Gå til innhold

Frogner


Gjest NozMonster

Anbefalte innlegg

Jeg orket å se 1 episode, men sysn det var så kleint at det ble første og siste gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror TV3 dreit seg litt ut vedr markedsføringen av Frogner. Jeg (og de fleste andre har jeg intrykk av) trodde dette skulle være en realityserier. At det var kameraer som fulgte ekte mennesker i deres ekte hverdag. Vi har ikke skjønt at dette er manusbasert før serien startet, så da blir vi naturligvis ganske skuffa og synes det hele er ganske teit.

Jeg tror at hvis vi på forhånd hadde visst at det var ment som en manusbasert serie ville vi sett på den med litt andre øyne, og da ville vi kanskje ikke reagert like negativt.

De har nok skjønt det i ettertid, for nå nevnes det jo i all reklame, at det er scener som er iscenesatt (skrives det sånn?) og at det er manusbasert, men at jentenes reaksjoner er ekte. Dette burde vi fått vite på et mye tidligere tidspunkt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av jentene i serien er fra Frogner, og da faller jo hele poenget bort for min del.

De er også veldig langt fra en typisk Frogner-jente, ser mer ut som de holder til på Grunerløkka.

Også utrolig teit å framstille dette som reality, jada ONS med kameramann og full pakke. Krampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dette programmet dukket opp i bakgrunnen nå mens jeg holdt på med noe annet. Søppel-TV har nådd nye dimensjoner ser jeg. Hjelpes! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...