Gjest Nedfall Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 (endret) Tja.. kanskje denne tråden kan ta av? Konseptet er enkelt, og jeg kom på det akkurat nå pga en noe uheldig episode med peanøttsmør. Men det kan handle om alt mellom himmel og jord, trenger absolutt ikke handle om mat. Read on: Man nevner noe som man syns var godt/spennende/interessant/whatever, men så viste det seg at dette "noe" hadde noen uforutsette bivirkninger (også kalt "ikke lurt"). Jeg begynner: Peanøttsmør på nyrista brød er godt, men ikke lurt. (Peanøttsmøret smeltet, og datt nedi laptopen) ..og så bortetter. (Kanskje litt barnslig, men tjohoi, jeg blir aldri voksen) Endret 31. august 2011 av Nedfall 3
sequin Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 ONS i en kontainer...... Selv om den var tom når man vil ha litt actionpaction, vil det ikke si at det aldri har vært stinkende søppel oppi. Ikke lurt. 2
Dragonfly84 Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Jeg tok LITT zalo på en ekstra møkkete tallerken og satte den inn i den fulle oppvaskmaskinen, la inn oppvask-tablett og gikk. Det ble såpe utover hele kjøkkengulvet, det gitt. Utrolig hvor mye såpebobler en oppvaskmaskin kan lage av litt zalo!
Gjest Anon Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Ikke lurt å si "hiroshima" når man mente å si "konichiwa" til en japaner. Skal aldri prøve meg på japansk igjen. 6
Gjest otrivin Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 det med zalo er jo dødskult (hvis du gjør det med vilje vel og merke) ikke lurt å "riste" pølser i brødristeren... ehehehe.
sequin Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 det med zalo er jo dødskult (hvis du gjør det med vilje vel og merke) ikke lurt å "riste" pølser i brødristeren... ehehehe. Haha lillesøsteren min kokte nypoteter i vannkokeren! eller.. hun prøvde hvertfall
Gjest otrivin Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 Haha lillesøsteren min kokte nypoteter i vannkokeren! eller.. hun prøvde hvertfall når vi er inne på temaet, noen som har erfaring med pizza på engangsgrill?
Djungelvrål Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 Ikke lurt å sette et brennende lys i nærheten av pcen for så å søle stearin ned i høytalerne!
loffen Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 (endret) Ikke lurt å ta bodylotion i håret isteden for shampo.. (Ja, jeg tok feil flaske, de så helt like ut med såpe i øya) Endret 31. august 2011 av loffen
Burn Skrevet 31. august 2011 #10 Skrevet 31. august 2011 Ikke lurt å si "hiroshima" når man mente å si "konichiwa" til en japaner. Skal aldri prøve meg på japansk igjen. Takk for en god latter!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #11 Skrevet 31. august 2011 Ikke lurt å ta bodylotion i håret isteden for shampo.. (Ja, jeg tok feil flaske, de så helt like ut med såpe i øya) Jeg gjorde det stikk motsatte (shampo på hendene)! Ikke lurt!
Gjest otrivin Skrevet 31. august 2011 #12 Skrevet 31. august 2011 Hvis du lurer på hvordan du ser ut med lysere hår er ikke foundation og pudder veien å gå....... Det tok sikkert 4 uker å få vekk alt og når det var vekke var håret mitt GRÅTT
Djungelvrål Skrevet 31. august 2011 #13 Skrevet 31. august 2011 Ikke lurt å ta feil kolo-farge for vipper og bryn og farge bryna sorte istedet for brune. Prøvde å gni bort med aske men det hjalp lite. Så sinna ut i 14 dager etterpå. 3
bebisss Skrevet 1. september 2011 #14 Skrevet 1. september 2011 otrivin: Hvor gammel var du da du gjorde det? også foundation og pudder??? hahahahaha fortell
altflyter Skrevet 1. september 2011 #15 Skrevet 1. september 2011 Haha. Ikke lurt å bruke den nye macen som bord til å balansere kokende varm te på. gikk hardt ut over både meg og macen^^
lunem Skrevet 1. september 2011 #16 Skrevet 1. september 2011 Av en eller annen grunn kom jeg på at jeg skulle bruke pappa sin barberhøvel... i PANNA! min unskyldning her er at jeg var ganske lita når dette skjedde, men uansett..IKKE lurt! har dun i halve panna den dag i dag!
Gjest otrivin Skrevet 1. september 2011 #17 Skrevet 1. september 2011 otrivin: Hvor gammel var du da du gjorde det? også foundation og pudder??? hahahahaha fortell Hahaha husker ikke, tror jeg var 12 eller 13... Var livredd for at jeg var allergisk mot hårbleking siden jeg klødde på hendene når jeg farget venninnen min sitt håt, og da var faen meg foundation det beste jeg kom opp med for å finne ut om en lysere hårfarge ville passet. Så jeg bare tømte hele flasken i håret og gnidde ut over, der det ikke ble jevnt pudret jeg over. Følte ikke jeg fikk svar på om jeg kledde det, så når jeg endelig fikk ut alt sammen bleket jeg bare håret. MYE enklere <333 1
Gjest Caca Skrevet 1. september 2011 #18 Skrevet 1. september 2011 Ikke lurt å gre håret med en rund børste, bare fordi du ikke gidder å leite etter den skikkelige. Måtte klippe håret kort (det nådde opprinnelig ned til rumpa, var 12år) 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #19 Skrevet 1. september 2011 Ikke spesielt smart å tisse i senga - i overkøya - og prøve å skylde på lillesøster som lå i senga under... (drømte at jeg tok svømmeknappen, må vites!) 4
Gjest uAnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #20 Skrevet 1. september 2011 Ikke lurt å fjerne øyensminke med neglelakkfjerner, selv om man er full og flaskene ser like ut med ølbriller på. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå