Casall Skrevet 27. september 2011 #181 Del Skrevet 27. september 2011 Og Tina har fortsatt ikke fått noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #182 Del Skrevet 27. september 2011 I neste episode.. Forresten. I den danske utgaven er det allerede 4stk som har hatt sex.. såååååååååååååååå spennende at folk knuller da :S Er pga fristelsene vi ser på programmet ikke for å se at folk klarer å knulle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #183 Del Skrevet 27. september 2011 såååååååååååååååå spennende at folk knuller da :S Er pga fristelsene vi ser på programmet ikke for å se at folk klarer å knulle. Herregud. Hva er problemet ditt? Sa ikke noe om at det var spennende, eller mer gøy å se på enn den norske versonen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #184 Del Skrevet 28. september 2011 Hadde jeg vært i Jenny eler Khalid sin situasjon idag så hadde jeg takket ja til fristelsen! Alle hadde skjønt det valget. Synes det er mer tull at Preben takket ja til sin fristelse! Så hadde jeg vært der i huset så hadde nok hvertfall jeg vært irritert på at at Preben ikke står imot en såpass enkel fristelse. Håper Malin endelig ryker! Ikke prøver hun å være sosial,ikke smiler hun og hun gjør jo faen ikke annet enn å klage og sutre! Men synes det var synd hun ikke tok imot fristelsen når lagkameratene stemmer hun ut uansett hvilken innsats hun viser for laget uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #185 Del Skrevet 28. september 2011 håper preben ryker.. liker han ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. september 2011 #186 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg fikk ikke sett i går, kan noen gi meg en kort oppsummering på fristelesene i går? Og hva som ble valgt. Hva skjedde med Kahlid og Jenny? Hun så litt utilpass ut i den spooninga på reklamen. Var hun det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #187 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg fikk ikke sett i går, kan noen gi meg en kort oppsummering på fristelesene i går? Og hva som ble valgt. Hva skjedde med Kahlid og Jenny? Hun så litt utilpass ut i den spooninga på reklamen. Var hun det? Khalid og Jenny fikk hver sin fristelse. Khalid kunne få 30.000 ringeminutter til sin familie i Irak(?), mens Jenny kunne får en privatetterforsker til å lete etter familien hennes i Colombia (Jenny er adoptert). Begge takket nei og ga hvert sitt lag 15.000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. september 2011 #188 Del Skrevet 28. september 2011 Khalid og Jenny fikk hver sin fristelse. Khalid kunne få 30.000 ringeminutter til sin familie i Irak(?), mens Jenny kunne får en privatetterforsker til å lete etter familien hennes i Colombia (Jenny er adoptert). Begge takket nei og ga hvert sitt lag 15.000 kr. Thank you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #189 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har en følelse av at Jenny og Adrian gjorde en feil igår da de frtalt eom lagene.. syns at det sto i brevet at de ikke skulle si noe før han alex sa ifra. så tror det kommer en slags straff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #190 Del Skrevet 28. september 2011 Morsom han programlederen.. hehe.. han som styrer spillet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #191 Del Skrevet 28. september 2011 Likte at Malin føyk ut! Skulle gjerne sett dansk versjon(da jeg bor i DK og har dansk TV3), men dessverre skjønner jeg ikke dansk så godt Ser likevel spennende ut pga. oppførselen deres. Mye mer drama i det danske hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #192 Del Skrevet 29. september 2011 Tina sier hun er professional partygirl. Betyr dette i praktsis at hun har akkurat samme jobb som luksusprostituerte, men de sier ja til sex, mens hun sier nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. september 2011 #193 Del Skrevet 29. september 2011 Har de ikke en tekst-versjon på TV3 i dk? Sånn som NRK har med tekst tv side 777. Synes konklusjonen på partygirlen hørtes riktig ut. Eskortepike het det vel i gamle dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #194 Del Skrevet 29. september 2011 Har de ikke en tekst-versjon på TV3 i dk? Sånn som NRK har med tekst tv side 777. Synes konklusjonen på partygirlen hørtes riktig ut. Eskortepike het det vel i gamle dager. Hvor kan jeg se den danske serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #195 Del Skrevet 29. september 2011 Likte at Malin føyk ut! Skulle gjerne sett dansk versjon(da jeg bor i DK og har dansk TV3), men dessverre skjønner jeg ikke dansk så godt Ser likevel spennende ut pga. oppførselen deres. Mye mer drama i det danske hus! Gi nå faen i spoiling, det er ikke utstemming før i kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 29. september 2011 #196 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Jeg har en følelse av at Jenny og Adrian gjorde en feil igår da de frtalt eom lagene.. syns at det sto i brevet at de ikke skulle si noe før han alex sa ifra. så tror det kommer en slags straff.. Samme her. Endret 29. september 2011 av Casall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. september 2011 #197 Del Skrevet 29. september 2011 Gi nå faen i spoiling, det er ikke utstemming før i kveld!!! Malin gikk ut i går, så det er ingenting som er spoila her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 29. september 2011 #198 Del Skrevet 29. september 2011 Hvordan drittprogram er det her egentlig? Programlederen kan jo ikke bare kaste hun ut, fordi hun liksom ikke fortjener å være der. Herregud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. september 2011 #199 Del Skrevet 29. september 2011 Hvordan drittprogram er det her egentlig? Programlederen kan jo ikke bare kaste hun ut, fordi hun liksom ikke fortjener å være der. Herregud. Jeg tror hun kommer tilbake igjen.. At det er en slags twist eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 29. september 2011 #200 Del Skrevet 29. september 2011 Det er så dårlig. Men jeg må liksom se likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå