Gå til innhold

Spennende tider!

Selma_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei-hei! Hvordan går det med deg? Ser du er bekymret for tiden..:( Vet selv hvordan det er. Jeg tror knøttet ditt har det helt fint jeg! Har jo selv opplevd en del blødninger(ferskt blod) og her går det visst fint! Hva kom hcg-prøvene på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :hallo: Har ikke fått tid til pc-sitting siden ultralyden, men nå skal dere få høre!

Vi fikk se en frisk baby med bankende hjerte :rodmer: Ble veldig lettet når jeg fikk se h*n!

Jeg klarte nesten ikke å se hjertet banke da, men det gjorde mannen og legen tydelig. Tror jeg var litt "ut-av-meg-sjæl" akkurat da. Legen sa jo hvor lang h*n var og sånn (og ny termin), men det husker jeg ikke noe av :( Så lurer på å ringe på mandag for å høre om det er slikt de har skrevet ned :gjeiper:

H*n rørte ikke så mye på seg, men det var helt greit sa legen. Det så ut som en frisk og fin baby :strix:

Så i helgen skal familien få vite den gode nyheten, og til uka forteller jeg det til sjefen :jepp:

Er fremdeles innerst inne redd for å fortelle det til folk, at jeg liksom jinxer graviditeten, og at noe galt skal skje rett etterpå... Men tror også det blir mer virkelig for meg når det er flere som gleder seg over nyheten sammen med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei-hei! Hvordan går det med deg? Ser du er bekymret for tiden..:( Vet selv hvordan det er. Jeg tror knøttet ditt har det helt fint jeg! Har jo selv opplevd en del blødninger(ferskt blod) og her går det visst fint! Hva kom hcg-prøvene på?

Heia! Så bra det går fint med din lille også, til tross for blødninger! Jeg vet ikke tallet på hcg-prøvene, men den første jeg tok denne uka var hvertfall høy, og på mandag får jeg vite stigningen mellom de to prøvene. Nå har jeg jo fått bekreftet liv på UL, men det er fint å høre det flere ganger også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :hallo: Har ikke fått tid til pc-sitting siden ultralyden, men nå skal dere få høre!

Vi fikk se en frisk baby med bankende hjerte :rodmer: Ble veldig lettet når jeg fikk se h*n!

Jeg klarte nesten ikke å se hjertet banke da, men det gjorde mannen og legen tydelig. Tror jeg var litt "ut-av-meg-sjæl" akkurat da. Legen sa jo hvor lang h*n var og sånn (og ny termin), men det husker jeg ikke noe av :( Så lurer på å ringe på mandag for å høre om det er slikt de har skrevet ned :gjeiper:

H*n rørte ikke så mye på seg, men det var helt greit sa legen. Det så ut som en frisk og fin baby :strix:

Så i helgen skal familien få vite den gode nyheten, og til uka forteller jeg det til sjefen :jepp:

Er fremdeles innerst inne redd for å fortelle det til folk, at jeg liksom jinxer graviditeten, og at noe galt skal skje rett etterpå... Men tror også det blir mer virkelig for meg når det er flere som gleder seg over nyheten sammen med oss.

Fantastiske nyheter! Følte at jeg akkurat pustet litt lettet ut på dine vegne!! Du må fortelle hvordan familien reagerte på nyheten!!

:strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Så bra det går fint med din lille også, til tross for blødninger! Jeg vet ikke tallet på hcg-prøvene, men den første jeg tok denne uka var hvertfall høy, og på mandag får jeg vite stigningen mellom de to prøvene. Nå har jeg jo fått bekreftet liv på UL, men det er fint å høre det flere ganger også :jepp:

Blir rørt jeg, jeg vil også se knøttet mitt.. :rodmer:

Jeg får håpe det går bra ihvertfall, har jo kun tatt hcg-prøver. Fikk du gjennom lege eller gikk du til privat? Jeg har sååå lyst på tidlig ul selv, bare for å få bekreftet at alt står bra til. Jeg får alltid tilsendt verdiene på sms etter prøvene, er alt for nysgjerrig til vente til neste legetime.. :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jinxer ingenting med å fortelle det til noen, Selma! ;) Slapp av og vær stolt.. Ting kan jo enda skje, men nå har dere fått bekreftet at alt ser godt ut, og kan dele nyheten med omverden. Ting KAN jo skje helt inntil fødsel, under fødsel, og etter fødsel også, men man kan bare ikke gå og tenke på dette.

Høres ut som en flott opplevelse, om enn noe ut av dæ sjæl opplevelse ;) hehe. Nyt helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også slik at jeg jinxer det, men det er jo helt irrasjonelt! :fnise: Har jo fortalt det til flere for lenge siden og det har gått fint! Blir vel kos å fortelle familien - tenker det blir feststemning i Selma-leiren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har familien fått høre den gode nyheten, og det ble stor jubel og glede! :) Det var nok forventet hos mange, men det er jo allikevel moro å høre det. Mamma kunne fortelle at hun heller ikke merket noe som helst til graviditeten når hun gikk gravid (bortsett fra voksende mage), hun var supersprek hele svangerskapet. Så da har jeg vel kanskje arvet det da..? Og det er jo bra!

Søster gleder seg til å være barnevakt, og jeg gleder meg over å slippe å måtte holde det hemmelig. Nå er det noen venner som ikke har fått høre det, og et par familiemedlemmer til. Så inntil videre har jeg bedt de vi har sagt det til om å ikke kringkaste det så veldig. Vi vil jo gjerne si det personlig til de vi vil først :jepp:

Nå er det julevask i heimen, selv om jeg egentlig er klar for en formiddagslur på sofaen.. Men vaske først, så hvile!

God 3.søndag i advent folks!

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Det var fantastiske nyheter!! :klem:

Ja! :klemmer:

Fantastiske nyheter! Følte at jeg akkurat pustet litt lettet ut på dine vegne!! Du må fortelle hvordan familien reagerte på nyheten!!

:strix: :strix:

Takk ara! Ja, det er jo helt utrolig at det faktisk er noe sprell levende inni meg! Har bilder å se på om jeg plutselig blir i tvil igjen ;)

Så utrolig deilig følelse det må være!! :hoppe:

Gleder meg til vi skal på ultralyd om 1,5 uke!!

Ja, det er kjempedeilig og veldig rart! Ikke lenge igjen til din UL nå, det er vel verdt pengene!

Herlig :strix:

Ja, veldig!

Blir rørt jeg, jeg vil også se knøttet mitt.. :rodmer:

Jeg får håpe det går bra ihvertfall, har jo kun tatt hcg-prøver. Fikk du gjennom lege eller gikk du til privat? Jeg har sååå lyst på tidlig ul selv, bare for å få bekreftet at alt står bra til. Jeg får alltid tilsendt verdiene på sms etter prøvene, er alt for nysgjerrig til vente til neste legetime.. :sjenert:

:klemmer:

Jeg tok det privat. Har jo ikke hatt noe særlig god grunn til å få det gjennom legen. Så det var helt greit.

Jeg får også resultat av hcg på sms, men ikke noe tall. Bare at "verdiene er høye og fine" osv. Kanskje be om å få tall neste gang..?

Du jinxer ingenting med å fortelle det til noen, Selma! ;) Slapp av og vær stolt.. Ting kan jo enda skje, men nå har dere fått bekreftet at alt ser godt ut, og kan dele nyheten med omverden. Ting KAN jo skje helt inntil fødsel, under fødsel, og etter fødsel også, men man kan bare ikke gå og tenke på dette.

Høres ut som en flott opplevelse, om enn noe ut av dæ sjæl opplevelse ;) hehe. Nyt helga!

Ja, ut-av-meg-sjæl-opplevelse var det definitivt. Er nok litt tryggere nå, så neste steg er å ikke bekymre seg for at treningen skal skade. Steg-for-steg på veien mot gravidglød! :fnise:

Jeg tenker også slik at jeg jinxer det, men det er jo helt irrasjonelt! :fnise: Har jo fortalt det til flere for lenge siden og det har gått fint! Blir vel kos å fortelle familien - tenker det blir feststemning i Selma-leiren! :)

Ja, jeg har jo også fortalt det til et par stk for flere uker siden, og har tydeligvis gått fint så langt. Er vel bare det at jo fler som vet det, jo flere ganger hadde jeg måttet repetere at det gikk galt hvis det hadde gjort det.. Dum tanke, og jobber med å få den vekk.. Nå er det i hvertfall glede i familie-leiren her ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten; jeg må jo nesten juble litt for 12 uker! :strix:

Selv om tidlig UL satte meg litt tilbake, må bare ringe og høre hva som var korrekt termindato igjen.. Så jeg tenker i dag at jeg er 12 uker, for å endelig føle at jeg er over den skumleste perioden. Så får jeg heller justere når jeg er litt lenger på vei..

Har hatt så utrolig mye mensmurringer (litt sterkere enn vanlig) i helgen. Blir selvfølgelig bekymret, men mannen er flink til å minne meg på at det er helt normalt. Som han sier: "Det står jo i appen at det er sånn det skal være nå"... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...