Pasjonsblomst Skrevet 15. november 2011 #81 Del Skrevet 15. november 2011 magebilde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 15. november 2011 Forfatter #82 Del Skrevet 15. november 2011 magebilde!!! nåååh.... må nok bygge opp litt mer internettselvtillit først... men digger at andre tør å legge ut da! er litt teit jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 15. november 2011 #83 Del Skrevet 15. november 2011 Barnevogner kan jeg ikke særlig mye om, men jeg kan henge meg på Pasjonsblomst: Magebilde! Forstår veldig godt t du er "teit" og ikke tørr legge ut bilde. Men hvis du ombestemmer deg sitter jeg klar for å se på underet Jobben kommer nok ikke til å vente på deg nei. Heldigvis er det alltid noe nytt likevel, så etter hvert får du faktisk i pose og sekk. Et lite barn, og en jobb som sikkert er der for deg når du er ferdig med permisjonen i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 16. november 2011 #84 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg tror også det er ei lita frøken som befinner seg inni magen din Ang. barnevogner er jeg like usikker som deg Aner virkelig ikke hvilken vogn vi skal kjøpe, men vi må begynne å bestemme oss siden det faktisk begynner å nærme seg. Slenger meg på de over meg her jeg: Magebilde! Men jeg forstår det godt at du ikke tørr legge ut magebilde da. Tok sin tid før jeg turte det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. november 2011 #85 Del Skrevet 16. november 2011 Har dessverre ikke så mye peil på barnevogner foreløpig, men lykke til med jakten! Skjønner at det er litt skummelt å vente barn, men herregud så fantastisk også! Blir spennende med UL Siden mange har tippet tipper jeg bare for å jevne ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 18. november 2011 Forfatter #86 Del Skrevet 18. november 2011 Hihi da har vi fått svaret Barnet vårt er helt friskt og fint, så langt de kan se det på en uultralyd i allefall. Ti fingre og tær, to føtter og to hender, en hel hodeskalle og en magesekk som var i bruk. Hun kommenterte at det var litt rund mage der og at selv om mor ikke la på seg så betydde ikke det at man kunne spise alt man ville likevel har nok vært mye kaker på jobben i det siste så nå er det full fokus på et sunt og variert kosthold så lille sprelle kan få alt som er viktig og sunt og godt. Ai ai ai, uvant dette med at alt man gjør har betydning for lille sprelle også. Men over til det nysgjerrige. Vi skal ha en .. .. . . .... ..... GUTT:) Weee!! (ikke at det har noe å si altså) Men vi skal bli gutteforeldre og det føles faantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 18. november 2011 #87 Del Skrevet 18. november 2011 Hurra for frisk og fin gutt! :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 18. november 2011 #88 Del Skrevet 18. november 2011 Åååååååh! Gratulerer med en liten gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. november 2011 #89 Del Skrevet 18. november 2011 Hurra for en liten gutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 18. november 2011 #90 Del Skrevet 18. november 2011 Gratulerer så mye med en liten gutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 19. november 2011 #91 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Åh, en liten gutt!! Gratulerer! Endret 19. november 2011 av sullå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. november 2011 #92 Del Skrevet 19. november 2011 Gratulerer så masse med gutten i magen STAS!!!! Må være så kjekt å finne ut av...*sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. desember 2011 #93 Del Skrevet 1. desember 2011 Gratulerer med gutten i magen Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 20. desember 2011 #94 Del Skrevet 20. desember 2011 Håper alt er bra med deg, og at du har en fin førjulstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 24. desember 2011 #95 Del Skrevet 24. desember 2011 Innom og ønsker deg ei god jul! Håper du har hatt og fremdeles har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 5. februar 2012 #96 Del Skrevet 5. februar 2012 Satt å leste igjennom dagboken min og fant deg der..Husker ikke om jeg har vært innom deg før Ser det er lenge siden du har vært her inne. Håper alt er bra med deg og gutten i magen! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå