Personlig12 Skrevet 17. september 2011 #81 Skrevet 17. september 2011 Ikke lurt å tenne seg en røyk helt opptil vennina di som bruker et tonn med hårspray. Heller ikke lurt å få latterkrampe å være ute av stand til å hjelpe henne når hele håret hennes står i fyr og flamme. Ikke lurt å prøve å tisse i en sørpete nedoverbakke når det renner en elv nedenfor deg. Da ryker du rett i elven. Altså: Ikke lurt å ha 7 i promille og tro du har full kontroll.
Gjest grønnfi Skrevet 20. september 2011 #82 Skrevet 20. september 2011 Jeg oppdaga akkurat at jeg var tom for barberblader SÅ fant jeg ut at det overhodet ikke er lurt å knabbe en engangshøvel og ta av plastdekselet MOT bladene Heldigvis kunne jeg knabbe et blått plaster med rosa flamingoer fra samme skuff.
Gjest henriett3 Skrevet 20. september 2011 #83 Skrevet 20. september 2011 (endret) Det er ikke lurt å sette en pizza i ovnen, for så å glemme det. Nå har jeg ikke mat Endret 20. september 2011 av henriett3
Antheia Skrevet 20. september 2011 #84 Skrevet 20. september 2011 Ikke lurt å vaske så mange maskiner med klær rett etter hverandre hvis du ikke har tørketrommel, eller er HELT SIKKER på at du har plass på tørkestativet til alle klærne. Jeg bor nå i en klesjungel... 1
Gjest grønnfi Skrevet 22. september 2011 #85 Skrevet 22. september 2011 Det er IKKE lurt å bøye seg frem når det henger en jæ... stang ned fra taket Blåveis nå.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå