Gå til innhold

71 grader nord


MissBradshaw

Anbefalte innlegg

Liker konseptet i år utan utstemning, for då slepp ein alt taktikkeriet som har (i mine auge) øydelagt dei siste sesongane.

Ja enig, selv om hun første og han tredje ikke var de dårligste så er det mer rettferdig nå.

Virker jo som i det hele tatt er mye bedre stemning mellom de nå - sikkert fordi de ikke trenger å konspirere så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker konseptet i år utan utstemning, for då slepp ein alt taktikkeriet som har (i mine auge) øydelagt dei siste sesongane.

Helt enig, men på slutten av programmet i kveld hørtes det da vitterlig ut som det kom til å bli utstemminger framover. Sa ikke Tom Stiansen noe sånn som at "I neste program skal deltakerne for første gang rangere hverandre."?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!! Skikkelig negativ og amper fyr.

Han var da vel ikke særlig negativ?

Han var da vel ikke spesielt hissig heller? Han var sur i to minutter så var det over.

Men hvem heier folk på i år da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er jo bare sur etter konkurransene - synes han virket å være fysisk sterk som kunne ha bidratt mye mer.

Synes det er mange hyggelige og flinke folk i år.

Mario virker absolutt som en verdig vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si, hun med anorexia.. Hun er frisk fra det, og navnet er Birgitte. Skjønn og sprudlende jente ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si, hun med anorexia.. Hun er frisk fra det, og navnet er Birgitte. Skjønn og sprudlende jente ja.

Husket ikke hva hun het, og ja syns hun virket veldig søt, men altså man blir ikke bare frisk av anorexi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husket ikke hva hun het, og ja syns hun virket veldig søt, men altså man blir ikke bare frisk av anorexi..

Nå blir det litt offtopic, men om jeg ikke husker feil har hun selv sagt at hun er frisk nå, bare dårlig til å forstå hva kroppen trenger. Selv om lidelsen setter spor så betyr ikke det at man har anoreksi hele livet, og da sier man bare ikke "hun med anoreksi". Sunnmøringen kan man jo si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Mario, synes han virker som en kul type.

Det er han! Hadde han som lærer i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var da vel ikke særlig negativ?

Han var da vel ikke spesielt hissig heller? Han var sur i to minutter så var det over.

Men hvem heier folk på i år da?

sorry har jobbet med den typen personlighet, og de utblåsningene kan være uskyldige nok og vare i 2min. men de kommer ofte, og det er mye spydige kommentarer når utblåsningen holder på. Syns det er utrivelige personligheter. De er også vanligvis stille inntil "trykkokeren" bobler over.. syns derfor han kunne bare pelle seg hjem.

Mario er falsk, koser og klapper på Kari men til kameraet så vil han ha henne hjem og hun ødelegger for han osv sier han.. ekkelt å høre på og bedre at han sier det til henne.

Heier på han der fra trøndelag som er "funksjonshemmet" som han sier, husker ikke navnet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Thessie!

Mario er falsk, koser og klapper på Kari men til kameraet så vil han ha henne hjem og hun ødelegger for han osv sier han.. ekkelt å høre på og bedre at han sier det til henne.

Kari? Mener du Astrid?

Da skjønner jeg ham godt. Hun valgte hans lag fordi hun visste at han ville ta sekken hennes og hjelpe henne. Noe som selvfølgelig er greit, men det er jo ikke til å stikke under en stol at det ødelegger for hans lag.

Selvfølgelig sier han det ikke til henne. Hva hjelper det? Hun blir umotivert og vil slite enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mario da, du må ikke være så grinete og barnslig på tvn... :fy_fy:

Hva då? Har ikke alle lov til å være i dårlig humør? Han har jo vært blid ALLE episodene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...