Gjest "gjest" Skrevet 19. september 2011 #101 Skrevet 19. september 2011 Ser ut som vinking, og var striptease 4 u siden du posta så spesifikt =) Takker for den. Et utrolig vakkert syn som jeg nøt så det suste etter.
Gjest Setareh Skrevet 19. september 2011 #102 Skrevet 19. september 2011 Er denne undersøkelsen tatt av en mann med liten tiss? selvfølgelig er det viktig, ganske viktig også!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #103 Skrevet 20. september 2011 Er vel en menneskerett å få seg mann med grei pikk. Er også en menneskerett for de gutta med liten å få seg dame. Da er det bare en løsning: Gutter med liten tiss må invitere gutter med stor tiss til å leke med dama. (Og seg selv, hvis det er Ok for alle. Er det så mye å diskutere da?
Stefan Skrevet 20. september 2011 #104 Skrevet 20. september 2011 Men jeg synes det er greit at disse kvinnene som er såpass opphengt i detaljer når det gjelder sex er høylydte, krevende og brautende om akkurat dette. Så kan man lett styre unna, og få langt bedre sex med de som ser helheten i det seksuelle og ikke er så fattige seksuelt at man bremser på detaljer. 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #105 Skrevet 21. september 2011 Ikke vær så politisk korrekt da STEFAN. Kan vi ikke alle bare innse verden hvordan den er. En 20-cm er ikke noe til daglig, men herlig av og til. Og vi jentene blir lykkeligere hvis vi får prøvet en slik, i ung alder. Etterpå trenger vi den ikke. Bra vi har fått somaliere, som er velutstyrte, og vet hvordan man skal bruke oss jenter. Og har ledig tid nesten hele døgnet. Ja, ja, Ikke begynn å mas om HIV og kondom nå.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #106 Skrevet 21. september 2011 Bra vi har fått somaliere, som er velutstyrte... Er de det? 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #107 Skrevet 21. september 2011 Du er mann da. Jeg er dame, og kunne tenkt meg å vært der når de 2 ovenfor her skulle kose seg på onsdag. Full rapport takk! ONSDAG i dag. Da damen her over har endelig har klart å få typen sin med på å ta den 20-cm-saken til husvennen i munnen. Gleder meg til rapporten! Det er det vel flere som tenner på her også. Ha er herlig kveld. Men ikke glem oss nysgjerrige. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #108 Skrevet 21. september 2011 Er vel en menneskerett å få seg mann med grei pikk. Er også en menneskerett for de gutta med liten å få seg dame. Da er det bare en løsning: Gutter med liten tiss må invitere gutter med stor tiss til å leke med dama. (Og seg selv, hvis det er Ok for alle. Er det så mye å diskutere da? Finnes en annen løsning også: Sørge for at den en er sammen med passer til en, også når det kommer til preferanser rundt størrelser. Noen liker dem faktisk små, og andre liker dem store. Og da passer det jo så fint at det finnes både små og store kuker der ute, så har alle tilgang på det de ønsker seg. Det å dra med seg andre er aldri nødvendig. Uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #109 Skrevet 21. september 2011 ONSDAG i dag. Da damen her over har endelig har klart å få typen sin med på å ta den 20-cm-saken til husvennen i munnen. Gleder meg til rapporten! Det er det vel flere som tenner på her også. Ha er herlig kveld. Men ikke glem oss nysgjerrige. Jeg er den heldige damen som for første gang skal se 2 menn i 69 i kveld. Fikk endelig typen med på det. Og nå har han kommet over første "skrekken", og gleder seg han også. Gleder til å ta den helt ut, og suge husvennen vår helt til the bitter end. Han ringte meg forresten i dag, og sa at han ikke kommer til å feige ut. Er det noen her som vil ha alle detaljene i kveld eller i morgen? Si fra, det tror jeg blir vanvittig pirrende. Får jeg over 10 klikk på PLUSS-knappen kommer detaljene, eller med en tiggende forespørsel her. Klemmer fra oss kåte 3. 1
Flanør Skrevet 21. september 2011 #110 Skrevet 21. september 2011 Jeg er den heldige damen som for første gang skal se 2 menn i 69 i kveld. Fikk endelig typen med på det. Og nå har han kommet over første "skrekken", og gleder seg han også. Gleder til å ta den helt ut, og suge husvennen vår helt til the bitter end. Han ringte meg forresten i dag, og sa at han ikke kommer til å feige ut. Er det noen her som vil ha alle detaljene i kveld eller i morgen? Si fra, det tror jeg blir vanvittig pirrende. Får jeg over 10 klikk på PLUSS-knappen kommer detaljene, eller med en tiggende forespørsel her. Klemmer fra oss kåte 3. Nå er du sannsynligvis bare et troll, men i motsatt fall: hva synes du egentlig om at du overtaler typen til å bli med på dette? Jeg mener, hvis overtalelse må til så ønsker han vel ikke dette sånn egentlig? Er det riktig av deg å trumfe viljen din gjennom synes du? 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #111 Skrevet 21. september 2011 Nå er du sannsynligvis bare et troll, men i motsatt fall: hva synes du egentlig om at du overtaler typen til å bli med på dette? Jeg mener, hvis overtalelse må til så ønsker han vel ikke dette sånn egentlig? Er det riktig av deg å trumfe viljen din gjennom synes du? Noe jeg ønsket veldig, og han er snill å være med på. Er da ingen som tar noen skader her, eller....? Tror kanskje han vil like det. 1
Flanør Skrevet 21. september 2011 #112 Skrevet 21. september 2011 Noe jeg ønsket veldig, og han er snill å være med på. Er da ingen som tar noen skader her, eller....? Tror kanskje han vil like det. Saken er at du vet ikke om han fyren tar skade av det eller ikke. Du kan alltids håpe på at han ikke gjør det, men dersom han i utgangspunktet nølte vil jeg si at det er gode sjanser for at han kommer til å ta skade av det, eller føler at han går på akkord med seg selv. Det er i så fall DU og du alene ansvarlig for. Når du presser dette igjennom og han gjør det fordi han er snill og kanskje vil tekkes deg så er det en ubalanse her. Du risikerer å herpe forholdet med ham, du er klar over det hva? Du risikerer også at fyren får andre issues med damer senere når forholdet med deg er over. Tar du ansvaret for det?
Gjest "gjest" Skrevet 21. september 2011 #113 Skrevet 21. september 2011 Mange menn som presser kvinner til ting og tang de ikke gidder også da. 1
Flanør Skrevet 21. september 2011 #114 Skrevet 21. september 2011 Mange menn som presser kvinner til ting og tang de ikke gidder også da. Det har du nok rett i, dessverre. But two wrongs don`t make a right. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #115 Skrevet 21. september 2011 Saken er at du vet ikke om han fyren tar skade av det eller ikke. Du kan alltids håpe på at han ikke gjør det, men dersom han i utgangspunktet nølte vil jeg si at det er gode sjanser for at han kommer til å ta skade av det, eller føler at han går på akkord med seg selv. Det er i så fall DU og du alene ansvarlig for. Når du presser dette igjennom og han gjør det fordi han er snill og kanskje vil tekkes deg så er det en ubalanse her. Du risikerer å herpe forholdet med ham, du er klar over det hva? Du risikerer også at fyren får andre issues med damer senere når forholdet med deg er over. Tar du ansvaret for det? Tror vel ikke at uskyldig lek mellom 3 voksne mennesker, skal forårsake så mye elendighet etterpå. Tror nok at når typen får sæd i munnen, i nesen og i munnen, at alle ler rimelig godt. Tipper jeg rett gjentar de nok denne seansen rimelig fort. Ser ikke annet enn ren trivsel her jeg. Og jeg er MANN.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #116 Skrevet 21. september 2011 Tror vel ikke at uskyldig lek mellom 3 voksne mennesker, skal forårsake så mye elendighet etterpå. Tror nok at når typen får sæd i munnen, i nesen og i munnen, at alle ler rimelig godt. Tipper jeg rett gjentar de nok denne seansen rimelig fort. Ser ikke annet enn ren trivsel her jeg. Og jeg er MANN. Så hvis det er så uskyldig, hvorfor finnes det da kvinner som får ødelagt psyken av å bli maset inn i en trekant med type og en dame til da? Er det virkelig så lite sannsynlig at det samme kan skje med en mann? Tosk 1
Stefan Skrevet 21. september 2011 #117 Skrevet 21. september 2011 Ikke vær så politisk korrekt da STEFAN. Kan vi ikke alle bare innse verden hvordan den er. En 20-cm er ikke noe til daglig, men herlig av og til. Og vi jentene blir lykkeligere hvis vi får prøvet en slik, i ung alder. Etterpå trenger vi den ikke. Bra vi har fått somaliere, som er velutstyrte, og vet hvordan man skal bruke oss jenter. Og har ledig tid nesten hele døgnet. Ja, ja, Ikke begynn å mas om HIV og kondom nå. Det er snakk om egne opplevelser. Ikke det å være politisk korrekt. Jeg vet at jeg ikke sitter med fasiten for alle og enhver, men det er utrolig deilig å ikke være såpass opptatt av detaljer og overfladiskhet at jeg slipper å gå glipp av fantastiske opplevelser. Jeg var sammen med ei med virkelig små pupper en gang - JA, du leste riktig. SMÅ pupper!!! Og sexen var fantastisk allikevel!!! Hadde jeg hengt meg opp i de små puppene hennes, så hadde jeg aldri opplevd denne deilige sexen.
Stefan Skrevet 21. september 2011 #118 Skrevet 21. september 2011 Mange menn som presser kvinner til ting og tang de ikke gidder også da. Ikke rart det er krig i verden.
womenwomen Skrevet 21. september 2011 #119 Skrevet 21. september 2011 Det er snakk om egne opplevelser. Ikke det å være politisk korrekt. Jeg vet at jeg ikke sitter med fasiten for alle og enhver, men det er utrolig deilig å ikke være såpass opptatt av detaljer og overfladiskhet at jeg slipper å gå glipp av fantastiske opplevelser. Jeg var sammen med ei med virkelig små pupper en gang - JA, du leste riktig. SMÅ pupper!!! Og sexen var fantastisk allikevel!!! Hadde jeg hengt meg opp i de små puppene hennes, så hadde jeg aldri opplevd denne deilige sexen. Pupper kan IKKE sidestilles eller sammenlignes med penis.De har faktisk forskjellige oppgaver : ) Det dummeste jeg hører er menn som påstår størrelse ikke teller,at jenter skal være glad til om junior er 10-12 cm og kjempetynn i tillegg.Såvidt innenfor normalen.Finnes mange menn med slike. Dere menn aner ikke hvordan det føles. Prøv å forestill deg selv at du penetrerer ei dame som er kjempevid og det er nesten ingen friksjon. Føles likedan for oss damer med mini- kuk som er tynn i tillegg. Selv om vi ikke er vid.Finnes det menn som rett og slett bare er for liten til å kunne gi oss et godt samleie /orgasme.Det er synd.Skulle ønske alle menn var minst 14-15 og litt tykk i det minste. Men også ++ Merkelig at ikke utstyret står i forhold til jobben den skal gjøre.Alt er desverre ikke perfekt i naturen. 1
Mann88 Skrevet 21. september 2011 #120 Skrevet 21. september 2011 (endret) dgdfgdfgd Endret 16. september 2012 av Mann88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå