Gjest nupp Skrevet 12. september 2011 #61 Skrevet 12. september 2011 ikke lurt å bruke antibac som sminkefjerner. gjorde det på ei vennine hehehe.. stakkars 1
Gjøa Skrevet 12. september 2011 #62 Skrevet 12. september 2011 (endret) Ikke lurt å hoppe ned trappa med hoppeball. Endret 10. juni 2014 av Gjøa 3
Gjest Nedfall Skrevet 12. september 2011 #63 Skrevet 12. september 2011 Ikke lurt å hoppe ned trappa med hoppeball. Var kanskje tre år. Det var gøy de to første trinnene. Jeg brukte ei skumgummimadrass. Funka helt fint.
Gjest otrivin Skrevet 12. september 2011 #64 Skrevet 12. september 2011 ikke prøv å style/staile (tippe bakover? aner ikke hvordan det skrives) med trehjulssykkel!!!!!!! VONDT
Plutseliten Skrevet 13. september 2011 #65 Skrevet 13. september 2011 genial tråd. Ikke lurt å tro at man har blitt verdensmester på et par timer i slalåm. Det endte opp med hull igjennom haka og en knekt tann for min del. Har ikke stått på ski siden den gang.. Lurer på hvorfor.
She_Leiva Skrevet 13. september 2011 #66 Skrevet 13. september 2011 Ikke lurt og glemme at et vindu IKKE er et speil bare fordi du kan se deg selv. Var noen mektig imponerte butikkdamer på Åhlens som kom ut og sa at jeg ikke kunne gjøre sånn i vinduet deres. 2
Savagedlight Skrevet 13. september 2011 #67 Skrevet 13. september 2011 Ikke lurt å kommentere nøytalt i politiske tråder på KG, for da blir man raskt stemplet som FrP'er, SV'er, RV'er, AP-***, nazist og kommunist. 2
Savagedlight Skrevet 13. september 2011 #68 Skrevet 13. september 2011 Ikke lurt og glemme at et vindu IKKE er et speil bare fordi du kan se deg selv. Var noen mektig imponerte butikkdamer på Åhlens som kom ut og sa at jeg ikke kunne gjøre sånn i vinduet deres. Det må ha vært så flaut!! Men hysterisk morsomt i ettertid, sant?
She_Leiva Skrevet 13. september 2011 #69 Skrevet 13. september 2011 Det må ha vært så flaut!! Men hysterisk morsomt i ettertid, sant? Der og da holdt jeg på å dø av ydmykelse, men i ettertid er det noe både jeg og sambo ler av. Det som er verst av alt var at jeg sto og sjekka om jeg hadde en "buse" i nesa siden det føltes ut som om det vibrerte der oppe... Sto med fingeren godt planta i snyteskaftet da de to damene kom... HAHA, ler bare jeg tenker tilbake på det nå, for jeg sjekka jo om det var noen rundt meg som kunne se meg ,men overså/glemte HELT at det var ett vindu jeg sto å plukka "gull" i. 1
Gjest otrivin Skrevet 15. september 2011 #71 Skrevet 15. september 2011 Ikke lurt å stå å sminke seg etter en hard natt i et vindu på en bil når det faktisk sitter noen inni. Var ganske pinlig da han rullet ned vinduet og sa "tror det er bra nå!" 5
Capricorn Skrevet 16. september 2011 #72 Skrevet 16. september 2011 Ikke lurt å stå å sminke seg etter en hard natt i et vindu på en bil når det faktisk sitter noen inni. Var ganske pinlig da han rullet ned vinduet og sa "tror det er bra nå!"
K.B.E Skrevet 17. september 2011 #73 Skrevet 17. september 2011 Det er ikke lurt å drikke eller spise noe om du vet du kan komme til å le.
Munchlax Skrevet 17. september 2011 #74 Skrevet 17. september 2011 Det er ikke lurt å nyse rett inn i en vifte som går... 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #75 Skrevet 17. september 2011 ...og forøvrig nevner jeg at det ikke er særlig lurt å prøve å tilfredsstille seg selv efter at man har kuttet sterk chili, selv om man har vasket hendene godt. ELLER å la kjæresten tilfredsstille deg etter at han har dryssa tørka knust chili over middagen..
MalloryK Skrevet 17. september 2011 #76 Skrevet 17. september 2011 Det er ikke lurt å glemme at man skal ut, for så å spise en masse Läkerol 1
Gjest Survival Skrevet 17. september 2011 #77 Skrevet 17. september 2011 Ikke lurt å invitere hele svigerfamilien og slekt på middag, lage fylte kyllingfilèter og bruke MINT-TANNPIRKERE (tannpirkere med mintsmak) for å holde kyllingen lukket. Smakte merkelig nok litt rart av den kyllingen ja... 1
Gjest navnelapp Skrevet 17. september 2011 #78 Skrevet 17. september 2011 Det er ikkje lurt å tenke at ein skal ha på rulleskøyter når ein skal ut på trilletur med barnevogn, og ta på rulleskøytene medan ein sit i bilen og så ta tak i vogna for å røyse seg, og så... (Dette hendte ikkje meg, men ein venn av eksen. Ja, vogna velta. Heldigvis enda barnet med voksipose og det heile oppå pappaen som låg og sprella på bakken med beina i veret.)
nettvenninnen Skrevet 17. september 2011 #79 Skrevet 17. september 2011 Ikke lurt å være 17 år, jobbe i radio,baksnakke den sure teite og ikke minst late sjefen. Og da glemme å ta av mikrofonen, slik at du kan glede deg over tanken på at du nå har fått minst 3000 vitner på det du har sagt... 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #80 Skrevet 17. september 2011 Ikke lurt å stå å sminke seg etter en hard natt i et vindu på en bil når det faktisk sitter noen inni. Var ganske pinlig da han rullet ned vinduet og sa "tror det er bra nå!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå