Gå til innhold

Frogner


Gjest NozMonster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var jo riktig så trafikksikkert. Rart det skjer ulykker på veien i grunn :ironi:

Håper de får en skjennepreken og slag på lanken av onkel politi etter dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT er jo bare skuespill virker det som. Skal de lage et slikt program, så burde jo alt være ekte. Det blir for dumt når alt er manus og ikke minst når folka er ræva skuespillere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt virker jo som skuespill..

For eksempel når hun gikk bort til han der daten og skulle dryle drinken i fanget på han.. Da ble det liksom filmet som om hun hadde kamera i hånda.. Jeg vet ikke, men jeg tror det er skuespill hele driten. Dårlig serie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig å kalle dette reality i hvertfall... Det var jo så tydelig at det bare

er fake.. Elendig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det skuespill etter manus. Eller "skuespill", for de kunne jo ikke spille heller. Noe så pinlig. De får heller lage en dramaserie, da, i steden for å kalle det reality, for det var det jo absolutt ikke. Noe så jævlig teit.

Dere som sier dere kommer til å måtte se på dette mølet: jeg håper dere velger å la være. Hvis folk ser på sånt søppel, så lager de jo bare mer. Og ingen ved sine fulle fem vil ha mer av denne dritten, eller hva? Jeg kommer aldri mer til å se på det, for jeg synes det å sende sånt er å undervurdere publikum. Jeg er ingen idiot, og jeg vil ikke bli behandlet som en.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun som skal sy bukse ser nabone kline med vindune på vidt gap, da ringte det bjeller. Da hadde jeg sett på programmet i ca 4 minutter.

Det er bare skuespill.

Ingen driver på slik med vinduene på fullt gap.

Og når de skal skifte i buddyen (bilen), er bilen mye høyere enn de som står parkert på gaten!

Denne bilen er nesten ved bakkeplan egentlig.

De har da tatt bilen på en tilhenger, og kjører ikke da selv...bare for å vise litt hud. Tetie greier.

:kvalm:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Når hun som skal sy bukse ser nabone kline med vindune på vidt gap, da ringte det bjeller. Da hadde jeg sett på programmet i ca 4 minutter.

Det er bare skuespill.

Ingen driver på slik med vinduene på fullt gap.

:kvalm:

men det er det jo ingen som nekter for heller :vetikke:

både i programguiden, og før programmet så står det at "dette programme er iscenesatt og basert på damenes virkelige hendelser og reaksjoner" ;)

...meeen, dålig skuespillprestasjoner- DET kan man trygt si! :daane:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man så jo fort når de kjørte bilen, at det var fake. Å de som klina i vinduet da? :klaske:

Vet nesten ikke om jeg gidder å se neste episode. Alt er bare skuespill jo. Det er ikke noe reality dette her. Nei gud for noen elendig crapp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett og slett helt grusomt. Jeg prøver hardt for å ikke være fordomsfull, østkantjente som jeg er, men det er ikke lett. Det er første gang jeg har hatt like stor lyst til å le som å synke gjennom jorda. Pinlig. Ekstremt pinlig, "skuespill" eller ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det meste av episoden og fikk følelsen av at "livet på Frogner" skulle fremstå som en pysjamas-party-putekrig-sex and the city-jentefilm eller noe sånt. Se så gøy vi har det når vi skifter klær og sminker oss i bilen - juhuu. Og ONS-greia, hva f... har det med Frogner å gjøre? :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Aliyyah

Det er det mest kørka, idiotiske og pinlige programmet jeg har sett. Jeg bor på Frogner selv jeg, men livet her fortoner seg ikke akkurat sånn. Bare elendig skuespill og må jo virke for noen som ekstremt wannabe. Gah!

Samt at hvor i alle dager har de tatt disse blondisene fra? Det er jo andre mennesker på Frogner også. Skikkelig stereotypier. Ugh!

Jeg er så lei av å lese i avisene om "beste Frogner", "beste vestkant, Frogner". Frogner har fått et egentlig dårlig fortjent rykte på seg og det kommer antakeligvis ikke til å bli bedre av denne serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Greia er at slikt ikke funker i Norge på samme måte som det funker i USA og Storbritannia. Frogner kan ikke sammenlignes med Beverly Hills, Upper East Side eller Chelsea, og come on - damene var ikke pene eller rike engang. Det blir bare platt og dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de skulle være PENE jeg. Hun flyvertinnen (som satt alene i baren) var veldig pen. Hun med det korte håret var gjennomsnittlig og lubben... Ikke pen syns jeg.

Og hun bleike som sydde buksa (hadde ikke sagt dette hvis ikke det ble reklamert for som veldig pene jenter). Hun var rett og slett stygg. Har aldri sett et så hvitt menneske før. Lyseoransje hår, ingen farge i fjeset og null øyenbryn. Sett i norsk målestokk er hun en 2-er. Helt sjokkert over at de ikke kan velge gjennomsnittlig+ jenter i en serie som liksom skal ha det fokuset.

Sånn ellers, så dårlig serie at det var gøy å se på :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at slikt ikke funker i Norge på samme måte som det funker i USA og Storbritannia. Frogner kan ikke sammenlignes med Beverly Hills, Upper East Side eller Chelsea, og come on - damene var ikke pene eller rike engang. Det blir bare platt og dumt.

Kunne ikke sagt det bedre selv. Dette blir noe helt annet enn The Hills, Made in Chelsea og TOWIE, altså. Det som er failed er at de har akkurat den samme warningteksten når de begynner som towie i tillegg til at han fyren hun ene er på blind date med har jeg sett på reklame for Djuice ens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...