Gå til innhold

Hva er ditt rykte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klikker og popularitet, spesielt populære og upopulære brukere, er jo et hett tema på KG, så det jeg vil vite er hvor mange plusser man må ha for å falle i kategorien elsket og æret? Hvor går grensa mellom eliten og rasket liksom? :lur:

Så det faktum at jeg relativt er ny her og kun har 4 plusser, gjør at jeg kan kategoriseres som upopulær og "rasket" her?? For en urettferdig verden vi lever i... :grine:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

49 i rykte så ikke bare tull jeg kommer med tydeligvis :)

Ametrin :klemmer: Rofl

Skrevet

Ble veldig overrasket når jeg sjekket nå! 54 plusser, på i alt 57 innlegg :)

Skrevet

49 i rykte så ikke bare tull jeg kommer med tydeligvis :)

Ametrin :klemmer: Rofl

Tusen takk, Rofl! Den klemmen hjalp faktisk :klemmer:

Gjest WendyClear
Skrevet

74 :sukk:

Er allikvel interessert i hvilke innlegg som har flest plusser av mine inlegg? Er det mulig å se dette noe sted, uten å måtte titte gjennom ørten av tråder. Hvis ikke burde det bli mulig på en eller annen måte :)

Skrevet

Tusen takk, Rofl! Den klemmen hjalp faktisk :klemmer:

:rodmer:

• 2 måneder senere...
Skrevet

På tide å dra opp denne tråden!

Jeg har 130 fram til nå, det er ganske mye mer enn jeg hadde regnet med. :danse:

Skrevet

Har nesten 3000, jo..? O_o

Rimelig overraskende, må jeg innrømme, trodde stort sett alle syntes jeg var ganske teit, for det meste. :sjenert:

Gjest Raindrops
Skrevet

3836 plusser. Spent på å se om jeg klarer å taigjen antall innlegg, siden jeg hadde over 3000 innlegg når pluss-funksjonen ble innført :gjeiper:

Skrevet

3836 plusser. Spent på å se om jeg klarer å taigjen antall innlegg, siden jeg hadde over 3000 innlegg når pluss-funksjonen ble innført :gjeiper:

En liten hjelp på veien... ;)

Skrevet

null tror jeg

Dårlig pluss-begging, men ok! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...