Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #161 Skrevet 22. september 2011 Selvfølgelig er det bedre Jeg må si du er direkte hvertfall...det skal du ha Jo takk, jeg pleier å være ganske direkte. Men nå ble det ganske mange anonyme brukere her , så jeg vet ikke helt om du er han der som bruker penisringen og penispumpen da? Eller om det var flere enn deg som svarte meg.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #162 Skrevet 22. september 2011 Jo takk, jeg pleier å være ganske direkte. Men nå ble det ganske mange anonyme brukere her , så jeg vet ikke helt om du er han der som bruker penisringen og penispumpen da? Eller om det var flere enn deg som svarte meg. Jo, det var meg, men han forrige som svarte deg var ikke meg.
danbanan Skrevet 22. september 2011 #163 Skrevet 22. september 2011 Jeg skrev jo angående dette før. 10 cm i erigert tilstand er altfor liten. Den må være minst 15 cm altså. Men den skal ikke være så altfor stor heller da Tror nok at sånn ca 17-20 cm er akkurat passe . Men hvorfor spør du ? ok, så da er de fleste menn faktisk for små for deg da? Kanskje du er for vid, bare en tanke;) 1
Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #164 Skrevet 22. september 2011 Jo, det var meg, men han forrige som svarte deg var ikke meg. En anonym bruker som spurte meg om det var et tilbud, var det deg da?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #165 Skrevet 22. september 2011 En anonym bruker som spurte meg om det var et tilbud, var det deg da? Nei, det var det ikke.
Stefan Skrevet 22. september 2011 #166 Skrevet 22. september 2011 Jeg er ganske trang der også, i tillegg til å være tynn og liten. Allikevel så blir ikke jeg tilfredsstilt når mannen har liten penis. Er jeg et riktig fyrverkeri sa du? Fyrverkeri i senga , mente du ? hahaha Merkelig at de aller fleste som roper om store mener de selv er trange og små. Det er ikke min erfaring. Og heller ikke logisk. 1
Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #167 Skrevet 22. september 2011 ok, så da er de fleste menn faktisk for små for deg da? Kanskje du er for vid, bare en tanke;) ehhhhh jeg er ganske trang altså... Og du da? Har du stor eller liten da? Siden du antok at jeg er for vid, noe jeg ikke er.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #168 Skrevet 22. september 2011 Noen som passer til de små penisene Stefan? Hvem da? Er du sikker på at de blir tilfredsstilt? Eller kanskje de bare "holder ut" med mannen fordi de synes synd på ham og ikke vil være utro? jeg er en av de som ikke får inn noe større enn max 10cm omkrets, til og med da er det sterkt ubehagelig. ...litt vanskelig å finne kjæreste kan man si....
Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #169 Skrevet 22. september 2011 Merkelig at de aller fleste som roper om store mener de selv er trange og små. Det er ikke min erfaring. Og heller ikke logisk. Jeg er ganske trang, kjære deg. Jeg vet det, og forresten så har ikke jeg født heller(for etter en fødsel kan man bli litt videre har jeg hørt). Har du så mye erfaring kjære Stefan?
Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #170 Skrevet 22. september 2011 Nei, det var det ikke. aaa ok da.
Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #171 Skrevet 22. september 2011 jeg er en av de som ikke får inn noe større enn max 10cm omkrets, til og med da er det sterkt ubehagelig. ...litt vanskelig å finne kjæreste kan man si.... Hmmm.... tror nok du finner deg noen du. Som sagt så finnes det jo menn med små peniser. 1
danbanan Skrevet 22. september 2011 #172 Skrevet 22. september 2011 ehhhhh jeg er ganske trang altså... Og du da? Har du stor eller liten da? Siden du antok at jeg er for vid, noe jeg ikke er. Vell, jeg skal visst nok ligge midt på snittet i følge undersøkelser, siden junir er ca 16 lang og har ca 12cm i omkrets! Men jeg skal være dønn ærlig med deg, jeg forstår at en del kvinner vi ha større, for jeg kunne virkelig innerst inne ønske selv at jeg var større!Min erfaring er nemlig at friksjonen blir litt for liten når kvinnen er veldig våte:/ Ikke noe god følelse når man føler at man ikke strekker til,selv om man visst nok skal ligge midt på snittet! Jeg må nok finne meg en trang dame jeg, for at begge skal være fornøyde i lengden...men godt mulig jeg tar feil?
Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #173 Skrevet 22. september 2011 Vell, jeg skal visst nok ligge midt på snittet i følge undersøkelser, siden junir er ca 16 lang og har ca 12cm i omkrets! Men jeg skal være dønn ærlig med deg, jeg forstår at en del kvinner vi ha større, for jeg kunne virkelig innerst inne ønske selv at jeg var større!Min erfaring er nemlig at friksjonen blir litt for liten når kvinnen er veldig våte:/ Ikke noe god følelse når man føler at man ikke strekker til,selv om man visst nok skal ligge midt på snittet! Jeg må nok finne meg en trang dame jeg, for at begge skal være fornøyde i lengden...men godt mulig jeg tar feil? Men da er det ikke noe stress i det hele tatt. Jeg hadde nok blitt tifredsstilt da (det finnes jo stillinger hvor mannen kan komme dypere inni oss kvinner). Ja du bør nok finne deg en trang dame, men tror nok at det finnes flere av dem !!!!!!!!
danbanan Skrevet 22. september 2011 #174 Skrevet 22. september 2011 Men da er det ikke noe stress i det hele tatt. Jeg hadde nok blitt tifredsstilt da (det finnes jo stillinger hvor mannen kan komme dypere inni oss kvinner). Ja du bør nok finne deg en trang dame, men tror nok at det finnes flere av dem !!!!!!!! jeje, da trenger jeg vell ikke bekymre meg så mye da kanskje! I følge undersøkelser, så skal det jo visst nok være flere som er under en over snittet! Har jo andre fysiske kvaliteter(som høy og veltrent) som veier opp forhåpentligvis :gjeiper: Det går vell på en helhet for dere kvinner også håper jeg? Hadde ikke hjulpet for meg hvis dama var trang som bare det, hvis jeg ikke tente på kroppen hennes ellers;)
Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #175 Skrevet 22. september 2011 jeje, da trenger jeg vell ikke bekymre meg så mye da kanskje! I følge undersøkelser, så skal det jo visst nok være flere som er under en over snittet! Har jo andre fysiske kvaliteter(som høy og veltrent) som veier opp forhåpentligvis :gjeiper: Det går vell på en helhet for dere kvinner også håper jeg? Hadde ikke hjulpet for meg hvis dama var trang som bare det, hvis jeg ikke tente på kroppen hennes ellers;) Selvfølgelig må man tenne på vedkommende og !!! Men så klart er det et pluss at vedkommende er velutstyrt, slik at jeg blir tilfredsstilt i tillegg hehe Høy og veltrent sa du??? NICE ..... pene ansiktstrekk da?
danbanan Skrevet 22. september 2011 #176 Skrevet 22. september 2011 (endret) Selvfølgelig må man tenne på vedkommende og !!! Men så klart er det et pluss at vedkommende er velutstyrt, slik at jeg blir tilfredsstilt i tillegg hehe Høy og veltrent sa du??? NICE ..... pene ansiktstrekk da? Ja, har vell fått postive tilbakemeldinger på utseende mitt! Men tørr ikke vise noe bilde her inne, for å si det slik :gjeiper: Men hvis du er så nysgjerrig, så er det jo alltids mulig å sende PMS;) Endret 22. september 2011 av danbanan
spinnwild Skrevet 22. september 2011 #177 Skrevet 22. september 2011 Av mine ca. 20 sexpartnere, har jeg ikke truffet en eneste penis som ikke har tilfredsstilt meg på et eller annet vis. Ja, det har vært små peniser, og ja en av de var lite effektive i vagina, men det finnes jo andre måter å bruke de på (andre hull for eksempel). Men jeg liker nok gjennomsnittlige/medium peniser, da de kan brukes til det meste Alle som er seksuelt aktive, og har vært med flere partnere, vil opparbeide seg en preferanse på penisstørrelse. Man finner ut hvilke størrelser som passer seg selv best, og hvilke som blir for små eller store. Men må bare si at større ikke alltid betyr bedre (for alle). 1
Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #178 Skrevet 22. september 2011 Ja, har vell fått postive tilbakemeldinger på utseende mitt! Men tørr ikke vise noe bilde her inne, for å si det slik :gjeiper: Ja det skjønner jeg godt... Men jeg ble litt nyssgjerrig nå hehe.... Er singel for tida hehe .....
Sekretæren Skrevet 22. september 2011 #179 Skrevet 22. september 2011 Tråden er ryddet for avsporinger SportyShorty, mod
Gjest Katten. Skrevet 22. september 2011 #180 Skrevet 22. september 2011 Herregud, dette tar jo helt av. Tråden var jo egentlig ment i den forstand at slike tråder, som denne har utviklet seg til, er helt unødvendig. Dessuten er det alt for mange kvinner som ikke vet hvordan underlivet deres faktisk fungerer. Underveis i samleiet slapper musklene av, skjeden utvider seg og det blir veldig fuktig. Om jenta ikke kan å bruke musklene sine da, er det bare å gi opp for meg å komme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå