Gå til innhold

Frogner


Gjest NozMonster

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

En norsk realityserie om noen pripne, champagnedrikkende fruer som lever livet sitt på Frogner- starter i kveld på tv3 kl 20.00

Flere som må få ett innblik av hva dette er fornoe?

jeg har en følelse av at det kan bli et provoserende program :fnise:

kom gjerne med alle de tragisk-teite-morsomme gullkornene som kommer til å komme også :skratte:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vedder på det bare er damer som tror de er så mye bedre enn alle andre pga de er rike og lever et luksuriøst liv. Skikkelig Oslo snobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

eller at de enkli ikke er sååå rike, men bare utgir seg for å være det :fnise: det står visst i programguiden at hun ene jobber fælt for å nå opp til sine høye ambisjoner og et rikt liv! jeg tror dette kan bli morsomt å se på jeg! jeg aner mange tragisk-teite-morsomme sitater og utsagn fra dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel titte innom, men har på følelsen av at det bare blir en titt. TV3 har hostet opp mange tåplige tv-programmer for høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Skal vel titte innom, men har på følelsen av at det bare blir en titt. TV3 har hostet opp mange tåplige tv-programmer for høsten!

å? hvilken andre har vi i vente? dagens mann kommer nok til å bli minst like teit, men det er kanskje flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Programmet har fått så dårlig omtale i VG at jeg kommer til å måtte se en episode av ren nysgjerrighet. Ironisk at nettopp VG omtaler programmet på denne måten, etter den "flotte" nett-tvserien de selv hadde med Oslo Girls....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for at dette kan bli svært pinlig... Har en anelse av at det ikke er jenter som er født/oppvokst på Frogner som stiller i et slikt program

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

du sier noe der spinell! Det er derfor jeg også må få med meg dette idag, nettopp fordi det kommer til å bli så pinlig :fnise:

...og oslo girls? DET var rimlig dålig det også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg venter også mange gode gullkorn altså! :ler:

meeeeeen, jeg må si jeg er lity skuffet over at mye av det er iscenesatt!

og vi møter hun ene frua første gang, når hun våkner opp med en ONS :klaske: DET blir litt for dumt altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å? hvilken andre har vi i vente? dagens mann kommer nok til å bli minst like teit, men det er kanskje flere?

Ja, dagsn mann tankte jeg på, og Hotell syden:P

Ellers kommer jo "det blir bedre" og "hjelp, han pusser opp", det ser jo ut som programmet med litt mer hold i, så håper de ikke det er ræææva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En norsk realityserie om noen pripne, champagnedrikkende fruer som lever livet sitt på Frogner- starter i kveld på tv3 kl 20.00

Flere som må få ett innblik av hva dette er fornoe?

jeg har en følelse av at det kan bli et provoserende program :fnise:

Hmm takk for advarselen.Da holder jeg meg vekk fra Tv3 i kveld..

Orker ikke flere fotballfruer wanna be...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg venter også mange gode gullkorn altså! :ler:

Flyvertinna snakka om jobben sin og å komme hjem og "ta igjen det fortapte" Haha...

Håper andre legger merke til gullkorn som kan noteres her:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så falsk og dårlig program. Prøver å fremstå Frogner som Beverly Hills, men feiler totalt.. Ikke var jentene søte heller, foruten flyvertinnen.

*Bytte tilbake til fotballkampen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTROOOOLIG kleint og veldig skuespill å våkne opp hos ONSen.. Hva er poenget egentlig? Skal det være ekte, eller er alt oppspinn? Eller hva??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...