstår er det livmorhalsen som blir permanent utvidet. Tissen skal helst ikke inn der. Skjeden utvider seg jo under en fødsel.Har du hørt om det?
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2011 #190 Skrevet 23. september 2011 Skjeden utvider seg jo under en fødsel.Har du hørt om det? Det er jo nesten nødvendig, hadde ikke gått så bra med barnet om den ikke kunne det. 2
Gjest Eurodice Skrevet 23. september 2011 #191 Skrevet 23. september 2011 Skjeden utvider seg jo under en fødsel.Har du hørt om det? Selvfølgelig gjør den det, ellers ville ikke barnet komme ut. Men den blir selvfølgelig ikke permanent utvidet. Den trekker seg jo sammen igjen. 2
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #192 Skrevet 23. september 2011 Selvfølgelig gjør den det, ellers ville ikke barnet komme ut. Men den blir selvfølgelig ikke permanent utvidet. Den trekker seg jo sammen igjen. Men man blir jo ikke like trang som man var FØR fødselen. 1
Gjest Eurodice Skrevet 23. september 2011 #193 Skrevet 23. september 2011 (endret) Men man blir jo ikke like trang som man var FØR fødselen. Hva vet du om det? Du har ikke født, forteller du. Du har hørt at skjeden blir videre, skriver du tidligere i tråden. Hvor har du hørt det, av hvem? Endret 23. september 2011 av Belladonna 2
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #194 Skrevet 23. september 2011 Hva vet du om det? Du har ikke født, forteller du. Du har hørt at skjeden blir videre, skriver du tidligere i tråden. Hvor har du hørt det, av hvem? Av de som har født, og av menn som sier det samme. 1
Gjest Eurodice Skrevet 23. september 2011 #195 Skrevet 23. september 2011 Av de som har født, og av menn som sier det samme. Det er kanskje noens erfaring, men du kan ikke generalisere det til å gjelde alle. 1
Gjest otrivin Skrevet 23. september 2011 #196 Skrevet 23. september 2011 Jeg har vært i situasjoner der jeg ikke har fått kuken inn pga jeg er trang, men samtidig, nå er jeg sammen med en som har 18 erigert tilstand og jeg syns han er stor (altså det blir vondt hvis jeg ikke har kommet først, jeg får vondt hvis det varer lengre enn vanlig (han sliter litt med å holde ut, men det funker fint for meg siden jeg kommer fort), og i begynnelsen når vi hadde sex kunne jeg ikke gå etterpå og jeg revnet opp så jeg måtte sy 2 sting) så jeg konkluderer med at jeg er trang siden enkelte gutter som har normal penis har fått vondt fordi jeg er trang, og jeg syns likevel veldig små peniser er TURN OFF. Ikke at jeg ikke kjenner noe, men jeg vil helst ha 17-18 cm stå for ellers syns jeg de er ekle å se på (sånn i forhold, greit for et knull da). 1
danbanan Skrevet 23. september 2011 #197 Skrevet 23. september 2011 Jeg har vært i situasjoner der jeg ikke har fått kuken inn pga jeg er trang, men samtidig, nå er jeg sammen med en som har 18 erigert tilstand og jeg syns han er stor (altså det blir vondt hvis jeg ikke har kommet først, jeg får vondt hvis det varer lengre enn vanlig (han sliter litt med å holde ut, men det funker fint for meg siden jeg kommer fort), og i begynnelsen når vi hadde sex kunne jeg ikke gå etterpå og jeg revnet opp så jeg måtte sy 2 sting) så jeg konkluderer med at jeg er trang siden enkelte gutter som har normal penis har fått vondt fordi jeg er trang, og jeg syns likevel veldig små peniser er TURN OFF. Ikke at jeg ikke kjenner noe, men jeg vil helst ha 17-18 cm stå for ellers syns jeg de er ekle å se på (sånn i forhold, greit for et knull da). Seriøst, så en kar med normal størrelse, det vill si ca 15 cm lang, er turn off for deg? Håper ikke jeg finner meg en kjerring som deg, for å si det sånn! 2
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2011 #198 Skrevet 23. september 2011 Jeg har vært i situasjoner der jeg ikke har fått kuken inn pga jeg er trang, men samtidig, nå er jeg sammen med en som har 18 erigert tilstand og jeg syns han er stor (altså det blir vondt hvis jeg ikke har kommet først, jeg får vondt hvis det varer lengre enn vanlig (han sliter litt med å holde ut, men det funker fint for meg siden jeg kommer fort), og i begynnelsen når vi hadde sex kunne jeg ikke gå etterpå og jeg revnet opp så jeg måtte sy 2 sting) så jeg konkluderer med at jeg er trang siden enkelte gutter som har normal penis har fått vondt fordi jeg er trang, og jeg syns likevel veldig små peniser er TURN OFF. Ikke at jeg ikke kjenner noe, men jeg vil helst ha 17-18 cm stå for ellers syns jeg de er ekle å se på (sånn i forhold, greit for et knull da). Sexlivet til KG folk blir bare rarere og rarere. 3
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #199 Skrevet 23. september 2011 Sexlivet til KG folk blir bare rarere og rarere. Du tuller nå.
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #200 Skrevet 23. september 2011 Jeg har vært i situasjoner der jeg ikke har fått kuken inn pga jeg er trang, men samtidig, nå er jeg sammen med en som har 18 erigert tilstand og jeg syns han er stor (altså det blir vondt hvis jeg ikke har kommet først, jeg får vondt hvis det varer lengre enn vanlig (han sliter litt med å holde ut, men det funker fint for meg siden jeg kommer fort), og i begynnelsen når vi hadde sex kunne jeg ikke gå etterpå og jeg revnet opp så jeg måtte sy 2 sting) så jeg konkluderer med at jeg er trang siden enkelte gutter som har normal penis har fått vondt fordi jeg er trang, og jeg syns likevel veldig små peniser er TURN OFF. Ikke at jeg ikke kjenner noe, men jeg vil helst ha 17-18 cm stå for ellers syns jeg de er ekle å se på (sånn i forhold, greit for et knull da). Bra sagt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå