Gå til innhold

Hva er ditt rykte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men jeg synes mitt er bra jeg, siden det virker som at en del ikke er så veldig glad for at jeg er her..

Må bare spørre, hvorfor føler du at flere her ikke vil ha deg her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HunterLady: Du er på 6. plass hva gjelder flest plusser på KG ;)

Skrevet

HunterLady: Du er på 6. plass hva gjelder flest plusser på KG ;)

Hvor ser man dette?

• Liker 2
Skrevet

1271, helt greit tror jeg.

Skrevet

Men blir det ikke litt feil å bare se på rykte i forhold til antall innlegg? Siden mange av dem med maaasse innlegg, har vært medlemmer lenge før rykte-systemet kom? Det vil jo si at mange av innleggene deres ikke vil få plusser, siden de færreste gidder å gå gjennom staurgamle innlegg bare for å plusse. =P

Kanskje jeg skulle gjort det, en dag jeg kjeder meg kraftig... :fnise:

Tror jeg har sånn omtrent 1400 + noen, om jeg ikke husker feil. :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Men blir det ikke litt feil å bare se på rykte i forhold til antall innlegg? Siden mange av dem med maaasse innlegg, har vært medlemmer lenge før rykte-systemet kom? Det vil jo si at mange av innleggene deres ikke vil få plusser, siden de færreste gidder å gå gjennom staurgamle innlegg bare for å plusse. =PKanskje jeg skulle gjort det, en dag jeg kjeder meg kraftig... :fnise:

Tror jeg har sånn omtrent 1400 + noen, om jeg ikke husker feil. :jepp:

Jeg opprettet en profil her for stygglenge siden, men etter en KG-pause hadde jeg glemt passordet og laget ny profil istedenfor. Plutselig en dag demret det for meg og jeg logget meg inn på gamleprofilen. Siden ryktet mitt var 9 eller noe sånt, tyder det på at noen faktisk plusser på hauggamle innlegg.

Skrevet

Det er helt riktig som Emerald sier. En del hadde over 25000 innlegg før pluss-systemet kom.

Jeg har bare 900. :)

Skrevet

Jeg opprettet en profil her for stygglenge siden, men etter en KG-pause hadde jeg glemt passordet og laget ny profil istedenfor. Plutselig en dag demret det for meg og jeg logget meg inn på gamleprofilen. Siden ryktet mitt var 9 eller noe sånt, tyder det på at noen faktisk plusser på hauggamle innlegg.

Ja, men det kan være på grunn av dem som av og til drar opp nettopp disse innleggene, for å svare på dem. Av uvisse grunner. Tror ikke noen bevisst flyr etter gamle poster for å plusse dem...

Skrevet

9 er uansett ikke mye. Fort gjort å få 9 plusser på et innlegg alene. Jeg hadde sikkert rundt 3000 innlegg når dette pluss greiene begynte (var veldig lite aktiv en periode), og 9 plusser på 3000 innlegg er jo ingenting :lol:

Nå har jeg et rykte på 1044. Ikke noe allverden, men det ryktegreiene bryr meg egentlig midt i ratata. Jeg sier bare meningene mine, uansett om de er populære eller ei :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor ser man dette?

Jeg har vært nørd og gått gjennom medlemslista og sjekket :sjenert: Så jeg har en liste på topp 12 :fnise:

Skrevet

Jeg har vært nørd og gått gjennom medlemslista og sjekket :sjenert: Så jeg har en liste på topp 12 :fnise:

Prøver å sortere lista etter rykte, men finner ikke ut av det.

Skrevet

Jeg spekulerer i de som klikker feil når de trykker på svar og bommer og treffer pluss-tegnet i stedet.

• Liker 3
Skrevet

Jeg spekulerer i de som klikker feil når de trykker på svar og bommer og treffer pluss-tegnet i stedet.

.. å søren heller :fnise:

Skrevet

Prøver å sortere lista etter rykte, men finner ikke ut av det.

Nei, det går ikke an. Man må ha god tid og et stort behov for å utsette det man egentlig driver med :fnise:

• Liker 1
Skrevet

799, ikke verst siden jeg begynte å vanke her igjen i begynnelsen av juli.

Gjest Survival
Skrevet

Jeg har 417 :) Har ikke vært medlem på forumet så lenge da.

Skrevet

På profilen din :) Er plussene ja.

Aha, stemmer det. 143 jeg, tror jeg det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...