Gå til innhold

Er det virkelig mulig å ha så god kjemi med noen?


Admeliora

Anbefalte innlegg

Det er ikke så gøy å bli misforstått heller : ) Det er ikke så greit å være på den siden heller.Men jeg klarer jo ikke å kontrollere kroppsspråket mitt til enhver tid. Jeg synes det er trasig å bli misforstått og føler meg DUM selv. Føler meg som en klovn selv av og til . Men jeg kan ikke noe for at folk misforstår meg stadig vekk.

Mannfolk er veldig flinke til å misforstå - det er sikkert.

Så jeg kan faktisk se problemene ifra begge sider.

Det er vanskelig for ei kvinne å være hyggelig mot et mannfolk uten å bli misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Ja, men det går an å ta det litt piano.

Mitt inntrykk er at enkelte har et litt for stort behov for oppmerksomhet og bekreftelse, og at det er derfor de oppfører seg så utadvendt som de gjør. Noe som ikke er en heldig oppførsel.

blir så utrolig provosert når jeg leser sånt.

JA du har sikkert blitt skuffet, men NEI det er ikke de andre det er noe feil med, selvom du kanskje har misforstått deres internsjoner av og til... det er kanskje du selv som får for høye forventninger for raskt... too much too soon...

Kan være slik selv altså, men velger å ikke snu det til noe negativt mot de som faktisk rett og slett bare er populære og omgjengelige..

Anonym poster: 73cfecbd4cad003bd8c790f53714228a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så utrolig provosert når jeg leser sånt.

JA du har sikkert blitt skuffet, men NEI det er ikke de andre det er noe feil med, selvom du kanskje har misforstått deres internsjoner av og til... det er kanskje du selv som får for høye forventninger for raskt... too much too soon...

Kan være slik selv altså, men velger å ikke snu det til noe negativt mot de som faktisk rett og slett bare er populære og omgjengelige..

Anonym poster: 73cfecbd4cad003bd8c790f53714228a

Jeg bare syns ikke at det er noe smart å f.eks klemme folk man ikke kjenner særlig godt.

Spesielt ikke av det motsatte kjønn. Det gir feil signaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid tenkt at om kjemien er der mellom to mennesker, så er den gjensidig. Men det har vist seg å ikke stemme. Så da lurer jeg på om det faktisk er mulig å føle kjemi med noen alene, eller om det jeg har følt rett og slett ikke har vært god kjemi, men noe annet? :sjenert:

Jeg vet ikke, men den ene kan jo ha forelsket seg - selv om man har god kjemi og er venner, har det morsomt sammen. Men begge har da lett for å trekke seg tilbake, hvis det ikke er gjensidig selv om kjemien er god.

Noen ganger kan det være at den andre ikke er klar for et seriøst forhold, eller at forholdet har fått en skjev start, enten at den ene nettopp har gått ut fra et forhold og den andre oppfatter deg som kun en som vil ha en rebourn, eller det kan være mye som hender i et menneskes liv som gjør at man ikke er klar for å engasjere seg fullt og helt. Tap av familie er et eksempel. Men det kan være mye annet, bytte av bosted, ny jobb innebærer mye stress og et nytt forhold innebærer også en viss mengde stress, det er energikrevende og blir det for mye ytre stess, sorg, bekymring og frustrasjoner i løpet av en tid er det lett for at man velger bort nye kjærestekandidater, uten at det er for å såre den andre.

Anonym poster: 23372a32f47988505cd9440aac0a1a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...