Gå til innhold

71 grader nord


MissBradshaw

Anbefalte innlegg

Hvem ble stemt ut i går - jeg fikk ikke med meg slutten!?

Ingen, men Astrid fikk færrest stemmer og ble merket. Hun skal ut i en duell neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen, men Astrid fikk færrest stemmer og ble merket. Hun skal ut i en duell neste gang.

Ah.. takk :)

Da gikk det som jeg trodde med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns holdningen til Mario var kvalm.

Når han ikke engang gidder å prøve kan han bare reise hjem for m in del.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns holdningen til Mario var kvalm.

Når han ikke engang gidder å prøve kan han bare reise hjem for m in del.

Helt enig! Tenk å bli så "snurt" når man har meldt seg på en slik konkurranse...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns holdningen til Mario var kvalm.

Når han ikke engang gidder å prøve kan han bare reise hjem for m in del.

Så fullstendig enig! :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg har ikke sett episoden i kveld, men synes kanskje det virket som Mario var gått litt lei allerede for et par programmer siden. Kanskje han ikke er typen som klarer å spille og være taktiker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett episoden i kveld, men synes kanskje det virket som Mario var gått litt lei allerede for et par programmer siden. Kanskje han ikke er typen som klarer å spille og være taktiker?

vet ikke om det er bergenseren i han som sier at han vil ha det "hyggelig" på tur, og så ble det ikke slik, han ble sist valgt ved frikort konkurranse, og nederst på listen ved utstemning, så istedenfor å heve seg over østlendingene så blir han furten og vil hjem.

Tror det blir mer allianse greier nå som kommer frem.

Astrid er sinka, men hun klarer seg ved alle konkurranser så jeg syns gruppa bruker det som unnskyldning for å jamre seg over "de som ikke klarer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jaja.. Glad for at Camilla gikk ut, og syns måten hun reagerte på var litt morsom..

Morsomt var det å at den andre alliansen ble snurte over at de andre hadde stemt sammen, når de tydelig hadde gjort det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var tilpass for Camilla som måtte gå og den andre alliansen som trodde de var "the best"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var tilpass for Camilla som måtte gå og den andre alliansen som trodde de var "the best"

Ja. Hun var litt for selvgod. Bare uttrykket hun hadde da hennes navn ble sagt sa jo alt.

Og måten de snakket om at man måtte vøre en "verdig" vinner på?

Fy fader. Det er faktisk ett program og opplegg for amatører. Ikke toppidrettsfolk. Og jeg syns Birgitte har vært superflink til å bite tennene sammen og ikke klage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hun var litt for selvgod. Bare uttrykket hun hadde da hennes navn ble sagt sa jo alt.

Og måten de snakket om at man måtte vøre en "verdig" vinner på?

Fy fader. Det er faktisk ett program og opplegg for amatører. Ikke toppidrettsfolk. Og jeg syns Birgitte har vært superflink til å bite tennene sammen og ikke klage.

ja men det handler også om å vinne, og de som er i best form ser seg som vinnere. Syns egentlig Birgitte er tøffest som holder ut med dem, men hun blir tydelig lett nedpsyket. Han der trønderen er blitt rimelig høy på pæra sammen med "ekteparet". Jeg har ikke helt fått med meg hvem alliansen til Jan Tore er men jeg håper de plukker disse 3 en etter en hvis de ikke får frikort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alliansen til Jan Tore er vel Birgitte og Lina iallefall, husker ikke hvem den siste var. Heier på dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var STian, Lina , Jan Tore og Birgitte som var i alliansen som stemte ut Camilla.

Synes det var synd Camilla gikk ut for hun har vært veldig sterk både fysisk og psykisk - hun har ikke klaget mye underveis og vel heller bært ekstra.

Det er jo ikke rettferdig at alle skal bære likt for man er jo forskjellige mtp. høyde og vekt og utfra det hva man skal kunne klare å bære.

Birgitte har vært tøff for hun er vel den fysisk letteste (og svakeste) av de som er der nå - hun gjennomfører MEN klager jo litt, men syter ikke det skal hun ha.

Synes det er mange sterke utøvere i år og det virker som om de er ganske gode venner. Har vært litt mer gnisninger synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes Camilla var veldig kul jeg - dessuten var hun veldig sterk og fortjente egentlig å få sjansen til å være med lenger. Hun kunne hatt en reell sjanse til å vinne, tror jeg.

Syns noen burde slitte "ekteparet" jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk det er mange sterke deltakere i år jeg, mange som har en reell sjanse til å vinne. Neste gang ryker nok Birgitte (dessverre..) hvis hun ikke får immunitet, men det skal bli spennende å se hvem som ryker etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De andre deltakerne må jo splitte ekteparet snart. Jo færre deltakere, jo mer vil jo 12'erne de gir til hverandre være verdt. Og større sjanse for at en av dem får frikortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, få ut en av ekteparet, spørs om ene alliansen har funnet ut av det. Spennende å se hva som skjer i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig sett opp til Martin helt til i kveld, da han lirte av seg fordi Hilde ble merka.. faen så barnslig. Godt at Lina svarte han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...