Gå til innhold

Hva er ditt rykte?

Fremhevede innlegg

Gjest Bobler
Skrevet

Ikke alltid. Jeg ble for eksempel re-aktiv for omtrent 1300 innlegg siden. Så jeg har flere pluss enn innlegg siden jeg ble aktiv igjen, men ikke flere pluss enn innlegg siden jeg ble medlem.

Nei, ikke alltid. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

5664, går helt sikkert glipp av neste runde tall også :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

1432. Det ramler inn, men fra hvor? Jeg ser jo nesten aldri innlegg med masse plusser. Bortsett fra det ene. :D

1502. Med 70 + pr dag tar jeg snart igjen katten. :P Heia plusshorene.

Skrevet

Jeg har fått 939 plusser på 684 innlegg.

Rart det der, jeg får jo stadig høre av folk her inne hvor frekk og ufordragelig jeg er, men det finnes tydeligvis noen som er enige med meg, da :fnise:

Skrevet

777 plusser! :jepp:

Skrevet

Jeg har null jeg! Så kul er jeg! Men så er jeg helt ny da:)

• Liker 5
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg har fått 939 plusser på 684 innlegg.

Rart det der, jeg får jo stadig høre av folk her inne hvor frekk og ufordragelig jeg er, men det finnes tydeligvis noen som er enige med meg, da :fnise:

8559 pr akkurat nå. Det at man får plusser betyr altså ikke at man ikke kan være frekk og ufordragelig også. :lur:

Gjest Bobler
Skrevet

Jeg har null jeg! Så kul er jeg! Men så er jeg helt ny da:)

Du har 1! :bolledeig:

Skrevet

3333!!!!

Fan!

Dette må feires!

• Liker 2
Skrevet

5020 :bolledeig:

Og hvordan har du fått dem? :filer:

"Gi meg plusser nåå" "Jeg vil ha plusser" "åå kosemoseoverdose, la oss plusse på hverandre :sengekos: "

De plussene dine er ikke verdt et halvt poeng per stykk :filer:

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

"Gi meg plusser nåå" "Jeg vil ha plusser" "åå kosemoseoverdose, la oss plusse på hverandre :sengekos: "

Hjelpes. hvor kom det bitre oppgulpet fra?

• Liker 2
Skrevet

Hjelpes. hvor kom det bitre oppgulpet fra?

Det var ikke et oppgulp, men jeg har klart å irritere meg ganske kraftig over ditt nærvær i alt som finnes av plssankingstråder. Du og "klikken" din plusser hverandre høyt og lavt. Jeg har ikke sagt noe før, men når du da faktisk kommer inn hit og jobler over ditt høye antall, da blir det for dumt. Jeg kunne ikke dy meg lenger. Ha i alle fall nok selvinnsikt til å vite at når du har fått plussene på den måten som du har, så betyr de ingenting.

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det var ikke et oppgulp, men jeg har klart å irritere meg ganske kraftig over ditt nærvær i alt som finnes av plssankingstråder. Du og "klikken" din plusser hverandre høyt og lavt. Jeg har ikke sagt noe før, men når du da faktisk kommer inn hit og jobler over ditt høye antall, da blir det for dumt. Jeg kunne ikke dy meg lenger. Ha i alle fall nok selvinnsikt til å vite at når du har fått plussene på den måten som du har, så betyr de ingenting.

At du irriterer deg over meg tror jeg sier mer om deg enn meg. Og jeg har da ikke sagt noe om hvorfor jeg er glad for plussene mine? Så hvor får du det fra ta jeg har liten selvinnsikt?

Har det slått deg at jeg får plusser fordi jeg stort sett prøver å være blid og hyggelig?

I motsetning til deg så er jeg ikke med i en konkurranse om å være mest mulig sur og grinete.

Jeg hadde oppført meg på akkurat samme måte om det ikke fantes plusser også.

Hvis du ikke liker mitt nærvær får du sette meg på ignore.

Skrevet

Synes Maria er søt, jeg. Hvordan hun har fått plussene sine, betyr faktisk ingen ting, siden ingen er tvunget til å plusse. Folk liker henne vel, da, ellers hadde det vel ikke nyttet hvor mye hun tryglet og ba om plusser? Kan forresten ikke si at jeg har sett henne på pluss-plukking.

*kosemoseoverdoser deg på pur faen :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...