Gå til innhold

Ikke lurt tråden!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke lurt å fjerne øyensminke med neglelakkfjerner, selv om man er full og flaskene ser like ut med ølbriller på.

Det har jeg også gjort! For å nevne en annen ting som svir i øya.. Ikke lurt å bake løssnus rett før man setter inn linser.

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Det har jeg også gjort! For å nevne en annen ting som svir i øya.. Ikke lurt å bake løssnus rett før man setter inn linser.

ååhAU!

Gjest Solmåne
Skrevet

Ikke lurt å helle antibac som er ment for hender, skitne dørhåntak o.l på et langt kutt i armhulen etter barberhøveluhell. :snurt:

Skrevet

Ikke lurt å helle antibac som er ment for hender, skitne dørhåntak o.l på et langt kutt i armhulen etter barberhøveluhell. :snurt:

ai ai....

Skrevet

Det er ikke så lurt å trimme lightern til bestemor til max flamme, for så å fyre opp hele luggen hennes senere når hun skal ha seg en røyk.. :sjenert:

  • Liker 11
Skrevet

:skratte: Genial tråd!

Ikke så lurt å pusse tenner med sink salve fordi man ikke kan se forskjell på tubene etter ei hard natt på sykehuset...

Skrevet (endret)

Ikke lurt å ta bodylotion i håret isteden for shampo.. :glare:

(Ja, jeg tok feil flaske, de så helt like ut med såpe i øya)

Hvorfor har du bodylotion i dusjen? Er fort gjort å ta feil. Jeg har vasket håret med alt fra underlivssåpe til barberskum..

Det er ikke lurt å bruke neglelakk på øyelokkene. Som 10-12-åring fikk jeg for meg at dette var lurt og ikke minst fint. For det første svidde det noe helt grusomt, og da det tørka var det nesten umulig å blunk. Og det føltes som om jeg rev av meg øyelokkene da jeg skulle ha det av. Ikke var det pent heller, i følge brodern så jeg ut som ei russer****. :ler:

Endret av Iah
  • Liker 2
Skrevet

Det er ikke specielt lurt å bevege overkroppen raskere ned en trapp end bena kan følge med....

Dessuten bør man ikke begynde å snakke om krigen med tyske kollegerman ikke kjender godt, hvis man ikke er helt edru - selv om man prøver å være seriøs. Nå vet jeg ganske godt hvor mye av Tysklands kollektive skam som er gått i arv til senere generasjoner....

  • Liker 3
Skrevet

...og forøvrig nevner jeg at det ikke er særlig lurt å prøve å tilfredsstille seg selv efter at man har kuttet sterk chili, selv om man har vasket hendene godt.

  • Liker 2
Skrevet

...og forøvrig nevner jeg at det ikke er særlig lurt å prøve å tilfredsstille seg selv efter at man har kuttet sterk chili, selv om man har vasket hendene godt.

Samboeren min signerer denne! I hans tilfelle skulle han på do rett etter å ha kutta chili, og så hører jeg et kjempebrøl fra badet... :fnise:

  • Liker 2
Skrevet

Når vi er innpå chili. Det er heller ikke lurt å kutte chili og etterpå klø seg i øynene :(

Det er ikke lurt å si til broren sin at neglelim (KJEMPESTERK) er evigvarende lipgloss :sjenert: og dermed skal han overbevise søster at hun er dum, naiv og godtroende ved å ta på seg denne evigvarende lipglossen :sjenert:

  • Liker 1
Gjest Mahareth
Skrevet

når vi er inne på temaet, noen som har erfaring med pizza på engangsgrill?

Ikke personlig, men et par i min nærmeste familie sier at grandiosa kan fint stekes på engangsgrill. De gjorde det mange ganger i sommer! :tommelopp:

Er ikke lurt å fjerne linser heller etter å ha kuttet chili...

Skrevet

Ikke lurt og ringe å kjefte på typen uten og sjekke at det virkelig er HANS nummer du ringer. Kan si at jeg ikke var høy i toppen når jeg skulle på jobb og treffe sjefen dagen etter...

Skrevet

Ikke lurt å sende en slibrig melding til onkelen sin når den egentlig skal til noen heeelt andre :sjenert:

  • Liker 1
Skrevet

Når vi er innpå chili. Det er heller ikke lurt å kutte chili og etterpå klø seg i øynene :(

Dette har jeg gjort. Maaaaange ganger, og lærer tydeligvis aldri :fnise:

Ikke lurt å skulle spise saftis, sette fast tunga på den fordi man ikke gidder å vente ett minutt for deretter å dra den løs slik at man også river av seg store deler av det øverste laget av tunga. Det blør veldig mye...... Var vel rundt 8 år eller noe, og husker det veldig godt ennå :fnise:

Skrevet (endret)

Skjedde noe rart her så kom to ganger :)

Endret av Doh
Skrevet (endret)

Det er ikke så lurt å skulle flambere en matrett uten å umiddelbart ta ett skritt tilbake. Med mindre man faktisk ønsker å bli kvitt øyenbrynene sine, da...

Endret av Emera
Skrevet

Det er ikke lurt å fjerne mascara med neglelakkfjerner. Det er aua for øynene!

Jeg snakker av egen erfaring. Var trøtt da sminken skulle fjernes, og fikk av en eller annen grunn tak i feil flaske. :snurt:

Skrevet

Ikke lurt å skulle ta av linsene i senga fordi man har glemt det og ikke gidder å gå ut på badet. Som regel blir det et helvete fordi man ikke får ut linsene, men derimot har et eller annet på fingrene som svir. Det ender som regel med at man løper i vill panikk mot badet, får av linsene, mens tårer og snørr renner og man må dyppe hele hodet i iskaldt vann...

Merkelig nok lærer man aldri, selv om det gjentas med jevne mellomrom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...