Gå til innhold

Skifte kjønn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer egentlig på om det er mulig for en kjønnsskiftet person å gjennomføre et vanlig samleie? Særlig når det er snakk om kvinne til mann. De kan vel ikke få ereksjon slik andre menn får? :klo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et par spørsmål, opplys meg gjerne i min uvitenhet. Som lesbisk kvinne kunne hun ha andre lesbiske jentekjærester. Men vil de lesbiske jentene fortsatt være interessert når hun bytter kjønn? Eller risikerer hun at verken lesbiske eller heterofile kvinner blir interessert? Som heterofil kvinne kunne jeg ikke vært sammen med en som har skiftet kjønn.

Skrevet

Jeg lurer egentlig på om det er mulig for en kjønnsskiftet person å gjennomføre et vanlig samleie? Særlig når det er snakk om kvinne til mann. De kan vel ikke få ereksjon slik andre menn får? :klo:

Det finnes ulike metoder. Blant annet en slags pumpe. Søk litt på nettet så finner du mer info.

Skrevet

Jeg har et par spørsmål, opplys meg gjerne i min uvitenhet. Som lesbisk kvinne kunne hun ha andre lesbiske jentekjærester. Men vil de lesbiske jentene fortsatt være interessert når hun bytter kjønn? Eller risikerer hun at verken lesbiske eller heterofile kvinner blir interessert? Som heterofil kvinne kunne jeg ikke vært sammen med en som har skiftet kjønn.

Lesbiske er interessert i kvinner. Anta Johan er en mann.

• Liker 1
Skrevet

Lesbiske er interessert i kvinner. Anta Johan er en mann.

Spørsmålet mitt var hvilke kvinner som er interessert i "han"? Vil lesbiske kvinner ha ham når han har skiftet kjønn?

Skrevet

Spørsmålet mitt var hvilke kvinner som er interessert i "han"? Vil lesbiske kvinner ha ham når han har skiftet kjønn?

Det var jo det du fikk svar på over her. Lesbiske kvinner foretrekker kvinner, Ante Johan er en mann. Hvorfor skulle da lesbiske forelske seg i eller tenne på ham?

Skrevet

Det var jo det du fikk svar på over her. Lesbiske kvinner foretrekker kvinner, Ante Johan er en mann. Hvorfor skulle da lesbiske forelske seg i eller tenne på ham?

Men ender han ikke da opp med å ikke få sjans på verken menn eller kvinner? Eller finnes det en egen legning som tenner på kjønnsopererte? Som sagt, spør av uvitenhet. :sjenert:

Skrevet

Men ender han ikke da opp med å ikke få sjans på verken menn eller kvinner? Eller finnes det en egen legning som tenner på kjønnsopererte? Som sagt, spør av uvitenhet. :sjenert:

Sannsynligvis vil en mann som tenner på kvinner være ganske likegyldig til om han har sjans på menn eller ikke. Og hvorfor skulle han ikke ha sjans på kvinner?

Skrevet

Sannsynligvis vil en mann som tenner på kvinner være ganske likegyldig til om han har sjans på menn eller ikke. Og hvorfor skulle han ikke ha sjans på kvinner?

Men vil noen heterofile kvinner ha en kvinne med påsydd penis? For meg er det ikke en mann, og jeg vil tro de fleste heterofile jenter tenker det samme. Men noen finnes det kanskje, kan jo hende hun har kjæreste alt for alt jeg vet. Ikke at det å ha kjæreste er alt som teller her i verden heller, så det er sagt. :)

Skrevet

Som sagt, lesbiske kvinner liker kvinner. Heterofile kvinner liker menn. Ante Johan er en mann. Hvem som spesifikt er interessert i Ante Johan er ikke enkelt for noen å svare på, med unntak av dem som er interessert i han. VG skriver at han har en kjæreste, så du får spørre henne hvorfor hun vil være sammen med henne, og om hun er lesbisk, heterofil eller homofil.

• Liker 1
Skrevet

Men vil noen heterofile kvinner ha en kvinne med påsydd penis? For meg er det ikke en mann, og jeg vil tro de fleste heterofile jenter tenker det samme. Men noen finnes det kanskje, kan jo hende hun har kjæreste alt for alt jeg vet. Ikke at det å ha kjæreste er alt som teller her i verden heller, så det er sagt. :)

HAN har en kjæreste ja. Og ja, det finnes da mange kvinner som er sammen med menn som tidligere har vært kvinner, og menn som er sammen med kvinner som tidligere har vært menn. Kjønn er så mye mer enn det som er mellom beina på folk...

• Liker 4
Skrevet

Han vil ha sjans på noen som forelsker seg i hele mennesket, og kan se forbi det faktum at man kanskje må være litt mer kreative i sengehalmen.

• Liker 3
Skrevet

Ingenting sjokkerar meg idag medisinsk sett.

Han vart utruleg pen! Utruleg flotte auge og smil! Håpar han får eit flott liv som mann! :)

• Liker 4
Skrevet

Hvilket normalt kvinnemenneske kan falle for ei dame som er blitt mann? Å spar meg. Vi trenger menn som er menn. Det er blir for dumt. "Hvorfor skal han ha problemer med å finne seg dame"? Rekk opp hånden de osm helt ærlig ville vært sammen med en slik?

Skrevet

Hvilket normalt kvinnemenneske kan falle for ei dame som er blitt mann? Å spar meg. Vi trenger menn som er menn. Det er blir for dumt. "Hvorfor skal han ha problemer med å finne seg dame"? Rekk opp hånden de osm helt ærlig ville vært sammen med en slik?

Jeg kunne absolutt ha vært det, men det måtte det ha vært ærlighet fra starten av. Han hadde ikke trengt å si det på første date akkurat, men hvis det begynte å bli litt seriøst, så hadde jeg satt pris på å få vite det på et tidlig stadium. Jeg hadde nok ikke bare trukket på skuldrene, og sagt "jaja", men jeg hadde ikke konsekvent dumpet han av den grunn.

Men jeg tror dette også er en genrasjonsting - more or less. Jeg reagerer ikke like sterkt på transseksuelle, transvestitter, homofile osv. som det mine foreldre gjør. Jeg er i begynnelsen av 20årene, de er rundt 50årene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

For bare et par dager siden så jeg en episode av Oprah som handlet litt om dette. Sonny og Chers datter Chastity, som nå har blitt mann og heter Chaz, var gjest.

Chastity var lesbisk, og hadde altså jentekjæreste. Denne kjæresten hadde stått ved hennes side hele tiden, selv om det hadde vært fryktelig vanskelig for henne. Chaz hadde nemlig ikke bare forandret seg kroppslig, men han hadde begynt å tenke og oppføre seg som en mann også. Men de var fortsatt sammen, kjæresten var også gjest i programmet. Som noen sa; det handler om å elske en person, ikke et kjønn.

Jeg synes det er fryktelig vanskelig å forstå transkjønnede, mest fordi jeg aldri vil kunne sette meg inn i den situasjonen de er i. Men jeg prøver å lære om temaet og føler veldig sympati med dem som er "rammet" men ikke har fått tatt skrittet enda.

Eh.. den siste setningen var ikke ment så bokstavelig som det ser ut... :sjenert:

Endret av Meaty
  • Liker 2
Skrevet

Skjerp deg! Ein kan nok heller stille spørsmålet; kven vil vere saman med eit slikt respektlaust menneske som deg?

• Liker 5
Skrevet

Skjerp deg! Ein kan nok heller stille spørsmålet; kven vil vere saman med eit slikt respektlaust menneske som deg?

Godt sagt!

Men håper ikke jeg er politisk ukorrekt når jeg sier at den avataren din ser litt VEL tvilsom ut...

• Liker 1
Skrevet

Det vil alltid finnes noen som rakker ned på det de ikke forstår. Heldigvis er de mer oppegående menneskene i flertall. Det ser vi i denne tråden også. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...