Gå til innhold

Gravid


MilLady

Anbefalte innlegg

Gjest Alabama

Så pussig at en må prøve så lenge med å bli gravid i alderen 20 og deromkring!

Min venninne er 44 og hun blir gravid på første forsøket hver eneste gang (hun venter nå sitt 5. barn). Sitt første ønsket hun seg og fikk da hun var 38.

:roll:

Husker at du skrev en gang i prøverforumet også. Skjønner ikke hva du er ute etter? At de over 40 også kan få barn? Javel, det visste vi fra før av.

Jo da, forstår det, men her på KG, som jeg har lest på en stund, virker det som om alder er det eneste kriteriet som blir brukt for og mot folk, når det er diskusjoner om graviditet.

Spesielt har enkelte menn her i forumet vært ivrige på det at er du over 30 så er du pensjonist og får ikke barn.

Men jeg kjenner så veldig mange og hører om så veldig mange, som får barn som bare det, ved første forsøk, og de er 40+

Så er lei av at alder er tingen.

Denne tråden viser jo også det, at en 20 år gammel jente, har problem med å bli gravid. Håper hun lykke og ønsker henne masse lykke til - går nok mye bedre denne gangen!

Det der med alder kjenner jeg meg ikke igjen i i det hele tatt, men det er en kjennsgjerning at alder spiller en ganske stor rolle i fertiliteten.

Og det at alle folk som du kjenner som er førti får barn på første forsøk, det tror jeg bare er tull! Kanskje de mener første prøverørsforsøk. De fleste andre bruker ihvertfall noen måneder.

Hvordan vet du forresten hvor lenge de har prøvd? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...