Gå til innhold

Frogner


Gjest NozMonster

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Flyvertinna snakka om jobben sin og å komme hjem og "ta igjen det fortapte" Haha...

Håper andre legger merke til gullkorn som kan noteres her:p

jaaa :ler:

og hva med han blinde-daten da!? som rynka såååå på nesa, bare hun dama lekte taxisjåfør da hun var liten! også sa han noe så dumt som at det var viktig at barn lekte med riktige leker :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

UTROOOOLIG kleint og veldig skuespill å våkne opp hos ONSen.. Hva er poenget egentlig? Skal det være ekte, eller er alt oppspinn? Eller hva??

jaa, det var skikkelig unødvendig! man fikk ikke akkuratt godt førsteinntrykk av henne.........

mye av det er iscenesatt, og basert på damenes virkelige hendelser og reasksjoner! men de eier jo absolutt ingenting av skuespillerprestasjoner!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor TV3 reklamerer med at dette er et realityprogram, når det helt tydelig ikke er det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så "Jeg har leilighet med vindu der og der, og takterasse og blabla" Skrytete virka han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie uten sminke og øyenbryn: Skal jeg sy opp den?

Svensk dame: Ja.

B: Jeeg?

S: Ja..?

B: Jeg..?

S: Ja.

B: Asså, skal jeg gjøre det?

S: Ja :)

B: Jeg?

og sånn går no dagan...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

UTROOOOLIG kleint og veldig skuespill å våkne opp hos ONSen.. Hva er poenget egentlig? Skal det være ekte, eller er alt oppspinn? Eller hva??

Enig. Herregud hva var mening med det liksom? Det må da ha vært skuespill. Dårlig skuespill. Skjønnte ikke helt vitsen.

Synes det blir litt sånn wannabe Beverly Hills eller noe :gjeiper:

Å de to som sto i vinduet å klina og holdt på, var det ekte?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei seriøøøst... Det er jo såååå falskt da. Det så ikke ekte ut en gang at de hadde seg i vinduet. MAN, jeg blir flau på produsentenes vegne...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha for en date :fnise:

Jeg trodde min forrige date var dårlig, men dette var jo virkelig ikke match... For en sta og påståelig fyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så falsk og dårlig program. Prøver å fremstå Frogner som Beverly Hills, men feiler totalt.. Ikke var jentene søte heller, foruten flyvertinnen.

*Bytte tilbake til fotballkampen*

Ja, det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun på som var på date, var 24 i hvert fall.

Etterpå kommer dagens mann. Sikkert like teit program :fnise: Morer meg ganske mye med slike teite pogrammer altså.

Dette programmet her jo verre en Oslogirls og det skal mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke går på et eneste utspill som kommer frem i denne serien. Det er jo tydelig at alt er dårlig skuespill rett utfra et nøye planlagt (og drittelendig) manus. Ikke at jeg var spesielt begeistret for "Frognar-eliten" i utgangspunktet, småbygd-jenta som jeg er, men dette gjorde inntrykket mitt tusen ganger verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterpå kommer dagens mann. Sikkert like teit program :fnise: Morer meg ganske mye med slike teite pogrammer altså.

Jeg og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...