Gå til innhold

Hva er ditt rykte?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

1540 og er strålende fornøyd med det! :takke:

Men nå trodde jeg denne tråden handlet om hvilket rykte folk hadde på seg (løs, prippen, sær, innbildsk osv), så jeg ble litt skuffa nå... :gjeiper:

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Sorry, jeg nøs.

175

:skratte::)

nå har jeg 1444 hihihi

Endret av Nuppdupp
Gjest Bandit
Skrevet

1540 og er strålende fornøyd med det! :takke:

Men nå trodde jeg denne tråden handlet om hvilket rykte folk hadde på seg (løs, prippen, sær, innbildsk osv), så jeg ble litt skuffa nå... :gjeiper:

Derfor jeg svarte som jeg gjorde... ;)

Skrevet

Jeg har 17. Må da havne på topplista snart? :gjeiper:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Dæven, nå har jeg bikket 4000, gitt. 4166 for å være nøyaktig :gjeiper:

Gjest Survival
Skrevet

Jeg har 417 :) Har ikke vært medlem på forumet så lenge da.

Rettelse: 2309

Skrevet

Sorry, jeg nøs.

175

Godt nok!

+1

:Hehe:

Gjest Raindrops
Skrevet

Godt nok!

+1

:Hehe:

Jeg mangler bare 37 plusser for å få et fint rundt tall!

*sette opp valpeøyne*

• Liker 3
Gjest Swarovski
Skrevet

Med mine 39 plusser mangler jeg bare litt over 6000 for å komme opp i tetsjiktet :sjenert:

• Liker 2
Skrevet (endret)

154.... Er et stykke til toppen :fnise:

Endret av MieH
Gjest Vampen
Skrevet

Med mine 39 plusser mangler jeg bare litt over 6000 for å komme opp i tetsjiktet :sjenert:

Det fikser du i løpet av et par uker! :nigo:

Skrevet

Det fikser du i løpet av et par uker! :nigo:

Noen tips? For jeg tror jeg må gjøre noe feil... Eller så er jeg bare ikke interessant eller oppegående nok. :sukk:

=P

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Noen tips? For jeg tror jeg må gjøre noe feil... Eller så er jeg bare ikke interessant eller oppegående nok. :sukk:

=P

Vel, nå er det jo ikke jeg som ligger på topp, så med mindre det har skjedd noe i toppsjiktet siden sist jeg hørte noe, så er det Katten. du bør be om råd. :sukk: Og si ifra til meg om du får noen gode tips, slik at jeg endelig kan komme meg forbi ham. :nigo:

Skrevet

Vel, nå er det jo ikke jeg som ligger på topp, så med mindre det har skjedd noe i toppsjiktet siden sist jeg hørte noe, så er det Katten. du bør be om råd. :sukk: Og si ifra til meg om du får noen gode tips, slik at jeg endelig kan komme meg forbi ham. :nigo:

Men du har jo flere enn meg, og jeg må jo begynne et sted. :sjenert:

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Men du har jo flere enn meg, og jeg må jo begynne et sted. :sjenert:

Nei, jeg har virkelig ikke peiling! :blink: Jeg skjønner ikke helt hvor de kommer fra selv. Jeg er bare veldig glad for at det ikke er noen minus-knapp, for da mistenker jeg at jeg mengden plusser hadde stupt som en stein. :icon_lol:

Skrevet

Nei, jeg har virkelig ikke peiling! :blink: Jeg skjønner ikke helt hvor de kommer fra selv. Jeg er bare veldig glad for at det ikke er noen minus-knapp, for da mistenker jeg at jeg mengden plusser hadde stupt som en stein. :icon_lol:

Ja, det har jeg også tenkt mange ganger... :fnise:

Nei, hvor de plussene kommer fra, er et stort mysterium. Men jeg klarer ikke å fastslå hvilke innlegg jeg får dem på, heller. Når man får nye plusser, er det jo nærliggende å tro at de kommer på relativt nye innlegg? Men neida, det er oftge jeg har fått både to og tre plusser, uten å kunne finne ut hva jeg har fått plusser for. Veldig rart...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...