Mynona Skrevet 9. oktober 2011 #221 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hva tenker du på? Fordi de har hatt sex der inne? Hva med guttene da? Hva er de da? De er vel tøser de og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #222 Del Skrevet 9. oktober 2011 De er vel tøser de og... Vet ikke om de er tøser, men Kasper og Andreas er tullinger begge to. Heier heller på Simon og Sy Lee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #223 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvilken episode er det kommet til i danmark, og hvor ser dere det? Jeg heier på Irina og Kasper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #224 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvilken episode er det kommet til i danmark, og hvor ser dere det? Jeg heier på Irina og Kasper Har sett til og med 21. Hvor ser du det? Håper Irina og Kasper taper hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #225 Del Skrevet 9. oktober 2011 Har sett til og med 21. Hvor ser du det? Håper Irina og Kasper taper hardt! Jeg har sett 18, ikke 19 og 1o min inn i 20. Fant ikke resten av episodene. Youtube. Ånei. Ryker de? Fader da Hvor har du sett de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #226 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har sett 18, ikke 19 og 1o min inn i 20. Fant ikke resten av episodene. Youtube. Ånei. Ryker de? Fader da Hvor har du sett de? Ah nei, har ikke røket enda, jeg ville ikke spoilet det. Laster ned torrents. Men dette er ikke noe jeg oppfordrer til osvosv.(er ikke lov til å snakke om piratkopiering her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #227 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ah nei, har ikke røket enda, jeg ville ikke spoilet det. Laster ned torrents. Men dette er ikke noe jeg oppfordrer til osvosv.(er ikke lov til å snakke om piratkopiering her) Har prøvd å søke de opp på torrents, men finner de ikke :/ Og midt i den episoden hvor maria skulle avsløre seg da.. fuck. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 10. oktober 2011 #228 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ser at de har flyttet programmet til klokka 23.00 nå. Er det virkelig så få som ser programmet at de har flyttet det? Noen som vet når det går i reprise? For dette blir altfor seint til meg som skal tidlig opp:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #229 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ser at de har flyttet programmet til klokka 23.00 nå. Er det virkelig så få som ser programmet at de har flyttet det? Noen som vet når det går i reprise? For dette blir altfor seint til meg som skal tidlig opp:( Går ikke reprise, men er gratis å se på www.tv3play.no ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 10. oktober 2011 #230 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ser at de har flyttet programmet til klokka 23.00 nå. Er det virkelig så få som ser programmet at de har flyttet det? Noen som vet når det går i reprise? For dette blir altfor seint til meg som skal tidlig opp:( Du kan se det når som helst på TV3 Play på nettet (etter at episoden har blitt vist). Når det går i reprise vet jeg ikke, antageligvis seint på natta evt. helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 10. oktober 2011 #231 Del Skrevet 10. oktober 2011 Du kan se det når som helst på TV3 Play på nettet (etter at episoden har blitt vist). Når det går i reprise vet jeg ikke, antageligvis seint på natta evt. helg. Ja vet det, men har ikke tålmodighet til å se tv på nett dessverre:/ Må ha det på tv'n liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 10. oktober 2011 #232 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja vet det, men har ikke tålmodighet til å se tv på nett dessverre:/ Må ha det på tv'n liksom. Overføre bilde fra pc til tv? Det jeg gjør, spesielt nå som episodene går så seint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 10. oktober 2011 #233 Del Skrevet 10. oktober 2011 Overføre bilde fra pc til tv? Det jeg gjør, spesielt nå som episodene går så seint. Det hørtes komplisert ut:p Er ikke så veldig teknologisk av meg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #234 Del Skrevet 10. oktober 2011 Å nei. Jeg må se dete på nett idag fordi tv på hytta er ødelagt. Men da kommer ikke epioden før 24 da?? Fader.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #235 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er skremmende at Maria er så fin, med tanke på at hun har vært mann. Hvordan tror dere vaginaen og puppene er, blir de god kvalitet etter operasjoner og hormoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #236 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er skremmende at Maria er så fin, med tanke på at hun har vært mann. Hvordan tror dere vaginaen og puppene er, blir de god kvalitet etter operasjoner og hormoner? Ja, hun er utrolig vakker. Tror hvertfall puppene ser rimelig normale ut. Det er jo silikon. Resten vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. oktober 2011 #237 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er skremmende at Maria er så fin, med tanke på at hun har vært mann. Hvordan tror dere vaginaen og puppene er, blir de god kvalitet etter operasjoner og hormoner? Woow.. tydeligvis noe jeg gikk glipp av når jeg gikk i dusjen... Vet de andre det?? Eller er det bare vi seere som vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #238 Del Skrevet 10. oktober 2011 Woow.. tydeligvis noe jeg gikk glipp av når jeg gikk i dusjen... Vet de andre det?? Eller er det bare vi seere som vet det? Nå vet alle om at hun en gang hadde en boa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #239 Del Skrevet 10. oktober 2011 Forstår dere dansk når de snakker på dansk versjon av fristet? :O Skjønner ingenting, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #240 Del Skrevet 10. oktober 2011 Forstår dere dansk når de snakker på dansk versjon av fristet? :O Skjønner ingenting, jeg.. Ja. forstår det meste. Er en vanesak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå