Gå til innhold

71 grader nord


MissBradshaw

Anbefalte innlegg

har en følelse av at hilde ikke vinner, fordi martin sa han tenkte på de hver eneste dag at han ble stemt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har en følelse av at hilde ikke vinner, fordi martin sa han tenkte på de hver eneste dag at han ble stemt ut..

får håpe du har rett, etter en 5-6 episoder i serien så unte jeg ikke ekteparet noe som helst, og det var oppførselen deres som ødela det, ikke innsatsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

NOen som vet hvilken by som er i bakgrunnen på den polarbrød-reklamen som går i forbindelse med 71Nord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om vinneren da? Jeg er bare glad Hilde ikke vant. Hadde håpet litt på Håvard, men synes Birgitte fortjente seieren hun også, så jeg ble ikke skuffet over vinneren. Ble glad på hennes vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var rå i finalen! Bar den tyngste sekken, og kom i mål!

Synes hun var en verdig vinner! :)

Kjempe glad på hennes vegne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Birgitte var helt sinnsyk god, kan ikke skjønne at hun klarte å komme seg på beina etter den lange turen.

Når hun klarte alle spørsmålene på første forsøk i finalen så syns jeg hun klart ble en verdig vinner oppå alt annet hun har slitt seg igjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

For en gal liten arbeidsmaur! All respekt til henne for innsatsen. Jeg syntes hun var slitsom i begynnelsen, men etterhvert har hun vist seg å være en verdig vinner, og det hun gjorde i finalen var bare rå utklassing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råkult at hun vant!! Det trodde jeg virkelig ikke!! Synes hun fortjente det!! Bære mer enn sin egen vekt!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at Birgitte vant !!!

Hun har jo gjennomgått en personforvandling på denne reisen. Hun slet med spisevansker og dårlig selvtillit, dette må ha gitt henne en fantastisk BOOST ! Hvilken viljestyrke det virkelig bodde i henne !!

Jeg digger det når skikkelige "underdogs" vinner konkurranser.

Dette var spennende og artig å følge med på. Trodde virkelig hun skulle ryke ut mye tidligere i denne konkurransen.

Grattis til Birgitte !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden jeg bryr meg så altfor mye om hvem som vinner i reality-serier, men da Birgitte vant ble jeg oppriktig GLAD på hennes vegne! Fullt fortjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var HELT fantastisk at Birgitte vant, ingen fortjente det mer enn henne! Jeg har heiet på henne siden første program, og etterhvert som mine andre favoritter gikk ut heiet jeg også på Håvard. Men etter turen dems over fjellet sank han mange hakk hos meg. Feiging spør du meg! Og før de skulle starte finalekampen var jo Håvard sikker på at han hadde seieren i sin hulehånd, når han skulle kjempe mot "lille" Birgitte. Noe så arrogant. Birgitte derimot, maken til tøff jente skal man lete lenge etter altså :tommelopp: Hun viste hvor smart hun egentlig er. Og det å bære sin egen vekt så langt som hun gjorde, det er bare helt sinnsykt.

Hele veien har hun gitt ALT, gått over sine grenser, imponert, vist en helt enorm viljestyrke, vært positiv, aldri klaget på noe, tatt alt med et smil og prøvd å løfte humøret i gruppa. Hun har dårligere fysiske forutsetninger enn de fleste andre som meldte seg på, likevel vant hun. Hun viste at man ikke trenger å være stor og sterk og danne feige allianser for å vinne.

Jeg er en engasjert 71grader nord seer, men jeg pleier ikke å bli SÅ engasjert som jeg har blitt denne gangen. Men det er kun fordi Birgitte har imponert meg så enormt og jeg kunne ikke vært mer glad på hennes vegne. Birgitte, DU ER RÅ! :hoppendeglad::duskedame:

Endret av Mamaloco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var HELT fantastisk at Birgitte vant, ingen fortjente det mer enn henne! Jeg har heiet på henne siden første program, og etterhvert som mine andre favoritter gikk ut heiet jeg også på Håvard. Men etter turen dems over fjellet sank han mange hakk hos meg. Feiging spør du meg! Og før de skulle starte finalekampen var jo Håvard sikker på at han hadde seieren i sin hulehånd, når han skulle kjempe mot "lille" Birgitte. Noe så arrogant. Birgitte derimot, maken til tøff jente skal man lete lenge etter altså :tommelopp: Hun viste hvor smart hun egentlig er. Og det å bære sin egen vekt så langt som hun gjorde, det er bare helt sinnsykt.

Hele veien har hun gitt ALT, gått over sine grenser, imponert, vist en helt enorm viljestyrke, vært positiv, aldri klaget på noe, tatt alt med et smil og prøvd å løfte humøret i gruppa. Hun har dårligere fysiske forutsetninger enn de fleste andre som meldte seg på, likevel vant hun. Hun viste at man ikke trenger å være stor og sterk og danne feige allianser for å vinne.

Jeg er en engasjert 71grader nord seer, men jeg pleier ikke å bli SÅ engasjert som jeg har blitt denne gangen. Men det er kun fordi Birgitte har imponert meg så enormt og jeg kunne ikke vært mer glad på hennes vegne. Birgitte, DU ER RÅ! :hoppendeglad::duskedame:

Akkurat det gjorde at jeg syns det var så kult at Birgitte vant. Hun som var så idiotisk å ta med seg penger, og hun som helt sikkert ikke kunne navigere på turen sa Hilde, så aldri at Birgitte hadde problem med å finne veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad Birgitte vant. Første mennesket i den serien jeg virkelig føler fortjener det, slik som hun står på.

Kan vel si karmaen bet Håvard i stumpen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...