Gå til innhold

tøffe babyklær (nyfødt)


^me^

Anbefalte innlegg

Og det er egentlig ikke noe bedre når de blir eldre. En to-treåring blir hemmet i lek i barnehagen i stiv olabukse. Joggebukser eller andre myke bukser er greia da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg som er ikke glad i de buksene fra NameIt?? Har arvet masse kjempe fine tøffe cordbukse/dongeribukse fra NameIt og de prøvde jeg å bruke men jeg synes det var ikke greit i det hele tatt! Selv om det var riktig størrelse kom buksene opp til kne, måtte dra de ned hele tida! :kjefte: Nei da, prøvde en eller to ganger, prøvde en større størrelse og det gjorde det samme og så ble det slutt! satt buksene til sida! :nei:

Hettejakke er ikke noe bra når babyene er inne, lua står bare i veien! nå er det litt bra når vi er ute å trille og det er litt kaldt!

Jeg synes bodyer er best og bomull/ull bukser bra! så lenge hun beveger seg fint så er det greit! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en god del søte klær i størrelse 50, 56 og 62, men også noen tøffe klær i strs 62 og 68. Men ikke sånne stive dongeribukser, men myke og behagelige med strikk i livet :) Kommer nok til å bruke det minimalt, men kjekt å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker fortsatt ikke stive dongeri-bukser på podn som er 2 år. Jeg brukte tøffe strømpebukser med print da han var spedbarn, MP har mange. Og nusselige bodyer og sparkebukser...finnes massevis av mykt og nydelig babytøy såser ikke behov for å brke olabuksebtidligst mulig. Det blir alltids nok dager i olabukse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dongribuksene er jo like myke som joggebukser da.

Vi har brukt mest body og myke bukser. I begynnelsen syntes jeg det var ekkelt å dra bodyene over hodet, så de minste bodyene var omslagsbodyer som vi slapp å dra over hodet. hele dresser er også favoritt (helt til det er bleieskift på gang).

Har klær av den tøffere typen også..skjorter, "voksen"dongeribukser med bukseseler osv. Blir brukt når vi drar på besøk, ellers ikke. Alle de tøffe klærne er gaver vi har fått da..Litt gøy å ha slike også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Forresten, gensere med hette er noe driiiit! :kjefte:

Jeg fikk snuppa mi i juli, så jeg syns det var greit med èn hettejakke i hver størrelse som jeg brukte i vognen og i bilstolen når vi skulle noe sted :)

Da trengte man ikke alltid lue om det var varmt ute ellers. Men utenom det bruker jeg aldri hette på henne! Hette hører ikke til på plagg som brukes inne spør du meg.

Vi har kjøpt endel myke kjoler. Bruker det endel siden hun gjerne bare har hatt på seg en strømpebukse.

Bodyer bruker vi nesten bare de med omslagsknapping! Er så travelt for henne når vi må over hodet hele tiden med de vanlige ;(

Sko er for dem som begynner å gå, eller for vinter og kulde. Vi fikk et par UGG-lignende til snuppa. har hatt de på en gang, men mest fordi de var litt tøffe og fordi det var litt kaldt ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier som mange andre, jeg bruker fortsatt ikke jeans på tvillingene og de er nå 2 år. Synes det er for stivt. Da må det være myke bukser med jeans-look, men som er i en helt annen kvalitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig caramba, han har en olabukse fra kappahl som kjennes ut som joggebukse. Foret inni er tynt joggebuksefor. Men synes også den buksen har for tjukke sømmer tilcat et spedbarn bør ligge i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mange søte Newbie klær i str 50, helt enkle og nøytrale bodyer, bukser og sånn. De kule klærne er i større størrelser :-) Synes bare det er rart med små babyer i stramme, upraktiske klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det finnest mykje tøft som også er meir komfortabelt, men det var jo ikkje det tråden handla om ;) Eg tykkjer NameIt, Lindex og KappAlh har mykje fint til baby som også er praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg brukar forresten aldri olabukser og andre stive bukser på ungane mine til kvardags. For det fyrste er slike bukser utruleg vide i livet, og berre sklir ned, og dei verkar ubehagelege å gå med. Eg likar ikkje å gå i stive bukser heile dagen, så kvifor skal eg kle ungane mine i det? Her går det i slike mjuke olabukser med strikk/ribb i livet (som i grunnen berre er som litt penare og meir slitesterke joggebukser) og diverse sånne bukser, selebukser og joggebukser. Om vinteren går dei ofte berre i stillons. Dei er 2 og 3 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

når kler man de i "vanlige" klær da? altså... når gjorde dere det?

Det har han da hatt fra dag 1, bare behagelige klær ;) Trenger vel ikke være harde jeans og hettegensre for at det skal bli kalt "vanlige" klær, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...