Gjest -Sarah- Skrevet 4. februar 2012 #181 Del Skrevet 4. februar 2012 Hva slags pasta spiser du egentlig? Vil gjerne ha litt inspo Det er helt herlig å komme hjem til skinnende rent hus og grønnsåpeduft Haha, stjerne i margen. Jeg vet dessverre ikke hva makroøkonomi er, så jeg kan ikke svare på det Har du blitt noe bedre? Håper du ikke er sengeliggende i helgen! Date med noe godis i helgen da? Jeg har allerede kastet meg over potetgullet. Æsj, kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #182 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Spiser vel egentlig bare fullkornspagetti med kjøttdeig og sånn sopps saus ! Wow, Lampe - du er skikkelig kreativ Ellers pleier jeg noen ganger å bruke en boks med tomatpuré og melk til det blir en rød fin farge, så tilsetter jeg litt ost så den får smeltet neddi sausen/kjøttdeigen.. Nam nam nam, og ikke minst en dæsj rømme på toppen Men jeg har begynt å bruke fullkornspasta i stedet for vanlig, siden det ikke er noen smaksforskjell og er sunnere Lurer nesten på om jeg skal lage sånn skjema til Mr. Mann, kanskje han går inn for å få flere stjerner (?) Må jo lage en konkurranse ut av alt, i alle fall om jeg slipper å gjøre kjedelige ting som husarbeid Det eneste jeg vet om Makro akkurat nå er at det er teit, vanskelig og en skikkelig pain in the ass! Formen er bedre, kun forkjøla nå. Men det er bedre enn feber, så jeg skal absolutt ikke klage. Håper bare at den slipper taket snart, savner å trene skikkelig uten at snørret renner Ble litt styrketrening i går, og bittelitt løping før jeg dro hjem. Godis ja! Jeg spiste opp en hel pose med popcorn mens jeg kikket "90210" og "New Girl" seriene i går, snakk om kos! Edit: Skrivefeil, som vanlig Endret 6. februar 2012 av Lampeskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #183 Del Skrevet 7. februar 2012 Da er det tirsdag igjen. Denne dagen kommer til å bli travel. Må komme meg i gang med rapport skrivingen, så jeg har håp om å bli ferdig til mai I tillegg er det jobb, trening, tur med hunden og sist men ikke minst se den nye episoden av GG og Hart of Dixie Og litt lesing, på sengen eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 8. februar 2012 #184 Del Skrevet 8. februar 2012 Hei! Fikk du gjort alt du skulle i går? Trening har jo virkelig blitt en del av hverdagen din Er Mr.Mann stolt? Ååh, så du Gossip? Blir så irritert på Blair!! Hun er vel den eneste i verden som ikke ville kastet seg i armene på Chuck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #185 Del Skrevet 8. februar 2012 Jepp, alt unntatt lesingen (som vanlig) Men skal ta det igjen nå, veldig snart Ble jaggu meg trening i dag også. 2 km oppvarming på mølla og 45 min med styrke. Mr. Mann mente at jeg ikke trengte mer trening nå, men hallo jeg ser jo resultater og blir mer gira. etter 3-4 uker, har jeg allerede gått ned 5 kg. 5 kg er mye altså, og det vises i tillegg Ja jeg vet det. Dumme dumme Blair, enkelte ganger får man bare så lyst til å klaske henne i bakhodet og spørre hva som feiler henne Alt for engasjert i serien altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 8. februar 2012 #186 Del Skrevet 8. februar 2012 Hehe, det er alltid lesingen som blir bortprioritert. Rart med det! Shit, du har vært flink!! 5 kg er dritbra!! Da er det jo bare å fortsette. Åh, nå ble jeg inspirert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #187 Del Skrevet 9. februar 2012 Alltid, det slår ikke feil det! Jeg er helt sjokkert selv, men for all del positivt sjokkert. Det er så deilig å slippe at alle klærne strammer over altm, og jeg "drar" ikke i klærne for å gjøre de større lenge Men ulempen er jo at når har jeg lyst til å trene hver dag, eller det er vel ikke en ulempe - men kan ikke trene så hardt, går vel sikkert fort lei da Bare si fra så skal jeg Bootcampe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 9. februar 2012 #188 Del Skrevet 9. februar 2012 Har du mange kg igjen nå da? Hopper du fortsatt i joggisen når du kommer hjem, eller er det greit å gå med jeans lenger enn nødvendig nå? Joggisen er skummel. Jeg er klar for å bli bootcampa fra neste fredag Ha en fin dag Lampe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #189 Del Skrevet 9. februar 2012 Hmm, jeg vet ikke Men målet er 3,5 kg unna - men fikk beskjed av trenings "ekspertene" at jeg ikke skulle tenke på vekta, men heller begynne å bygge muskler. Ikke sånn bodybuilder nei Men da får jeg strammet opp langt mer, men kgene "forsvinner" ikke. Vanskelig å forklare, merker jeg Men håper jeg får bort 3 kg til alikevel, da hadde jeg vært fornøyd med kroppen Uff, joggisen er et fast innslag, etter jobb. Kommer meg aldri ut av den rutinen altså Men jeg bruker jo stramme jeans på jobb hver dag, så nå skal ikke det skli ut hvertfall.. No more baggy jeans for me Jeg er klar for å få deg til å komme i gang Haha, det hørtes heeeelt feil ut Nå er det lesing som står på planen Ha en fin dag du også, Sarah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. februar 2012 #190 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Ja, da er du jo snart i mål! Men så er det vedlikehold og muskelbygging da Du får ikke med deg Mr.Mann på trening? Om 1 uke er jeg klar for trening! Tenker å begynne rolig med fjellturer og kanskje litt jogging Prøv å vær flink å lese, så blir mai mer behagelig Har du noen artige planer for helgen? Endret 10. februar 2012 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #191 Del Skrevet 13. februar 2012 Snart i mål, men må prøve som best å opprettholde det jeg har gjort til nå. Mr. Mann nekter å være med på trening, siden han mener at han er i nok aktivitet på jobb. Men en dag, så skal Mr. Mann få på seg treningstøyet å være med. Skjønner ikke at han ikke ha blitt inspirert Viktig å begynne rolig og ikke overkompensere (slik som jeg har gjort Prøver å lese men det er så kjedelig, men har lovd meg selv at denne eksamensperioden skal bli litt lettere enn de forrige (men det sier jeg jo hver gang ) I helgen ble det besøk av en kamerat til Mr. Mann - og en liten tur på byen. Og ikke minst trening på fredag og søndag, selv om jeg ikke var på topp i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 13. februar 2012 #192 Del Skrevet 13. februar 2012 Hatt en bra start på uken? Mandager må jo være den desidert kjipeste dagen ever. Hehe, vedder på at han har blitt inspirert! Men når han kan spise hva han vil uten å legge på seg et gram, så skjønner jeg jo at sofaen blir mer interessant enn trening Hvor mange treninger blir det denne uken? Høres ut som du har hatt en koselig helg. Noe potetgull-date? Og igjen - det er så sykt bra gjort å trene i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #193 Del Skrevet 14. februar 2012 Misliker mandager så sterkt! Bare tull, burde bare hoppet direkte på tirsdag Ja, det er noen som har det sånn som Mr. Mann - jeg er derimot misunnelig ut av en annen verden for det. Men som jeg sier til han; Det hjelper ikke å være slank, for musklene kommer ikke av tv titting Var på trening i går, men har vært litt ivrig på trening i det siste så jeg lurer på om jeg har forsrukket akilles senen min i ankelen, i alle fall vondt å gå på Men var å trente styrke i går da, og har som mål å trene styrke onsdag, fredag og søndag (+ kanskje litt jogging, om foten tillater det) Ja, kan ikke klage på denne helgen, hele tiden noe som skjedde. Jeg blir så fort rastløs, så det er godt å komme seg på trening i helgene også, dessuten mister jeg fort rutinene mine. Så det er bedre å bare dra på trening annenhver dag og la det bli en rutine, som SKAL følges Bittelitt potetgull ble det, ca 10 flak Men jeg momset i meg en popcorn pose derimot Det var godt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 14. februar 2012 #194 Del Skrevet 14. februar 2012 Ja, jeg stemmer også for å hoppe over mandagene! Du har jo rett da, selvom man er slank kommer ikke musklene av seg selv Og en vakker dag så kan han vel ikke spise hva han vil lenger uten å legge på seg. Skjer ikke det med de fleste a? Håper akillesen din kommer seg fort! Ikke gøy med skader, hvertfall ikke nå som du er så godt i gang! Skjønner den med å holde på rutinen. Da jeg trente aktivt (aktivt for meg var 4 dager i uken), så måtte jeg holde meg til det. Hvis jeg hoppet over en trening eller to var det så fort gjort å hoppe over enda flere Noe spennende som skjer denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #195 Del Skrevet 17. februar 2012 Lampe og Sarahs uker starter på tirsdager fra nå av Jeg håper inderlig at han snart legger på seg, og finner ut at det ikke går ann å bare sitte å spise hva man vil uten å trene. Hadde virkelig kunne trengt selskap noen ganger, mangler ikke motivasjonen til å trene alene - men savner virkelig å ha litt selskap og ikke minst noen å konkurrere i mot. Siden konkurranseinnstinktet mitt blir vekket til liv, av ingenting Akillesen er blitt litt bedre, men må nok holde meg unna mølla ut uken. Men var å trente styrke på mandag, onsdag og torsdag! Kjentes nesten ut som at magemusklene var på vei til å grave seg ut av magen i går kveld Ulempen nå er at jeg blir så forferdelig rastløs de dagene jeg ikke er på trening, så jeg ender fort opp med å dra på trening - selv om jeg burde vente til neste dag. På en måte er det jo veldig greit, men på en annen side så kan det bli for mye trening også. Men begynner jo nesten å kunne se sixpack på magen også, så motivasjonen er jo større enn noen sinne Eneste som har skjedd denne uken, så langt hvertfall er nok jobb, lesing og trening. Herre min for et kjedelig liv jeg har Skal bli godt med helg hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #196 Del Skrevet 20. februar 2012 Da er den nye uka begynt, og jeg sier meg fornøyd og ikke minst stolt over å ha klart å komme meg på trening 5 ganger forrige uke Snakk om å ha motivasjon?! I dag bærer det nok avgårde nok engang, og godt er det. Trenger å få ut litt frustrasjon/irritasjon etter en liten diskusjon med Mr. Mann i går.. Ingen Mann er perfekt, ei heller min Mr. Mann - men forhåpentligvis ordner alt seg. Blir litt kjedelig i lengden når man har vært sammen i en stund å går tom for ting å snakke om, eller ting som en kan finne på i denne bitende kulden. Tips mottas med takk Blir liksom så lei av å kun se film/tv sammen, vil jo at VI skal være sammen og tilbringe tid sammen, hva jeg egentlig forventer - vet jeg jo ikke selv engang... Skal ikke være enkelt, men vet jo at jeg vil jo ikke være uten han for alt i verden - så ting går seg nok til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 21. februar 2012 #197 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Seriøst 5 ganger Bøyer meg i støvet! En venninne har det problemet med sin samboer nå, at de ikke gjør noe sammen annet enn film. Og det tærer skikkelig på forholdet. De har kommet frem til at begge må prøve å komme på ting å gjøre sammen, og at de må gjøre ting hver for seg. Hva med å gå tur, og kakao når dere kommer inn? Ut å spise middag? Kino? Bowling? Spille tv-spill? Skitur? Gå tur med hunden sammen hånd i hånd? Museum? Biltur? Skøyter? Romantisk aften? Sexspill? Nei aner ikke jeg. Kjipt når det er kaldt og glatt ute, og man bare vil være inne Håper det ordner seg for dere Endret 21. februar 2012 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #198 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg er helt imponert selv, denne uken har det vært trening hver dag siden søndag, lurer på om jeg ikke skal pine meg selv litt denne uken og se om jeg klarer å holde målet som jeg klarte forrige uke. Har kommet i en så god rutine nå med styrke annenhver dag og løping annenhver dag Veide meg skikkelig her om dagen, gjett hva? Jeg har totalt gått ned 7,0-7,5 kg! Jeg trodde ikke mine egne øyne engang, men jaggu alle timene som ligger bak de kgene Ja, det er liksom ikke så enkelt. Blir så fort til at man glemmer å sette pris på hverandre en travel hverdag, og det er jo det siste jeg vil. Virker liksom som alt blir mer som et tiltak fra hans side, siden han nå har en fysisk jobb - så vil han bare slappe av når han kommer hjem. Føler meg liksom litt alene på å dra lasset, og det er ikke så gøy.. Mange gode tips der, og de skal nok prøves ut Hadde bare våren og sommeren kunne kommet, det er liksom som så mye mer koselig å være ute da, og ikke minst mer lettvindt. Slipper å fryse seg i hjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 23. februar 2012 #199 Del Skrevet 23. februar 2012 Wooooow, grattis med vektnedgang! Sykt flink Hm, skjønner han ikke problemet? Føler ikke han at dere burde gjøre ting sammen? Sofakveld er koselig det altså, men kanskje ikke hver dag Nå er snøen smeltet bort her hvertfall, jippi! Hvis det bare hadde sluttet å regne i tillegg så hadde alt vært supert. Nå er vi over halvveis i uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #200 Del Skrevet 24. februar 2012 Takk Kjenner at nå er motivasjonen på topp! Har allerede klart målet mitt i dag om jeg drar på trening, da blir det 5 gangen denne uka. Wooohoo Alltid koselig med en sofakveld eller to eller tre.. Men det blir litt kjedelig i lengden det også. Han er veldig glad i å spille tv spill/ data spill, og synes det er en grei avkobling i den stressende hverdagen. Og det har jeg jo ingen problemer med å forstå, men hver eneste dag da?! Åååå, den som fant opp tv spill burde satt en grense på hvor masse det går ann å spille på en dag Men fordelen er jo at jeg får sett seriene mine, lest osv. Snøen er heldigvis borte her også, men det regner jo i alle retninger ute.. Gleder meg til våren og sommeren kommer, skal bli godt å komme seg ut å trene litt også. Selv om jeg faktisk foretrekker å løpe på mølla der jeg faktisk ser hvor langt jeg har løpt og bestemmer selv vanskelighetsgraden, kan ikke bare trykke på en knapp for å få det litt lettere når man er ute å løper Det er FREDAG Endelig.. Har du noen planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå