Gå til innhold

Hva er ditt rykte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

208... Jeg er bare glad jeg har fått noen jeg :P

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1384... :sjenert:

Skrevet

1432. Det ramler inn, men fra hvor? Jeg ser jo nesten aldri innlegg med masse plusser. Bortsett fra det ene. :D

Skrevet

331 :) Har jo fått noen siden sist :) (men ser det ikke er noe særlig i forhold til mange andre :P)

Gjest Bobler
Skrevet

331 :) Har jo fått noen siden sist :) (men ser det ikke er noe særlig i forhold til mange andre :P)

Er jo greit å se hvor mange innlegg personen har skrevet. :) Sier seg selv at en person som har skrevet 3000 innlegg har flere pluss enn en som har skrevet 300 :)

Du har jo mange pluss i forhold til innlegg.

Skrevet

2263 gitt. Det må jeg jo si meg fornøyd med, siden jeg ikke tror det var mulighet for å gi pluss den første tida mi på forumet?

Skrevet

Det går et rykte om at jeg liker å sette på "Nei så Tjukk du har blitt" av ole ivars for så og danse rundt i elefantruse i min egen stue.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

9960...

Tenkte jeg skulle klare å tippe 10k i løpet av natta!

• Liker 6
Skrevet

9960...

Tenkte jeg skulle klare å tippe 10k i løpet av natta!

Nå er du én pluss nærmere :)

Gjest Katten.
Skrevet

Takker :)

Bestemte meg, for en stund tilbake, at jeg skal ta en KG-pause i det jeg rundet 10k. Skal bli godt - litt arbeid, nerding og sosialisering som skal gjøres :)

• Liker 5
Gjest Vampen
Skrevet

Bestemte meg, for en stund tilbake, at jeg skal ta en KG-pause i det jeg rundet 10k. Skal bli godt - litt arbeid, nerding og sosialisering som skal gjøres :)

Ingen flere plusser på deg!:snurt:

Skrevet

Er jo greit å se hvor mange innlegg personen har skrevet. :) Sier seg selv at en person som har skrevet 3000 innlegg har flere pluss enn en som har skrevet 300 :)

Du har jo mange pluss i forhold til innlegg.

Ikke alltid. Jeg ble for eksempel re-aktiv for omtrent 1300 innlegg siden. Så jeg har flere pluss enn innlegg siden jeg ble aktiv igjen, men ikke flere pluss enn innlegg siden jeg ble medlem.

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med 10 005 plusser, Katten! Jeg håper ikke pausen blir så lang. Kanskje du er tilbake allerede i morgen? :jepp:

Gjest BamseB
Skrevet

1005 på 950 innlegg... På tide å avslutte oppholdet her på KG snart tenker jeg.

Gjest Katten.
Skrevet

Gratulerer med 10 005 plusser, Katten! Jeg håper ikke pausen blir så lang. Kanskje du er tilbake allerede i morgen? :jepp:

Håper den blir lang nok til at jeg blir ferdig med alt av arbeid! Men skal være her ut natten! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...