Hipphurra Skrevet 13. november 2011 #261 Skrevet 13. november 2011 oi! Alt kan bli snudd på hodet i kveld jo!
MissStiles Skrevet 13. november 2011 #263 Skrevet 13. november 2011 Det kan bli et veldig spennende øyråd!!
Gjest Sunshine23 Skrevet 13. november 2011 #264 Skrevet 13. november 2011 Dumt at Morten gikk ut, men det var ingen bombe heller. Håper HC vinner.
Mamaloco Skrevet 13. november 2011 #265 Skrevet 13. november 2011 Fankern, dette var kjipt Morten er en MYE mer verdig vinner enn Hans Olaf, som bare spiller skittent!
Hipphurra Skrevet 13. november 2011 #266 Skrevet 13. november 2011 Jeg heier litt på Hans Olaf jeg. Jeg liker når en "ledende" gruppe plutselig får litt motstand, så kanskje man får en litt uventet vinner 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #267 Skrevet 13. november 2011 Morten spilte jo skittent selv, sitter der og snakker om hvor viktig det er med ærlighet og ikke å gå bak ryggen på hverandre, men hadde ingen problemer med å gå og sladre til de andre om immuniteten til HC. Hadde noen gjort det samme mot han hadde han klikka helt.
Gjest Raindrops Skrevet 13. november 2011 #268 Skrevet 13. november 2011 Morten oppførte seg litt feigt på slutten der ja. Dessuten synes jeg han syter unødig. Aldri fått noe igjen? Både HC og Cathrine tapte en konkurranse for hans skyld. Mener han at Cathrine burde gjort det nå også? En av dem var faktisk nødt til å gå ut, og da kjemper man selvsagt for seg selv. Utrolig unødvendig av han å plapre. En ting angående skjult immunitet. I den amerikanske versjonen spørr han ikke om noen har en skjult immunitet de vil bruke før stemmene er avgitt, det synes jeg er mye mer spennende. Dumt at de ikke gjør det slik her.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #269 Skrevet 13. november 2011 En ting angående skjult immunitet. I den amerikanske versjonen spørr han ikke om noen har en skjult immunitet de vil bruke før stemmene er avgitt, det synes jeg er mye mer spennende. Dumt at de ikke gjør det slik her. Det gjorde de sist gang, Christer spurte om det var noen som hadde noe de ville si rett før han talte opp stemmene.
Gjest Raindrops Skrevet 13. november 2011 #270 Skrevet 13. november 2011 Det gjorde de sist gang, Christer spurte om det var noen som hadde noe de ville si rett før han talte opp stemmene. Det er sant. Synes han kunne gjort det nå også, så kunne Hans Olav blitt lurt :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #271 Skrevet 14. november 2011 Endelig røk treerbanden. Heier litt op Hans Olav, jeg, evt lillan. Men synes damene lett blir så anonyme, og dilter etter mannfolka, eller henger seg på og blir med på deres spill. Er tåpelig av Morten å syte og klage, han skjønner vel at alle vil vinne, og at når man nærmer seg finalen, så går det ikke an å være bestekompiser lenger. Det har fått dem langt, og nå må alle klare seg selv. Kjedelig med en død episode neste gang, bare med gamle klipp og tilbakeblikk :-(
She_Leiva Skrevet 14. november 2011 #272 Skrevet 14. november 2011 Den eneste jeg ikke synes er en verdig vinner er Cathrine. Hun har seilt igjennom hele programmet via HC. Hun har fått blitt med på det meste av goder og slikt som HC har vunnet, i tillegg har hun ikke gjort noe for å være der, bare diltet etter alliansen sin. Synes forresten det var bra at Morten røk ut. Ikke nok med at han er voldsdømt, men han har også hatt en meget truende oppførsel i Robinson. Jeg så bare på måten han prata til Hans på. Jeg oppfattet det som VELDIG truende...
smalls Skrevet 14. november 2011 #273 Skrevet 14. november 2011 Håper HC vinner hele driten og at Hans Olaf er første som ryker neste gang. Enig i at Cathrine bare har seilet med takket være HC. Hadde det ikke vært for han så hadde hun vært ute for lengst.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #274 Skrevet 14. november 2011 Kan noen fortelle meg hvorfor Morten hadde vært en mer verdig vinner enn Hans Olaf? For jeg ser virkelig ikke noe forskjell i måten de har spilt på. Morten har kanskje oppført seg hakket verre til og med. 3
Gjest Raindrops Skrevet 14. november 2011 #275 Skrevet 14. november 2011 Jeg liker Cathrine jeg. Hun har spilt kortene sine riktig hele veien, og hun har vist seg sterk i konkurranser.
She_Leiva Skrevet 14. november 2011 #276 Skrevet 14. november 2011 Jeg liker Cathrine jeg. Hun har spilt kortene sine riktig hele veien, og hun har vist seg sterk i konkurranser. Jovisst har hun vert sterk i konkurranser, men hun har ikke måttet gjøre noe sånn spillmessig sett fordi hun alltid har sittet trygt imellom Morten og HC, i tillegg har hun hatt venner i den andre alliansen. Hun har vel ikke fått mange stemmer i de øyrådene som har vert, har hun? Det er jo fordi hun har vert så godt som usynelig og bare hengt etter de andre. For meg er ikke det en verdig vinner. En verdig vinner av Robinson er en som viser at h*n har klart seg igjennom mye, en som har overvunnet noen personlige barrièrer og som har vist at h*n Kan få frem hva h*n mener og fremdeles ikke bli stemt ut. Cathrine har kanskje ytret TRE setninger iløpet av ALLE episodene.... 2
Gjest cybergirl Skrevet 15. november 2011 #277 Skrevet 15. november 2011 Veldig dumt at Morten forsvant ut... nå kan det være det samme hvem som vinner. cybergirl+Morten=
Meaty Skrevet 15. november 2011 #278 Skrevet 15. november 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange er opphengt i Morten, er det bare fordi han er fin å se på? 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #280 Skrevet 16. november 2011 Morten er litt bad boy. Jeg faller ofte for bad boys
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå