Gå til innhold

En slapp mammasjøhest sin ferd mot fasthet!


sjøhest

Anbefalte innlegg

En halvtime jogging er ikke så verst vel :) Step syntes jeg var god trening, men pass på teknikken så du ikke belaster leggene for mye. Jeg fikk benhinnebetennelse av for mye step-trening...

Nei, er vel ikke det når forje gang jeg jogga ute var for 3 år siden :fnise:

Teknikken ja, skal prøve på det, selv om jeg ikke vet helt hvordan teknikken funker da.. Men jeg kommer ikke til å trene Step sååå mye, så satser på det går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frøken am

Dette skal jeg følge med på!

Akkurat nå er jeg gravid og full av feber, en tur på legevakten er på sin plass.

Stikker innom igjen senere.

Stå på! :tommelsmil:

Forresten - liker sjøhest ordspillet ditt :ler:

Tok meg litt tid, men det var kult haha!

Endret av frøken am
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal jeg følge med på!

Akkurat nå er jeg gravid og full av feber, en tur på legevakten er på sin plass.

Stikker innom igjen senere.

Stå på! :tommelsmil:

Forresten - liker sjøhest ordspillet ditt :ler:

Tok meg litt tid, men det var kult haha!

Hei! Takk! ;) Kjekt at du vil følge med med! :) Hvordan er formen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogga 3 ganger forrige uke, det er jeg fornøyd med! På lørdag jogga jeg i en time ute i skauen, flink eller?? :takke: Gikk egentlig helt greit det, jogga seint da, hvis ikke hadde jeg jo sprengt etter en stund. Denne uka er mannen borte en del, men skal prøve å trene mandag, torsdag og lørdag.

Ellers har det ikke gått så veldig bra med snopet i helga kan du si.. Var hjemme hos familien, og det ble jo boller og kaker og hele pakka. Men skal skjerpe meg nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på spinning på mandag. Jeg digga det! Så det vil jeg virkelig fortsette med :) Var skikkelig trøkk der, med høy musikk og nesten litt partystemning :fnise: Passa meg utmerket ;D

Så var jeg på styrke i går og skal en gang til styrke i morgen. Og i morgen er det jammen meg lørdan!! Og vi vet jo alle hva lørdag betyr - SJOKOLADE!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store sprekkedagen!! Kjøpte en fryst sjokoladekake i går, "bare for å ha den på lur til besøk".. Jadda. Lurer på hvem som har spist sjokoladekake til både frokost og lunsj idag. :fnise:

Jaja, skal på spinning RØD time i morgen. Venninna mi som tvinga meg.. Rød er liksom de hardeste timene, var på blå sist.. Får håpe jeg overlever. Kanskje trene styrke i dag og, hvis jeg gidder. Skal iallefall trene tre ganger denne uka og dermed basta!

Endret av sjøhest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...