Gå til innhold

Ikke lurt tråden!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke lurt å tørke opp vannsøl fra ett teppe med varmepistol.

Men det det ble jo tørt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ikke lurt å prøve å varme kaffen i kaffekannen på nytt... i vannkoker! Den ble lekker i bunn gitt, og oppvarmet kaffe ble ikke de samme som nytraktet. :gjeiper:

Heller ikke lurt å dra på bånn gass alt for fort på anlegget i bilen, når forsterkeren så vidt er sterk nok til å dra anlegget. Et høyt smell, røyk, og en forsterkerbrann senere var det bare å komme seg avgårde å kjøpe ny (takk og lov for at den første ikke var av de dyreste). :gjeiper:

Endret av Namine
Skrevet

Ikke slukk fakler med vann med mindre du har lyst til å ta fyr/det evt. er en snøfonn du kan rulle i tilgjengelig

  • Liker 1
Gjest grønnfi
Skrevet

Det er ikke lurt å legge en hammer på toppen av bokskapet, og så flytte det nevnte skap. :sjenert:

Det er ikke lurt å bli så sint på ungene inne i butikken at du glemmer å se deg for når du demonstrativt skal marsjere ut. Iallefall ikke når butikken har glassdører.

Begge gangene gikk hardt utover nesen, og jeg har fått en "fin" bokser nese.

  • Liker 3
Skrevet

Det er ikke lur å lage suppe mens man står og sender sms.

Man kaster oppi urter, litt tomat, løk, hvitløk, grønnsakene, mobilen.. Joda, heldigvis ikke den dyreste, men kjipt var det.

  • Liker 2
Skrevet

Tydeligvis ikke lurt å bære ett tefat med kjeks på toppen av kaffekanna. Spesielt ikke om den andre hånda inneholder ett stort glass med melk.

Selvom korken på kaffekanna er helt flat, betyr det ikke at den ikke er veldig veldig glatt.

  • Liker 1
Skrevet

Ikke lurt å ta feil kolo-farge for vipper og bryn og farge bryna sorte istedet for brune. Prøvde å gni bort med aske men det hjalp lite. Så sinna ut i 14 dager etterpå.

det har jeg gjort også, og sønnen min sa jeg så ut som Aylar! :hoho: Hvilket jeg tok som et kompliment. :fnise:

Det er ikke så lurt å trimme lightern til bestemor til max flamme, for så å fyre opp hele luggen hennes senere når hun skal ha seg en røyk.. :sjenert:

:hoho:

:skratte: Genial tråd!Ikke så lurt å pusse tenner med sink salve fordi man ikke kan se forskjell på tubene etter ei hard natt på sykehuset...

:rulle:

Hvorfor har du bodylotion i dusjen? Er fort gjort å ta feil. Jeg har vasket håret med alt fra underlivssåpe til barberskum.. Det er ikke lurt å bruke neglelakk på øyelokkene. Som 10-12-åring fikk jeg for meg at dette var lurt og ikke minst fint. For det første svidde det noe helt grusomt, og da det tørka var det nesten umulig å blunk. Og det føltes som om jeg rev av meg øyelokkene da jeg skulle ha det av. Ikke var det pent heller, i følge brodern så jeg ut som ei russer****. :ler:

Jeg har ikke det nå. Dette var da jeg delte leilighet med andre i mine yngre dager, og det ikke var hylleplass på badet, så alt mulig stod på kanten av badekaret.

Neglelakk på øyenlokkene? :rulle:

Skrevet

Gikk på Roaccutane en periode. Den gjør huden utrolig skjør. Det skulle ingenting til før jeg fikk kutt.

Dette glemte jeg en kveld jeg plutselig ble bedt med på byen. Skulle fikse meg i all hast. Når man passerer 30 år kan man få litt ekstra hår i ansiktet og jeg tenkte jeg skulle fjerne det med voks-strips.

Jeg fjernet en god stripe med hud også fra haka........ Blødde som en gris og jeg så ikke lur ut den kvelden på byen :tristbla:

Ikke lurt :sjenert:

  • Liker 3
Skrevet

Ikke lurt å barbere i mellom øyebrynene med barberhøvvel og ende opp med ett halvt bryn :P. Bestilte engang en del sånne sex "lydklipp" med jobbtlf til pappa. Endte med spesifisert regning det - ikke lurt...

  • Liker 1
Skrevet

Ikke lurt å barbere i mellom øyebrynene med barberhøvvel og ende opp med ett halvt bryn :P. Bestilte engang en del sånne sex "lydklipp" med jobbtlf til pappa. Endte med spesifisert regning det - ikke lurt...

  • Liker 2
Gjest grønnfi
Skrevet

Ha ha ha nå kom jeg på enda en ulur ting å gjøre.

Rette på osten i musefella, når den er spent opp er ikke lurt :sjenert: Det gjør igrunnen fryktelig vondt, ikke rart en liten mus dør av det.

  • Liker 3
Skrevet

Det var ikke spesielt lurt og bestille pizza med reker når man ikke visste at den som var på besøk ikke tåler skalldyr og ikke informerte om at det var reker på pizzaen. Fin tur til legevakt ble det. :sjenert:

Skrevet

Øyenbrynsgele på leppene? Smaker ikke godt ihvertfall.

Farge øyebryn med hårfarge...

Spise med biffkniv og ingenting annet når man er veeeldig sulten...

Omrokkere i skapet uten å opplyse samboer om at tannkrem og piercingkrem er byttet om...

Skrevet

Ikke lurt å sovne rundt 2 på natta for så å våkne av vekkerklokka kl. 06:20 om morgenen, for så å tenke "shit jeg glemte å stille klokka riktig! forsinket til jobb!" og så hoppe ut av senga og løpe over gangen til badet før du har slått opp øya i heletatt; som følgelig endte med en solid dunk idet jeg sprang på veggen, en halv meter til venstre for baderomsdøra.

Skrevet

Ikke lurt og ha sex med 4 av kompisene/kollegaene til en i søskenflokken!

  • Liker 2
Skrevet

Savagedlight: HAHHHAA så typisk meg!!! Åhh herlig.

AB: Æsj? Hvorfor FIRE?

Skrevet

Savagedlight: HAHHHAA så typisk meg!!! Åhh herlig.

AB: Æsj? Hvorfor FIRE?

Var 3, tenkte litt feil.

Hadde en periode jeg var veldig nede, drakk mye alkohol og endte opp med de en etter en.. Det er ingen unnskylding, men det ble bare slik. Ganske flau når jeg fant ut at de kjente en i søskenflokken!

Skrevet

Var 3, tenkte litt feil.

Hadde en periode jeg var veldig nede, drakk mye alkohol og endte opp med de en etter en.. Det er ingen unnskylding, men det ble bare slik. Ganske flau når jeg fant ut at de kjente en i søskenflokken!

Hehe var litt teit av meg å æsje helt uten videre da, siden jeg har vært på 4 i samme vennegjeng (riktignok uten å vite det da), men syns selv det er ekkelt at jeg gjorde det, så ble bare naturlig at det var greit å æsje siden jeg har gjort det selv på en måte? Haha Sorry :)

Skrevet

Savagedlight: HAHHHAA så typisk meg!!! Åhh herlig.

Det væste er jo at jeg åpna døraa før jeg sprang inn i veggen...

  • Liker 1
Skrevet

Hehe var litt teit av meg å æsje helt uten videre da, siden jeg har vært på 4 i samme vennegjeng (riktignok uten å vite det da), men syns selv det er ekkelt at jeg gjorde det, så ble bare naturlig at det var greit å æsje siden jeg har gjort det selv på en måte? Haha Sorry :)

Ikke noe og si sorry for ;) Er verre enn det enda, men orker ikke forklare fordi det er så komplisert å vanskelig å forklare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...