Gå til innhold

Evelita er på vei!


Evelita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

magebilde!!! :danse:

:sjenert: nåååh.... må nok bygge opp litt mer internettselvtillit først... men digger at andre tør å legge ut da! :fnise: er litt teit jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevogner kan jeg ikke særlig mye om, men jeg kan henge meg på Pasjonsblomst: Magebilde! :jepp:

Forstår veldig godt t du er "teit" og ikke tørr legge ut bilde. Men hvis du ombestemmer deg sitter jeg klar for å se på underet :popcorn::sjenert:

Jobben kommer nok ikke til å vente på deg nei. Heldigvis er det alltid noe nytt likevel, så etter hvert får du faktisk i pose og sekk. Et lite barn, og en jobb som sikkert er der for deg når du er ferdig med permisjonen i alle fall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det er ei lita frøken som befinner seg inni magen din :jepp:

Ang. barnevogner er jeg like usikker som deg :sjenert: Aner virkelig ikke hvilken vogn vi skal kjøpe, men vi må begynne å bestemme oss siden det faktisk begynner å nærme seg.

Slenger meg på de over meg her jeg: Magebilde! :jepp:

Men jeg forstår det godt at du ikke tørr legge ut magebilde da. Tok sin tid før jeg turte det også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke så mye peil på barnevogner foreløpig, men lykke til med jakten! :)

Skjønner at det er litt skummelt å vente barn, men herregud så fantastisk også! :rodmer:

Blir spennende med UL :) Siden mange har tippet :babyjente: tipper jeg :babygutt: bare for å jevne ut litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lur: Hihi da har vi fått svaret :lur:

Barnet vårt er helt friskt og fint, så langt de kan se det på en uultralyd i allefall. Ti fingre og tær, to føtter og to hender, en hel hodeskalle og en magesekk som var i bruk. Hun kommenterte at det var litt rund mage der og at selv om mor ikke la på seg så betydde ikke det at man kunne spise alt man ville likevel :sukk: har nok vært mye kaker på jobben i det siste så nå er det full fokus på et sunt og variert kosthold så lille sprelle kan få alt som er viktig og sunt og godt. Ai ai ai, uvant dette med at alt man gjør har betydning for lille sprelle også.

Men over til det nysgjerrige.

Vi skal ha en

..

..

.

.

....

.....

GUTT:) :babygutt:

Weee!! (ikke at det har noe å si altså) Men vi skal bli gutteforeldre :hoppe: og det føles faantastisk!!! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Satt å leste igjennom dagboken min og fant deg der..Husker ikke om jeg har vært innom deg før :sjenert:

Ser det er lenge siden du har vært her inne.

Håper alt er bra med deg og gutten i magen! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...