ara Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #341 Del Skrevet 18. februar 2012 Akkurat inne igjen etter å ha prøvd meg på en tur ute i mildværet. Gikk ganske greit, men fikk litt vondt i bekkenet på slutten av turen...Gikk bare litt over 1km, men det er bedre enn ingenting. Er viktig for min egen form og for bekkenet at jeg prøver å være litt aktiv, så skal nok bli tur mange dager i uka framover mot termin. Og nå går det jo mot VÅR og deilig vær!! Mye mer motiverende å bevege seg utenfor døra da Ellers har jeg ikke så veldig mye på agendaen i dag tror jeg. Får se om jeg gidder å støvsuge eller om jeg utsetter det til i morgen. Ser helt overlevbart ut her Ha en god helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 19. februar 2012 #342 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg har aldri betalt noen ting for fysio.. Men hva får du fysio for? Er det svangerskapsrelatert? For hvis det ikke er det, så er det sikkert derfor du må betale... Ja, hadde vært helt supert å få kikke på lille baby èn siste gang i 3D før vi får han ut i verden..Prisene her ligger på rundt en tusenlapp, så jeg har evt ikke råd før neste lønningsdag, altså 12.mars..Så får se om jeg får overtalt kjære! Nå går det jo kjempe fort til du er i uke 20 da.. Og etter det så går tiden enda fortere enn den allerede har gjort! Skummelt nesten..hehe.. ------------------------------------------------------- I dag har jeg vært på jobb for første gang på ca en måned. Var godt å komme tilbake igjen og treffe store og små! Jobbet fra 0845 til 11.30, så det var en kort og lett dag. Fikk litt ekstra vondt i bekkenet, men jeg satser på at formen blir stigende framover..Nå har jeg jo vært så mye i ro og ikke anstrengt meg noe særlig, så må på en måte "trene" meg litt opp igjen! Jeg er positiv hvertfall!! Også kommer ikke dagene til å bli sååå lange...! Nå har jeg akkurat spist lunsj sammen med min gode nabo. Jeg lagde eggerøre som vi spiste til ferske rundtstykker med agurk og tomater. Deeeeilig!! Nå sitter jeg med en kaffe, mens naboen slokna på sofaen.... Jada, hun bare er sånn. Vi kjenner hverandre så godt og vi oppfører oss som om vi bor hos hverandre når vi er på besøk...Litt spesielt er det jo å sove..det gjør jeg ikke borte..men jeg bryr meg ikke om folk gjør det her. hehe... Så når kaffen er drukket opp blir det litt husarbeid også skal jeg bare slappe av resten av dagen! Skal bli godt. Og jeg har sååå søtsug om dagen! Har lyst på ALT av kaker og sjokolader og søtsaker. Fysj og fy. Hardt å stå i mot. Jeg vil ikke gi velsegutt så mye usunt og heller ikke legge på meg unødvendig mye, så prøver å ty til andre ting som frukt og nøtter, men det er ikke lett!!! Hvorfor kan ikke sjokolade være sunt?? Ha en fortsatt fin dag folkens!! Og forresten : 27 uker i dag!!! :hjerte: På henvisningen står det "bekkenbunnsmerter". Frem til nå så har vi jobbet ganske hardt med nakke og skuldre pga av ekstremt til stivhet, plages veldig med hodepine osv. Har en meget vanskelig kropp.. Nå på fredag fikk jeg påvist bekkenløsning, så nå blir det å jobbe med det fremover. Men må fortsette å betale.. Skal til legen på torsdag så får høre med han. Jeg vet at jeg ikke har mulighet til å betale 1000kr uka for fysioterapeut nå når jeg er sykemeldt. Fikk beskjed av samboer i går om at jeg bare måtte bestille time til 3D-UL. Men vi får se når tiden nærmer seg. Er litt tidlig for det enda, ser for det er perfekt i ca. uke 28 eller noe. En venninne av meg anbefalte det veldig, rett og slett bare for å knytte enda tettere bånd til knøttet. Fikk med film og masse bilder, det må jo være utrolig greit å ha når ungen blir større. Ja, nå er jeg 19+4. Så straks halvveis. Magen har poppet mer ut den siste uka, endelig. Så nå kan folk som kjenner meg se at jeg er gravid. Knøttet har blitt mye sterkere nå, i går kveld så sparket lillegutt samboer skikkelig hardt i øret. Akkurat inne igjen etter å ha prøvd meg på en tur ute i mildværet. Gikk ganske greit, men fikk litt vondt i bekkenet på slutten av turen...Gikk bare litt over 1km, men det er bedre enn ingenting. Er viktig for min egen form og for bekkenet at jeg prøver å være litt aktiv, så skal nok bli tur mange dager i uka framover mot termin. Og nå går det jo mot VÅR og deilig vær!! Mye mer motiverende å bevege seg utenfor døra da Ellers har jeg ikke så veldig mye på agendaen i dag tror jeg. Får se om jeg gidder å støvsuge eller om jeg utsetter det til i morgen. Ser helt overlevbart ut her Ha en god helg folkens! Flink du er. Viktig å holde seg i bevegelse ja, så kroppen ikke stivner helt. Jeg tåler ikke like mye lengre, bekkenet krangler for tiden. Hvordan sover du om nettene? Jeg har begynt å sove veldig dårlig fordi jeg har så vondt.. Vet ikke hva som kan hjelpe på jeg. Fysioterapeuten min sa jeg ikke måtte overdrive turgåingen, for det kunne bli mye verre. Kjenner vi at bekkenet begynner å gjøre vondt har vi gått for langt, heller kortere turer og oftere. Jeg også gleder meg vår, elsker våren! Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #343 Del Skrevet 19. februar 2012 På henvisningen står det "bekkenbunnsmerter". Frem til nå så har vi jobbet ganske hardt med nakke og skuldre pga av ekstremt til stivhet, plages veldig med hodepine osv. Har en meget vanskelig kropp.. Nå på fredag fikk jeg påvist bekkenløsning, så nå blir det å jobbe med det fremover. Men må fortsette å betale.. Skal til legen på torsdag så får høre med han. Jeg vet at jeg ikke har mulighet til å betale 1000kr uka for fysioterapeut nå når jeg er sykemeldt. Fikk beskjed av samboer i går om at jeg bare måtte bestille time til 3D-UL. Men vi får se når tiden nærmer seg. Er litt tidlig for det enda, ser for det er perfekt i ca. uke 28 eller noe. En venninne av meg anbefalte det veldig, rett og slett bare for å knytte enda tettere bånd til knøttet. Fikk med film og masse bilder, det må jo være utrolig greit å ha når ungen blir større. Ja, nå er jeg 19+4. Så straks halvveis. Magen har poppet mer ut den siste uka, endelig. Så nå kan folk som kjenner meg se at jeg er gravid. Knøttet har blitt mye sterkere nå, i går kveld så sparket lillegutt samboer skikkelig hardt i øret. Flink du er. Viktig å holde seg i bevegelse ja, så kroppen ikke stivner helt. Jeg tåler ikke like mye lengre, bekkenet krangler for tiden. Hvordan sover du om nettene? Jeg har begynt å sove veldig dårlig fordi jeg har så vondt.. Vet ikke hva som kan hjelpe på jeg. Fysioterapeuten min sa jeg ikke måtte overdrive turgåingen, for det kunne bli mye verre. Kjenner vi at bekkenet begynner å gjøre vondt har vi gått for langt, heller kortere turer og oftere. Jeg også gleder meg vår, elsker våren! Håper du har hatt en fin helg! Ok.. Det må stå på henvisningen at det er bekkenplager med gangvansker. Da får man det dekket. Syntes du skal si det til legen din. Det er jo såå dyrt å gå til fysio! Så gøy at smaboeren din er med på 3D ultralyd da. Må prøve å snakke litt fornuft i min kjære jeg også Jeg har hørt at det er best mellom uke 28-30...Så det stemmer nok. Jeg vil så gjerne hilse på bare èn gang til! hihi.... Når jeg var hos fysio sist så forklarte jeg at jeg også sover dårlig om natten fordi det gjør særlig vondt å snu seg og ellers vanskelig å finne en god liggestilling. Hun ba meg da om å legge meg på siden for så å legge en pute mellom lårene mine og en pute nede mellom anklene/leggene. Det gjorde skikkelig underverker, rett og slett. Var kjempebehagelig å ligge sånn, så det kan du jo prøve i kveld når du skal sove? Fikk også samme beskjed som deg ang turgåing.. Man må bare tilpasse skritt og lengde på turen og snu så fort det begynner å bli ubehagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #344 Del Skrevet 20. februar 2012 I morgen skal jeg til legen på 28 ukers-kontroll.. Er ikke 28 uker før på torsdag da, men læll da Så da håper man jo selvsagt at alt er bra og at magen vokser som den skal og sånn I dag møtte jeg en venninne etter jobb og tok en kaffe i byen. Var kjempekoselig og vi fikk skravlet fra oss litt begge to! Ble ingen gårtur på meg i dag fordi jeg har skikkelig vondt i bekkenet og fordi det er -15 her..og da frister det ikke å ut heller... Får se hvordan formen er i morgen. Satser på at det blir en tur da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 20. februar 2012 #345 Del Skrevet 20. februar 2012 Satser på at alt er bra på kontrollen ja! Kjedelig med disse bekkenplangene altså.. Men godt du har funnet en teknikk på liggestillingen! En god natts søvn er jo drømmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #346 Del Skrevet 20. februar 2012 Satser på at alt er bra på kontrollen ja! Kjedelig med disse bekkenplangene altså.. Men godt du har funnet en teknikk på liggestillingen! En god natts søvn er jo drømmen Jaaa, deilig å kunne sove godt igjennom natten!! :jepp: Men det er jo stadig ting som "forstyrrer"..som doturer og ellers når jeg må snu meg.. Men altså, det kommer noe fantastisk ut av det her, så jeg vil egentlig ikke klage!! :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #347 Del Skrevet 21. februar 2012 Alt vel hos legen i dag! Magemålene følger kurven og blodtrykk osv er i skjønneste orden..Og hjertet til veslegutten slår 150 slag i minuttet! Tok også blodprøve for sjekke toxoplasmose. Det blir sjekket på meg 3 ganger i løpet av svangerskapet fordi jeg har katter. Glad for at legen følger det opp, for det er visst ikke så vanlig lenger har jeg skjønt på mange...Og det kan få fatale konsekvenser om det ikke oppdages i tide. Har gått opp 9 kg hittil i svangerskapet. Bare håper jeg ikke skal øke skikkelig nå framover. Er jo tross alt igjen en god stund enda... Men som andre her sier så er jo det aller viktigste at gutten har det bra! Om jeg skulle bli litt ku så får ikke det hjelpe! Bare de dumme strekkmerkene kan droppe å bry seg med meg å hadde det vært veldig knall! Ellers har jeg akkurat vært ute å gått tur i den nyyydelige været. Sola varmer jo skikkelig!! Jeg elsker det Nå venter oppskjært kiwi og vann + en kaffekopp også date med sofaen tenker jeg! Lurer på hva jeg skal lage til middag i dag....forslag anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 21. februar 2012 #348 Del Skrevet 21. februar 2012 Fint at alt er bra med lille i magen Gleder meg til min neste kontroll! Ang middag, synes det er så vanskelig selv!! Noen kjappe forslag: Pannekaker, fiskeboller, wok, suppe (tomat, blomkål, grønnsaks).. Der stoppa hjernen :gjeiper: Men nå er det sikkert for seint for middag da.. Hehe. Ønsker deg en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. februar 2012 #349 Del Skrevet 22. februar 2012 Bra at alt står bra til inne i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #350 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Fint at alt er bra med lille i magen Gleder meg til min neste kontroll! Ang middag, synes det er så vanskelig selv!! Noen kjappe forslag: Pannekaker, fiskeboller, wok, suppe (tomat, blomkål, grønnsaks).. Der stoppa hjernen :gjeiper: Men nå er det sikkert for seint for middag da.. Hehe. Ønsker deg en fin kveld!! Bra at alt står bra til inne i magen Ja, er glad for at ting vokser og gror som det skal! Gooode middagstips Selma_ :jepp: Ble pannekaker i går. Jeg holdt på å sikle når jeg leste det Er så utrolig lenge siden jeg spiste det sist! hehe... ________________________________________ 28 uker i dag ! Dessuten har jeg vært flink å gått tur i det nydelige motiverende vårværet! Nå får man liksom tilbake gløden etter mange måneder med mørke og kulde. Våren er en fantastisk årstid!! Og èn ting til som må nevnes er at jeg har overtalt kjære til 3D ULTRALYD Har ikke bestilt time enda, men skal ringe dit etter kl.1700 i ettermiddag for her jeg bor har dem bare kveldsåpent tydeligvis! Men jeg gleder meg og håper det ikke er lang ventetid!! Endret 23. februar 2012 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 23. februar 2012 #351 Del Skrevet 23. februar 2012 Hyggelig at middagstipset funka pannekaker er så digg! Men glemmer det ofte selv, så de få gangene jeg spiser det smaker det ekstra godt Ja, nå er det virkelig vårstemning ute! Tar meg selv i å kikke etter hestehov Hurra for 3D ultralyd! Det blir sikkert kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #352 Del Skrevet 23. februar 2012 Hyggelig at middagstipset funka pannekaker er så digg! Men glemmer det ofte selv, så de få gangene jeg spiser det smaker det ekstra godt Ja, nå er det virkelig vårstemning ute! Tar meg selv i å kikke etter hestehov Hurra for 3D ultralyd! Det blir sikkert kjempebra! Ja, utrolig lettvint og godt med pannekaker! Gleder meg masse til 3D.. men må ringe på mandag. de har bare telefontid da...Kanskje jeg er heldig og får time til uka allerede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #353 Del Skrevet 25. februar 2012 Er stolt og glad for at jeg får til å gå turer annehver dag nå! Er først og fremst deilig å komme seg ut i det nydelige været, men også deilig for min egen kropp og helse med luft og mosjon! Håper jeg greier dette så langt mot fødsel som overhodet mulig, slik at jeg er litt i "shape" til den dagen kommer Ønsker alle søte damer på KG en flott helg og evt ferie for de som har det. Håper dere har like fint vær som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 25. februar 2012 #354 Del Skrevet 25. februar 2012 Tur er helt hærlig ja! Hvertfall i sånt vær som har vært denne helgen Flink du er som får til å gå annenhver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 25. februar 2012 #355 Del Skrevet 25. februar 2012 Er stolt og glad for at jeg får til å gå turer annehver dag nå! Er først og fremst deilig å komme seg ut i det nydelige været, men også deilig for min egen kropp og helse med luft og mosjon! Håper jeg greier dette så langt mot fødsel som overhodet mulig, slik at jeg er litt i "shape" til den dagen kommer Ønsker alle søte damer på KG en flott helg og evt ferie for de som har det. Håper dere har like fint vær som meg! Du er flink! Det er så deilig å gå tur, håper at det blir fort vår i år så vi kan gå tur uten slaps og snø. Hvor langt går du uten at bekkenet krangler? Sa det til samboer her om dagen at til uka skal jeg bli mye flinkere å gå tur + spise litt sunnere. Har blitt så slappfisk etter at kvalmen har gitt seg. Raser opp i vekt. Not good! God helg til deg og, ara! Og ja, her er det blå himmel og sol. Skikkelig påskestemning/vårstemning! Deilig å kjenne at sola varmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #356 Del Skrevet 25. februar 2012 Du er flink! Det er så deilig å gå tur, håper at det blir fort vår i år så vi kan gå tur uten slaps og snø. Hvor langt går du uten at bekkenet krangler? Sa det til samboer her om dagen at til uka skal jeg bli mye flinkere å gå tur + spise litt sunnere. Har blitt så slappfisk etter at kvalmen har gitt seg. Raser opp i vekt. Not good! God helg til deg og, ara! Og ja, her er det blå himmel og sol. Skikkelig påskestemning/vårstemning! Deilig å kjenne at sola varmer. Takk! Pleier ikke å gå noe mer enn 1 km ca.. I dag gikk jeg nesten 2 og det ble veldig vondt på tur tilbake, så må nok fortsette å gå litt kortere turer... Men alt er bedre enn ingenting Prøver å spise litt sunnere jeg også...Vil jo ikke legge på meg unødvendig mye, men jammen er søtsuget STORT i forhold til når jeg ikke var gravid. Har aldri hatt så mye lyst på søtsaker før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 25. februar 2012 #357 Del Skrevet 25. februar 2012 Takk! Pleier ikke å gå noe mer enn 1 km ca.. I dag gikk jeg nesten 2 og det ble veldig vondt på tur tilbake, så må nok fortsette å gå litt kortere turer... Men alt er bedre enn ingenting Prøver å spise litt sunnere jeg også...Vil jo ikke legge på meg unødvendig mye, men jammen er søtsuget STORT i forhold til når jeg ikke var gravid. Har aldri hatt så mye lyst på søtsaker før... Jeg må bli flink til å gå kortere turer jeg og, og heller oftere. Problemet er bare at jeg elsker å gå tur og blir kanskje litt for ivrig. Alt er bedre enn ingenting, det veldig sant! Kremt.. Jeg hadde ikke spist sjokolade på sikkert 6-7 år og annet godteri på 5-6 år helt frem til ble gravid og begynte å slite med kvalmen. Da var jeg desperat etter å finne noe som kunne hjelpe, så prøvde meg på salt lakris og surt godteri og da var det gjort. Men, surt godteri hjalp meg så det var så absolutt verdt det. Verre nå når jeg plutselig har fått veldig lyst på godteri hveeer dag, og jeg klarer ikke å si nei. Jeg er jo ikke kvalm lengre så kan jo ikke skylde på det heller. Så etter veldig rask vektoppgang de siste to ukene så må jeg skjerpe meg. Så fra mandag av så skal jeg prøve å holde det til helgene, for å kanskje slutte helt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #358 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg må bli flink til å gå kortere turer jeg og, og heller oftere. Problemet er bare at jeg elsker å gå tur og blir kanskje litt for ivrig. Alt er bedre enn ingenting, det veldig sant! Kremt.. Jeg hadde ikke spist sjokolade på sikkert 6-7 år og annet godteri på 5-6 år helt frem til ble gravid og begynte å slite med kvalmen. Da var jeg desperat etter å finne noe som kunne hjelpe, så prøvde meg på salt lakris og surt godteri og da var det gjort. Men, surt godteri hjalp meg så det var så absolutt verdt det. Verre nå når jeg plutselig har fått veldig lyst på godteri hveeer dag, og jeg klarer ikke å si nei. Jeg er jo ikke kvalm lengre så kan jo ikke skylde på det heller. Så etter veldig rask vektoppgang de siste to ukene så må jeg skjerpe meg. Så fra mandag av så skal jeg prøve å holde det til helgene, for å kanskje slutte helt igjen. Ja, det er jo så deilig og fint på tur, men er som du sier at man må begrense seg når kroppen egentlig ikke vil mer! Da må man heller bare tusle hjem og vente til neste dag med ny tur... Har du levd et helt godterifritt liv i så mange år?! Det er ikke dårlig. Har alltid elsket godteri, men før graviditeten hadde jeg nok selvkontroll til å ikke kjøpe eller ta imot av andre..Men nå? Neeei, bøtter innpå med sjokolade og kaker og smågodt! Ikke bra for hverken meg eller lille knøtt. Neida, er ikke så ille altså, men jeg greier ikke stå imot når fristelsen er der hvertfall... ___________________________________ Jeg gleder meg sånn til i morgen og til jeg kan ringe og bestille time til 3D!! Håper jeg får time fort fort fort Her skinner sola i dag også, så må virkeig ut å nyte været..Bare finne noe lurt å gjøre som ikke krever for mye av det dustete bekkenet. Får se om det blir en rusletur Ellers så er jeg så utrolig varm om dagen... Flere som opplever dette? Jeg sitter liksom rolig og koker innvendig... Har aldri opplevd det før. Jeg er jo et prakteksemplar på "frysepinne".. Sommer eller vinter spiller ingen rolle..fryse litt gjør jeg uansett...unntatt nå da.. Sikkert graviditeten sin skyld... God søndag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 26. februar 2012 #359 Del Skrevet 26. februar 2012 God søndag til deg også ara! Her opplever jeg ikke så veldig varme (ennå). Men merker at jeg er mer "normal" i kroppstemperaturen. Jeg er til vanlig ekstremt kald, så det er veldig deilig å endelig være jevnt over varm og god, men ikke for varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 27. februar 2012 #360 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja, det er jo så deilig og fint på tur, men er som du sier at man må begrense seg når kroppen egentlig ikke vil mer! Da må man heller bare tusle hjem og vente til neste dag med ny tur... Har du levd et helt godterifritt liv i så mange år?! Det er ikke dårlig. Har alltid elsket godteri, men før graviditeten hadde jeg nok selvkontroll til å ikke kjøpe eller ta imot av andre..Men nå? Neeei, bøtter innpå med sjokolade og kaker og smågodt! Ikke bra for hverken meg eller lille knøtt. Neida, er ikke så ille altså, men jeg greier ikke stå imot når fristelsen er der hvertfall... ___________________________________ Jeg gleder meg sånn til i morgen og til jeg kan ringe og bestille time til 3D!! Håper jeg får time fort fort fort Her skinner sola i dag også, så må virkeig ut å nyte været..Bare finne noe lurt å gjøre som ikke krever for mye av det dustete bekkenet. Får se om det blir en rusletur Ellers så er jeg så utrolig varm om dagen... Flere som opplever dette? Jeg sitter liksom rolig og koker innvendig... Har aldri opplevd det før. Jeg er jo et prakteksemplar på "frysepinne".. Sommer eller vinter spiller ingen rolle..fryse litt gjør jeg uansett...unntatt nå da.. Sikkert graviditeten sin skyld... God søndag folkens! Jeg må bli mye flinkere til å kjenne etter, er ikke alltid at jeg hører på signalene rett og slett. Kjenner det når jeg kommer hjem og da blir det ille de neste dagene.. Blir sikkert flinkere til slikt etter hvert. Oh yes, tro det eller ei så var jeg det. Det som er veldig kjekt er jo at folk ikke har fått med seg at jeg spiser godteri igjen så folk spør ikke om jeg vil ha, så da er det veldig enkelt for meg å ikke spise godis når jeg er borte. Verste er jo om vi har godteri her hjemme og jeg kjeder meg.. Da skal jeg garantere at jeg ikke klarer å holde fingrene unna. Tror jeg skal slutte med ren sjokolade først, slik som sist gang. Jeg er ikke nazi på det altså, er det sjokolade i kjekse eller i kake så spiser jeg det. Men jeg spiste aldri ren sjokolade om jeg kunne unngå det. Klarer jeg lett å slutte med sjokolade nå, så blir det smågodt(osv) etter det. Potetgull kan jeg spise, for det er ikke noe jeg spiser så ofte eller synes er noe særlig godt. Nå har jeg skrevet så mye om godis så nå fikk jeg ekstremt lyst på noe godt.. Og klokken er bare 10! 3D-Ul! Håper du får bestilt time i dag. Kjenner jeg blir gira på dine vegne. Håper du får en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå