Gå til innhold

71 grader nord


MissBradshaw

Anbefalte innlegg

Gjest Spinell

Det ville vært ekstra morsomt om det ble Martin som måtte ut i duell mot Hilde til uka...

Jeg får mer og mer sans for Jan Tore. Han tar jo ansvar, motiverer de andre, tar i hardt og klager ikke over at han har dårligere fysiske forutsetninger enn de andre gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig sett opp til Martin helt til i kveld, da han lirte av seg fordi Hilde ble merka.. faen så barnslig. Godt at Lina svarte han.

Ja, og måten hun svarte på gjorde at jeg fikk enda mer respekt for henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gikk ut i kveld?

Ingen gikk ut. Hilde ble merket og må i duell neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at Jan Tore skal vinne. Får virkelig sansen for han.

Å som jeg elsker dette programmet. Min reality favoritt gjennom tidene.

:romeo:

Endret av Dronning Sheba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme som dere under episoden i går; får mer og mer sansen for Jan Tore. Men synes generelt det er mange ålreite folk med der. Ingen som står veldig negativt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier veldig på Jan Tore, men så kjente jeg han litt for lenge siden.. Han er veldig ålreit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jan Tore er ute.

Stian bytter allianse idag :fy_fy:

er ikke sikkert at han vinner noe på det..

Syns der er rart ingen tenker på å splitte Martin og Hilde jeg.. for hver uke blir de sterkere jo :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns der er rart ingen tenker på å splitte Martin og Hilde jeg.. for hver uke blir de sterkere jo :vetikke:

Fordi ekteparet styrer turene og de andre har ikke "guts" til å ta tak.. derfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi ekteparet styrer turene og de andre har ikke "guts" til å ta tak.. derfor

Ja antagelig... Ventet på at Lina skulle ryke i dag ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at de andre ikke tør å sende hjem verken Hilde eller Martin, fordi de "styrer" turene. Men jeg forstår ikke hvorfor noen VIL danne allianse med dem, de må da skjønne at så fort alle andre er ute er det dems tur, siden ekteparet står sammen..? Da satser de fryktelig mye på å vinne frikort i såfall.

Men ikke misforstå meg, jeg liker Hilde og Martin jeg :) Men synes Stian var feig da, han tok litt for lett på det å bytte "lag".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte Martin ut, å fy søren så sint han ble... men han var så kjepphøy før avstemninga at det var nesten så det var litt kuult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Jeg skjønner ikke at ikke Martin og Hilde skjønte at de andre ble nødt å splitte dem. Martin burde reddet seg selv ved å besørge seg frikort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde og Martin burde jo ha skjønt at på ett eller annet tidspunkt vil hele resten av gruppa ønske å splitte dem. Denne episoden var vel omtrent siste gang de hadde mulighet til det. Håvard ville kanskje vært trygg sammen med dem til de var de tre igjen, men hans sjanser i finalen hadde jo vært mindre enn deres til sammen. Hilde og Martin hadde jo også kasta ut Håvard hvis det ble nødvendig.

Og så styrte de det litt selv, i og med at det var Hilde (den svakeste av de to) som fikk frikortet. Hadde de styrt det slik hen at Martin fikk det, hadde han trolig vunnet hele 71 grader nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var temmelig naivt å bli så sur fordi gruppa stemte mot dem jeg... Hallo...? De er jo to, så vinner en av dem vinner begge. Klart de måtte splittes opp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...