AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #201 Skrevet 23. september 2011 Bra sagt Jeg synes det var merkelig. Kunne aldri hatt det sånn selv. Men nå tenner jeg ikke på smerte, da. Jeg vil bare at både mannen og jeg skal ha det godt. Om størrelsen er liten så kan det kompenseres på andre måter. 3
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #203 Skrevet 23. september 2011 I kid you not! Oh yes you do .
daemonia Skrevet 24. september 2011 #204 Skrevet 24. september 2011 Av de som har født, og av menn som sier det samme. Jeg klarer bare ikke å dy meg, for dette var for dumt. Jeg har født, og jeg kan si deg det at etter siste fødsel har jeg faktisk blitt trangere i følge mannen. Og det kommer av knipeøvelser. Jeg synes du har vært litt for påståelig her med tanke på at du tydelig demonstrerer at du ikke har særlig kunnskap om hvordan kroppen blir påvirket og kan påvirkes etter fødsel. Forresten: Jeg er enig med deg at selv om en kan være noe trang, så finnes det faktisk noe som heter for små peniser. Men at en gjennomsnittlig kvinne er nødt til å ha 17-20 cm for å bli fornøyd har jeg lite tro på. Den må nok være betydelig mindre for at det skal merkes i stor grad, med mindre mannen er talentløs. Og om talentet ikke er der, så hjelper det ikke om den så er en 20 cm lang, for det er nemlig ikke bare penisen det kommer an på. 2
Stefan Skrevet 24. september 2011 #205 Skrevet 24. september 2011 Og du tror at du vet alt du Stefan? Tro om igjen, sier nå jeg. Kanskje du er en av de mennene som har liten penis og derfor du kommer med alle disse teoriene dine ? Jepp, det er nok det som er problemet. Ikke holdninger jeg føler er helt på trynet i forhold til egen erfaring. 1
Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2011 #206 Skrevet 24. september 2011 (endret) Jepp, det er nok det som er problemet. Ikke holdninger jeg føler er helt på trynet i forhold til egen erfaring. Lene21 skulle bare visst, Stefan . Endret 24. september 2011 av Belladonna 2
Gjest Lene21 Skrevet 24. september 2011 #207 Skrevet 24. september 2011 Jepp, det er nok det som er problemet. Ikke holdninger jeg føler er helt på trynet i forhold til egen erfaring. Bra du innrømmer det
Gjest Lene21 Skrevet 24. september 2011 #208 Skrevet 24. september 2011 Lene21 skulle bare visst, Stefan . Hva da ?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #209 Skrevet 24. september 2011 Er enig i det meste du sier her inne Stefan, men er en ting som bekymrer meg litt når det kommer til størrelse!; Det er jo sant at en trang kvinne kan være mere en fornøyd nok med en penis med normal størrelse, MEN en kvinne som er helt normal selv, altså verken trang eller vid, har jo fortsatt plass til litt større!Da er det jo veldig lett for oss karer med helt normal størrelse å tenke at det absolutt hadde vært en bonus å hadde litt større, som feks 14-15 cm i omkrets? Oddsen for å møte en kvinne med normal vidhet er jo også betydelig større en å møte en kvinne som er trang, skulle jeg tro? Det er i hvertfall det jeg tenker og tror jeg aldri kommer til å slutte å ha det i bakhodet, dessverre:/ Det beste Jeg har veldig like tanker som det du har skrevet her Dan, så jeg skjønner deg. Har -bare- hat en dama seksuelt ever, et forhold, som har vert av og på de 2 siste årene. Gjorde det slutt igjen for en stund siden (jeg). Er 23 år og hadde først sex når vi ble sammen, så ja ganske seint. Anyways, jeg ligger på gjennomsnittet men har alti vert usikker på hvordan jeg er for henne, der nede. Det er vanskelig å dømme om hun er vid eller trang merkelig nok, og hva hun liker eller krever, for hun har mye problemer med psyken, seksuelt misbrukt, redd for å sleppe seg løs i sexen osv. Plus det at hun er veldig opptatt av en som er glad i henne for den hun er, så jeg vet liksom ikke om hun bare er fornøyd fordi jeg er en bra fyr og "bra nok", eller om hun faktisk liker sexen. Poenge mitt er at uansett om den ikke er det, så ville hun ikke gått fra meg pga det... så det er kjipt å føle at dama kanskje ikke bryr seg om sexen, så det gjør ikke noe om man er elendi i senga. Dette er bare følelser da. Som sagt hun sier null når det kommer til sex, og sånnt. Hun kan fleipe med det, såkalt koffer humor, men ellers ikke. Jeg har klart å få henne mer åpen på disse årene da. Hun har også født, og jeg tror hun har hat større i fortia, plus en del sex ja, 2 andre forhold siden hun var 18 og en ganske vill jente. Så når jeg føler det med størrelse og hun aldri sier noe, så føler jeg at det ikke er godt nok, plus hun tar ALDRI initiativ og er ganske slapp av å til (i kroppen).
Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2011 #210 Skrevet 24. september 2011 Hva da ? Nå kan du gjette, nå
Stefan Skrevet 24. september 2011 #211 Skrevet 24. september 2011 Lene21 skulle bare visst, Stefan . Helst ikke... Men det er uansett irrelevant i denne diskusjonen.
Stefan Skrevet 24. september 2011 #212 Skrevet 24. september 2011 Jeg har veldig like tanker som det du har skrevet her Dan, så jeg skjønner deg. Har -bare- hat en dama seksuelt ever, et forhold, som har vert av og på de 2 siste årene. Gjorde det slutt igjen for en stund siden (jeg). Er 23 år og hadde først sex når vi ble sammen, så ja ganske seint. Anyways, jeg ligger på gjennomsnittet men har alti vert usikker på hvordan jeg er for henne, der nede. Det er vanskelig å dømme om hun er vid eller trang merkelig nok, og hva hun liker eller krever, for hun har mye problemer med psyken, seksuelt misbrukt, redd for å sleppe seg løs i sexen osv. Plus det at hun er veldig opptatt av en som er glad i henne for den hun er, så jeg vet liksom ikke om hun bare er fornøyd fordi jeg er en bra fyr og "bra nok", eller om hun faktisk liker sexen. Poenge mitt er at uansett om den ikke er det, så ville hun ikke gått fra meg pga det... så det er kjipt å føle at dama kanskje ikke bryr seg om sexen, så det gjør ikke noe om man er elendi i senga. Dette er bare følelser da. Som sagt hun sier null når det kommer til sex, og sånnt. Hun kan fleipe med det, såkalt koffer humor, men ellers ikke. Jeg har klart å få henne mer åpen på disse årene da. Hun har også født, og jeg tror hun har hat større i fortia, plus en del sex ja, 2 andre forhold siden hun var 18 og en ganske vill jente. Så når jeg føler det med størrelse og hun aldri sier noe, så føler jeg at det ikke er godt nok, plus hun tar ALDRI initiativ og er ganske slapp av å til (i kroppen). Det merkelige er at det oftere er helt gjennomsnittlige som sliter med dette med størrelse, enn de som faktisk blir betegnet som små. De som er små er som oftest fullstendig klar over det, vet at dama mest sannsynlig har hatt en del større enn seg, og har blitt klar over at de fleste kvinner tenner på hele mannen og ikke bare pikken hans. Menn som ligger på snittet derimot får som oftest ikke høre noe hverken den ene eller den andre veien. Her kan kvinner egentlig bli langt flinkere. Det koster ikke mye å gi komplimenter for en greie som også gir dere glede... Hvorfor er det så farlig at hun har hatt større i fortiden? De aller fleste vet at god sex ikke måles i antall cm. Hun er sammen med DEG. Ikke han sværingen fra fortiden.
Gjest norah Skrevet 24. september 2011 #213 Skrevet 24. september 2011 Vell, jeg skal visst nok ligge midt på snittet i følge undersøkelser, siden junir er ca 16 lang og har ca 12cm i omkrets! Men jeg skal være dønn ærlig med deg, jeg forstår at en del kvinner vi ha større, for jeg kunne virkelig innerst inne ønske selv at jeg var større!Min erfaring er nemlig at friksjonen blir litt for liten når kvinnen er veldig våte:/ Ikke noe god følelse når man føler at man ikke strekker til,selv om man visst nok skal ligge midt på snittet! Jeg må nok finne meg en trang dame jeg, for at begge skal være fornøyde i lengden...men godt mulig jeg tar feil? Du tar garantert feil. Men da er det ikke noe stress i det hele tatt. Jeg hadde nok blitt tifredsstilt da (det finnes jo stillinger hvor mannen kan komme dypere inni oss kvinner). Ja du bør nok finne deg en trang dame, men tror nok at det finnes flere av dem !!!!!!!! Tull. Greit at du digger lange peniser, men ikke fremstill det som om alle kvinner med gjennomsnittlige vaginaer trenger en lang penis for å tilfredstilles. Jeg tar LETT en 16 cm penis anyday med stor glede, takk. Og til sist; gidder du la være å sjekke opp folk i annenhvert innlegg? Er irriterende og viser manglende nettvett. Tar opp mye plass, og da er det bedre at dere avtaler puletreff eller whatnot på PM. Thanks. 3
daemonia Skrevet 24. september 2011 #214 Skrevet 24. september 2011 Greit at du digger lange peniser, men ikke fremstill det som om alle kvinner med gjennomsnittlige vaginaer trenger en lang penis for å tilfredstilles. Jeg tar LETT en 16 cm penis anyday med stor glede, takk. Og til sist; gidder du la være å sjekke opp folk i annenhvert innlegg? Er irriterende og viser manglende nettvett. Tar opp mye plass, og da er det bedre at dere avtaler puletreff eller whatnot på PM. Thanks. Helt enig i hele dette avsnittet!
Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2011 #215 Skrevet 24. september 2011 Helst ikke... Men det er uansett irrelevant i denne diskusjonen. Sant det. Ingen flere avsporinger fra min side .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå